Gjest Linaria Skrevet 25. oktober 2015 #7841 Skrevet 25. oktober 2015 Memrise.com, ingen over, ingen ved siden, når det gjelder å pugge gloser Både nettside og app. Veldig greit å kunne lage quizene på pc, men repetere på appen. Reddet meg gjennom arabisk ved å bruke denne (også ble jeg en racer på å skrive arabisk på pc) Aah, så man kan lage quizer for seg selv på Memrise? Har kun brukt det til å følge kurs som allerede var laget av andre. Dette skal jeg prøve Tusen takk!
Gjest StripeyPanda Skrevet 25. oktober 2015 #7842 Skrevet 25. oktober 2015 Flere som sitter på lesesalen i dag? Har forresten lastet ned en motivasjonsapp (med det spesielle navnet "Fabulous"), den har allerede motivert meg til å jogge før frokost, samt handle inn til sunn middag, og nå sitter jeg altså her... Mulig den kan hjelpe flere? Søkte på Fabulous, får opp 406 resultater, en haug av de interiør-basert.. Link eller en description av den? Sitter ikke på lesesal, men pulten hjemme.. Men har fått gjort litt da. Bittelitt. Som å støvsuge, lage havrepannekaker, lese KG..
Poppie Skrevet 25. oktober 2015 #7843 Skrevet 25. oktober 2015 Søkte på Fabulous, får opp 406 resultater, en haug av de interiør-basert.. Link eller en description av den? Sitter ikke på lesesal, men pulten hjemme.. Men har fått gjort litt da. Bittelitt. Som å støvsuge, lage havrepannekaker, lese KG.. Jeg har android, og hos meg heter den "Fabulous: Motivate Me!" Søkte på "motivation" i app store, det er bilde av en sol/måne og rosa/lilla/grønn bakke
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7844 Skrevet 25. oktober 2015 Irriterer meg grønn av at skolen er stengt på søndager. Lurer litt på hva de tenkte med da de tok den avgjørelsen. *sukk* Anonymous poster hash: 245fb...97e
globalagogo Skrevet 25. oktober 2015 #7845 Skrevet 25. oktober 2015 Irriterer meg grønn av at skolen er stengt på søndager. Lurer litt på hva de tenkte med da de tok den avgjørelsen. *sukk*Anonymous poster hash: 245fb...97e Kjipt!!! Hvor er dette?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7846 Skrevet 25. oktober 2015 Kjipt!!! Hvor er dette? HiB, av alle ting. Hadde egentlig trodd at en så stor skole hadde åpent om søndagen, men den gang ei. Anonymous poster hash: 245fb...97e
Wolfmoon Skrevet 25. oktober 2015 #7847 Skrevet 25. oktober 2015 Aah, så man kan lage quizer for seg selv på Memrise? Har kun brukt det til å følge kurs som allerede var laget av andre. Dette skal jeg prøve Tusen takk! Jepp, hvis du går på "courses" og så "create my course" så får du lage ditt eget. Veldig kjekt, du lærer mens du legger inn, og så kan du lære og repetere kurset.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7848 Skrevet 25. oktober 2015 er i praksis... teller ned til jeg er ferdig. Er virkelig ikke noe for meg, og jeg er sikkelig stressa siden vi har fått som ansvar å skulle undervise i alle norsktimene disse tre ukene, er liksom min første praksisperiode, kunne vi ikke fått litt mykere start som de andre gruppene. Anonymous poster hash: 14b8c...f87
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7849 Skrevet 25. oktober 2015 Irriterer meg grønn av at skolen er stengt på søndager. Lurer litt på hva de tenkte med da de tok den avgjørelsen. *sukk* Anonymous poster hash: 245fb...97e Har du ikke adgangskort? Anonymous poster hash: 71b85...0c6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7850 Skrevet 25. oktober 2015 Memrise.com, ingen over, ingen ved siden, når det gjelder å pugge gloser Både nettside og app. Veldig greit å kunne lage quizene på pc, men repetere på appen. Reddet meg gjennom arabisk ved å bruke denne (også ble jeg en racer på å skrive arabisk på pc) TAKK! Anonymous poster hash: 71b85...0c6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7851 Skrevet 25. oktober 2015 Har du ikke adgangskort? Anonymous poster hash: 71b85...0c6 Jo, men skolen er stengt for studenter på søndager og adgangskortene virker ikke utenom åpningstidene. Anonymous poster hash: 245fb...97e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7852 Skrevet 25. oktober 2015 Jo, men skolen er stengt for studenter på søndager og adgangskortene virker ikke utenom åpningstidene. Anonymous poster hash: 245fb...97e Så kjedelig. Ikke engang i eksamenstiden? Dette er noe dere definitivt bør ta videre med til studentrådet eller lignende. Anonymous poster hash: 71b85...0c6
Ananas. Skrevet 25. oktober 2015 #7853 Skrevet 25. oktober 2015 Tror jeg har lest mer det siste døgnet enn hele semesteret så langt. Jeg burde være glad, men er egentlig bare forskrekket over hvor lite jeg har gjort hittil.
globalagogo Skrevet 25. oktober 2015 #7854 Skrevet 25. oktober 2015 Noen ganger går det kjempefint, sitter hele dagen og så trener og legger meg! Men andre dager er jeg så ukonsentrert at jeg knapt får lest en eneste side. Hva med litt mellomting...
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7855 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg er så glad i sutretråden. Det er godt å vite at man ikke er alene. Anonymous poster hash: 71b85...0c6 4
Gjest Linaria Skrevet 26. oktober 2015 #7856 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg er så glad i sutretråden. Det er godt å vite at man ikke er alene. Anonymous poster hash: 71b85...0c6 Samme her I dag leste jeg nesten ingenting. Har masse å gjøre. Blir mye tid i lesesalen i morgen mellom forelesningene.
Pottah Skrevet 26. oktober 2015 #7857 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har android, og hos meg heter den "Fabulous: Motivate Me!" Søkte på "motivation" i app store, det er bilde av en sol/måne og rosa/lilla/grønn bakke Tusen takk for tips til app! Den er lastet ned og startetakk å bruke den. Tror det er akkurat det jeg trenger for å få en mer effektiv dag!
Poppie Skrevet 26. oktober 2015 #7858 Skrevet 26. oktober 2015 Tusen takk for tips til app! Den er lastet ned og startetakk å bruke den. Tror det er akkurat det jeg trenger for å få en mer effektiv dag! Så bra :D
_Tvillingjenta_ Skrevet 26. oktober 2015 #7859 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Vi fikk tilbakemelding på første utkastet av semesteroppgaven i dag, det gikk ikke så bra Litt kjipt når jeg egentlig følte at jeg hadde gjort en ganske ålreit jobb.. Synes også tilbakemeldingen var litt vanskelig å forstå, den var litt vag. Men, den endelige oppgaven skal leveres neste mandag, så jeg har resten av uka til å se på lærerens kommentarer og prøve å redde meg inn igjen! Også må jeg for all del ikke bruke så mye tid at jeg ikke rekker å få gjort litt eksamensrelaterte ting også, det går veldig fort dit nå! Hvor ble det av tiden, liksom? Endret 26. oktober 2015 av _Tvillingjenta_
Pottah Skrevet 26. oktober 2015 #7860 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg fant forresten en app til mens jeg lastet ned mptivasjonsappen. Progression heter den. Det er en treningsapp til styrkeøvelser hovedsakelig. Der kan man plotte inn øktene og vekter. Ikke så studierelevant kanskje, men jeg vet at det er flere her som trener
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå