Gjest Linaria Skrevet 26. oktober 2015 #7861 Skrevet 26. oktober 2015 Laget Memrise-kurs til meg selv. 90 ord å lære til onsdag, og det er sikkert mange jeg har glemt, også er det masse grammatikk jeg også må huske. Og en oppgave i fonetikk til mandag som teller 35% som jeg ikke har begynt på! Og et stort essay jeg snart må begynne på, for det teller 40%, men vi får ikke tilbakemelding på proposal før fire dager før essayet skal leveres! Stress stress stress. Blir to dager i Oslo neste uke. Det blir veldig stress, men jeg kjenner at det også blir deilig å være i en by og i et miljø som jeg kjenner godt.
poppy Skrevet 26. oktober 2015 #7862 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Slettet. Endret 3. mars 2016 av poppy
elvital Skrevet 27. oktober 2015 #7863 Skrevet 27. oktober 2015 Tror jeg har begynt å utvikle eksamensangst. Har virkelig ikke peiling på hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom alt før eksamen på mandag
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #7864 Skrevet 28. oktober 2015 Å, jeg er å drittlei av hele studiet nå. Har bare lyst til å slutte. Ganske sikker på at jeg ikke får gå opp til eksamen i ett av emnene til jul, og hva er vitsen da? Kommer sikkert ikke til å klare å ta det igjen. Kjenner bare jeg er helt umotivert. Anonymous poster hash: e369a...97c 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #7865 Skrevet 28. oktober 2015 Å, jeg er å drittlei av hele studiet nå. Har bare lyst til å slutte. Ganske sikker på at jeg ikke får gå opp til eksamen i ett av emnene til jul, og hva er vitsen da? Kommer sikkert ikke til å klare å ta det igjen. Kjenner bare jeg er helt umotivert. Anonymous poster hash: e369a...97c Anonymous poster hash: b6d27...e82 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #7867 Skrevet 29. oktober 2015 Lite hjertesukk fra meg.. Studerer andre året på jusen nå, og sliter med motivasjonen for tiden. Finner meg selv sittende å regne ut konkurransepoeng, og se på bla. lektorutdanning.. Det er jo fordeler og ulemper med begge deler, veldig kjedelig å bruke to år på 'ingenting' - selv om jeg føler jeg har vokst mye personlig, og blitt mer voksen. Kjedelig å miste de jeg har blitt kjent med så langt, og kanskje ha færre muligheter etter endt utdanning. På den andre siden så gir lektorutdanning mulighet til å bo utenfor by, og likevel ha en god jobb og en like god lønn, som det jeg mest sannsynlig vil tjene som jurist. Vanskelig dette her.. Startet å studere rett etter VGS, så sånn sett har jeg ikke kastet bort noe tid men.. 2.1. på UiO? Anonymkode: 8b785...e64
poppy Skrevet 29. oktober 2015 #7868 Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Den 29.10.2015 at 22.26, AnonymBruker skrev: 2.1. på UiO? Anonymkode: 8b785...e64 Slettet. Endret 3. mars 2016 av poppy
Pottah Skrevet 30. oktober 2015 #7869 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg er så sliten og trøtt..Jobbet sent I går, men hadde kollokvierom I dag så sto opp tidlig. Problemet er bare at de andre ikke har kommet til kollokvie, så nå sitter jeg her og er skikkelig trøtte og prøver å disponere oppgaven selv. Vil bare hjem og sove/se på netflix 1
thorax Skrevet 30. oktober 2015 #7870 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg er så sliten og trøtt..Jobbet sent I går, men hadde kollokvierom I dag så sto opp tidlig. Problemet er bare at de andre ikke har kommet til kollokvie, så nå sitter jeg her og er skikkelig trøtte og prøver å disponere oppgaven selv. Vil bare hjem og sove/se på netflix Føler med deg Flink som sto opp og møtte opp!
Gjest Linaria Skrevet 30. oktober 2015 #7871 Skrevet 30. oktober 2015 Har blitt syk og har en stor oppgave som må leveres neste uke som jeg ikke en gang har begynt på, men jeg greier ikke konsentrere meg, for det norske bankkortet har blitt kopiert og tømt og jeg har tapt tusenvis av kroner. Vil bare at dette skal ordne seg så jeg greier å konsentrere meg om skolearbeid igjen
elvital Skrevet 30. oktober 2015 #7872 Skrevet 30. oktober 2015 Får du ikke dekket noe av forsikringen? Enten fra banken eller annen forsikring? Jeg er så lei av å lese. Føler ikke at noe fester seg, evt bare overflatisk info. Men så må jeg liksom lese så jeg får repetert alt i hvert fall én gang før eksamen. Bare sovner og er ukonsentrert og bleh. Tror jeg skal prøve på en joggetur snart, skal bare steke brødet jeg baker først
Gjest Linaria Skrevet 30. oktober 2015 #7873 Skrevet 30. oktober 2015 Får du ikke dekket noe av forsikringen? Enten fra banken eller annen forsikring? Jeg er så lei av å lese. Føler ikke at noe fester seg, evt bare overflatisk info. Men så må jeg liksom lese så jeg får repetert alt i hvert fall én gang før eksamen. Bare sovner og er ukonsentrert og bleh. Tror jeg skal prøve på en joggetur snart, skal bare steke brødet jeg baker først Har ikke forsikring (jeg bor her, så reiseforsikring holder ikke), men jeg tror banken skal dekke sånt. Driver og fyller ut skjemaer nå, og håper virkelig det ordner seg.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #7874 Skrevet 30. oktober 2015 Har ikke forsikring (jeg bor her, så reiseforsikring holder ikke), men jeg tror banken skal dekke sånt. Driver og fyller ut skjemaer nå, og håper virkelig det ordner seg. Så stressende. Selv om det mest sannsynlig ordner seg er ikke dette noe hyggelig å oppleve. Anonymkode: b6d27...e82
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #7875 Skrevet 30. oktober 2015 Får du ikke dekket noe av forsikringen? Enten fra banken eller annen forsikring? Jeg er så lei av å lese. Føler ikke at noe fester seg, evt bare overflatisk info. Men så må jeg liksom lese så jeg får repetert alt i hvert fall én gang før eksamen. Bare sovner og er ukonsentrert og bleh. Tror jeg skal prøve på en joggetur snart, skal bare steke brødet jeg baker først Når har du eksamen? Jeg føler at alle er inne i eksamensperioden nå. Jeg får nesten litt dårlig samvittighet for å ikke lese så mye. For min del har jeg ikke eksamen før i juni hvert år. Anonymkode: b6d27...e82
elvital Skrevet 30. oktober 2015 #7876 Skrevet 30. oktober 2015 Mandag og fredag... Har i grunn ikke begynt å tenke på den på fredag enda, men der går det an å tenke seg til mye med litt sunn fornuft. Også er mye av det samme på hvert tema ift tiltak osv. Så tror jeg skal greie den. Den på mandag derimot.... *stikker nesa ned i boka igjen*Når har du eksamen? Jeg føler at alle er inne i eksamensperioden nå. Jeg får nesten litt dårlig samvittighet for å ikke lese så mye. For min del har jeg ikke eksamen før i juni hvert år. Anonymkode: b6d27...e82
Gjest Linaria Skrevet 30. oktober 2015 #7877 Skrevet 30. oktober 2015 Så stressende. Selv om det mest sannsynlig ordner seg er ikke dette noe hyggelig å oppleve. Anonymkode: b6d27...e82Jepp, midt oppi store oppgaver osv. Jeg prøver å slappe av og tenke at det ordner seg, men det er utrolig ekkelt å vite at pengene ikke er der, og å se hvor fort sånt kan skje. Jeg er utrolig forsiktig av meg, og har aldri i mitt liv fått noe frastjålet, men sånt som dette er visst nesten umulig å unngå
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #7878 Skrevet 30. oktober 2015 Lese, lese, lese på en fredag kveld. Blir en time-to før jeg tar kvelden med en serie da! Anonymkode: 8527e...f04
Gjest Linaria Skrevet 1. november 2015 #7879 Skrevet 1. november 2015 Aaah, stor oppgave som skal leveres på onsdag og teller 35% av karakteren i faget! Har så vidt begynt! Jeg er så forvirret i det faget da jeg er utveksligsstudent og ikke har tatt introduksjonsfaget som alle de andre har, og i tillegg er det advart mot at det faget kan bli ekstremt vanskelig for utveksligsstudenter og mange faller av. Jeg må bare gjøre så godt jeg kan. Har ikke annet valt nå.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #7880 Skrevet 1. november 2015 Siste lesing og hjernen min henger ikke med... I mårra er eksamen. Tenkte å ha lesestopp fra kl 15, så fra 16. Men med dette tempoet kanskje jeg kan stoppe 18? eller 20?... Anonymkode: feb8c...cae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå