Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Linaria
Skrevet

Memrise.com, ingen over, ingen ved siden, når det gjelder å pugge gloser :laugh:

Både nettside og app. Veldig greit å kunne lage quizene på pc, men repetere på appen. Reddet meg gjennom arabisk ved å bruke denne (også ble jeg en racer på å skrive arabisk på pc) :laugh:

Aah, så man kan lage quizer for seg selv på Memrise? Har kun brukt det til å følge kurs som allerede var laget av andre. Dette skal jeg prøve  :laugh: Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest StripeyPanda
Skrevet

Flere som sitter på lesesalen i dag?

Har forresten lastet ned en motivasjonsapp (med det spesielle navnet "Fabulous"), den har allerede motivert meg til å jogge før frokost, samt handle inn til sunn middag, og nå sitter jeg altså her...

Mulig den kan hjelpe flere? :)

Søkte på Fabulous, får opp 406 resultater, en haug av de interiør-basert.. Link eller en description av den?  :)

Sitter ikke på lesesal, men pulten hjemme.. Men har fått gjort litt da. Bittelitt. Som å støvsuge, lage havrepannekaker, lese KG..  :danse:

Skrevet

Søkte på Fabulous, får opp 406 resultater, en haug av de interiør-basert.. Link eller en description av den?  :)

Sitter ikke på lesesal, men pulten hjemme.. Men har fått gjort litt da. Bittelitt. Som å støvsuge, lage havrepannekaker, lese KG..  :danse:

Jeg har android, og hos meg heter den "Fabulous: Motivate Me!" Søkte på "motivation" i app store, det er bilde av en sol/måne og rosa/lilla/grønn bakke :)

Skrevet

Irriterer meg grønn av at skolen er stengt på søndager. Lurer litt på hva de tenkte med da de tok den avgjørelsen. *sukk*

Anonymous poster hash: 245fb...97e
Skrevet

Irriterer meg grønn av at skolen er stengt på søndager. Lurer litt på hva de tenkte med da de tok den avgjørelsen. *sukk*

Kjipt!!! Hvor er dette?
Skrevet

Kjipt!!! Hvor er dette?

HiB, av alle ting. Hadde egentlig trodd at en så stor skole hadde åpent om søndagen, men den gang ei.

Skrevet

Aah, så man kan lage quizer for seg selv på Memrise? Har kun brukt det til å følge kurs som allerede var laget av andre. Dette skal jeg prøve  :laugh: Tusen takk!

Jepp, hvis du går på "courses" og så "create my course" så får du lage ditt eget. Veldig kjekt, du lærer mens du legger inn, og så kan du lære og repetere kurset. 

Skrevet

er i praksis... teller ned til jeg er ferdig. Er virkelig ikke noe for meg, og jeg er sikkelig stressa siden vi har fått som ansvar å skulle undervise i alle norsktimene disse tre ukene, er liksom min første praksisperiode, kunne vi ikke fått litt mykere start som de andre gruppene.

Anonymous poster hash: 14b8c...f87
Skrevet

Har du ikke adgangskort? 

Anonymous poster hash: 71b85...0c6

Skrevet

Memrise.com, ingen over, ingen ved siden, når det gjelder å pugge gloser :laugh:

Både nettside og app. Veldig greit å kunne lage quizene på pc, men repetere på appen. Reddet meg gjennom arabisk ved å bruke denne (også ble jeg en racer på å skrive arabisk på pc) :laugh:

TAKK!  :blomst:

Skrevet

Har du ikke adgangskort? 

Jo, men skolen er stengt for studenter på søndager og adgangskortene virker ikke utenom åpningstidene.

Skrevet

Jo, men skolen er stengt for studenter på søndager og adgangskortene virker ikke utenom åpningstidene.

Så kjedelig. Ikke engang i eksamenstiden? Dette er noe dere definitivt bør ta videre med til studentrådet eller lignende. 

Skrevet

Tror jeg har lest mer det siste døgnet enn hele semesteret så langt. Jeg burde være glad, men er egentlig bare forskrekket over hvor lite jeg har gjort hittil. 

Skrevet

Noen ganger går det kjempefint, sitter hele dagen og så trener og legger meg! Men andre dager er jeg så ukonsentrert at jeg knapt får lest en eneste side. Hva med litt mellomting...

Skrevet

Jeg er så glad i sutretråden. Det er godt å vite at man ikke er alene. 

• Liker 4
Gjest Linaria
Skrevet

Jeg er så glad i sutretråden. Det er godt å vite at man ikke er alene. 

Samme her  :laugh: 

I dag leste jeg nesten ingenting. Har masse å gjøre. Blir mye tid i lesesalen i morgen mellom forelesningene. 

Skrevet

Jeg har android, og hos meg heter den "Fabulous: Motivate Me!" Søkte på "motivation" i app store, det er bilde av en sol/måne og rosa/lilla/grønn bakke :)

Tusen takk for tips til app! Den er lastet ned og startetakk å bruke den. Tror det er akkurat det jeg trenger for å få en mer effektiv dag!

Skrevet

Tusen takk for tips til app! Den er lastet ned og startetakk å bruke den. Tror det er akkurat det jeg trenger for å få en mer effektiv dag!

Så bra :D

Skrevet (endret)

Vi fikk tilbakemelding på første utkastet av semesteroppgaven i dag, det gikk ikke så bra :( Litt kjipt når jeg egentlig følte at jeg hadde gjort en ganske ålreit jobb.. Synes også tilbakemeldingen var litt vanskelig å forstå, den var litt vag. Men, den endelige oppgaven skal leveres neste mandag, så jeg har resten av uka til å se på lærerens kommentarer og prøve å redde meg inn igjen! Også må jeg for all del ikke bruke så mye tid at jeg ikke rekker å få gjort litt eksamensrelaterte ting også, det går veldig fort dit nå! Hvor ble det av tiden, liksom?

Endret av _Tvillingjenta_
Skrevet

Jeg fant forresten en app til mens jeg lastet ned mptivasjonsappen.

Progression heter den. Det er en treningsapp til styrkeøvelser hovedsakelig. Der kan man plotte inn øktene og vekter.

Ikke så studierelevant kanskje, men jeg vet at det er flere her som trener

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...