lillsunshine Skrevet 17. oktober 2015 #7781 Skrevet 17. oktober 2015 Ja, takk. Nå har jeg en ny dårlig hobby Fryktelig moro når man får masse upvotes. Mye aktivitet her i Bergen, det var jo kjekt da. Ja, artig. Men tror en fort blir lei. Har nettopp vært sosial med ei venninne og når jeg gikk innpå var det kommet så mye nytt. Orka ikke å oppdatere meg på alt og er mye rare fylletweets. Gir opp å være oppdatert iallfall, ellers re det ikke mulig å ha et liv
lillsunshine Skrevet 17. oktober 2015 #7782 Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Lastet det ned nå, men jeg synes det meste der i nærheten av meg er vulgært. Mye påtatt og vulgær sexhumor. Anonymous poster hash: 71b85...0c6 Ja. Mye teit sexhumor og mye dårlige fyllatweets. Orka ikke å lese så mye nå, men av og til dukker det opp noe som får meg til å skrattle. Edit: Kaller det visst for tweets. Minner jo mye om Twitter, bare som Twitter på sittt verste grunnet anonymiteten. Endret 17. oktober 2015 av lillsunshine
Gjest Linaria Skrevet 18. oktober 2015 #7783 Skrevet 18. oktober 2015 Noen ganger er det veldig irriterende at gælisk ikke er på Google Translate! Da må man bare oversette på gamlemåten med en diger ordbok fra 80-tallet i et språk som ikke har fast ortografi. (Men aller mest elsker jeg at gælisk ikke er på Google Translate, for nå kan jeg plutselig et språk som er hemmelig igjen)
Gjest Linaria Skrevet 18. oktober 2015 #7784 Skrevet 18. oktober 2015 Ja, artig. Men tror en fort blir lei. Har nettopp vært sosial med ei venninne og når jeg gikk innpå var det kommet så mye nytt. Orka ikke å oppdatere meg på alt og er mye rare fylletweets. Gir opp å være oppdatert iallfall, ellers re det ikke mulig å ha et liv Her har det vært fem poster på en uke! Bare fulle svensker på helgetur. Tror jeg avinstallerer den appen igjen
Gjest Dwight Skrevet 18. oktober 2015 #7785 Skrevet 18. oktober 2015 Lese hjemme eller biblioteket? Hjemme eller biblioteket? Varmt og godt hjemme eller surt og småkaldt på biblioteket. Høre maset fra studenter rundt meg eller kjæresten som må fortelle enhver detalj av sitt nye xbox spill? Biblioteket?! ... eller hjemme?
Gjest StripeyPanda Skrevet 18. oktober 2015 #7786 Skrevet 18. oktober 2015 Lese hjemme eller biblioteket? Hjemme eller biblioteket? Varmt og godt hjemme eller surt og småkaldt på biblioteket. Høre maset fra studenter rundt meg eller kjæresten som må fortelle enhver detalj av sitt nye xbox spill? Biblioteket?! ... eller hjemme? Biblioteket! Jeg føler meg alltid som en bedre student hvis jeg går der!
Gjest Dwight Skrevet 18. oktober 2015 #7787 Skrevet 18. oktober 2015 Biblioteket! Jeg føler meg alltid som en bedre student hvis jeg går der! Haha det er helt sant! Skal snart ned
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #7788 Skrevet 18. oktober 2015 Lese hjemme eller biblioteket? Hjemme eller biblioteket? Varmt og godt hjemme eller surt og småkaldt på biblioteket. Høre maset fra studenter rundt meg eller kjæresten som må fortelle enhver detalj av sitt nye xbox spill? Biblioteket?! ... eller hjemme? Spørs hvor effektiv du ønsker å være. Jeg får lite gjort hjemme på samme tidsbruk som jeg får gjort på universitetet...Anonymous poster hash: a5b0b...c21
lillsunshine Skrevet 18. oktober 2015 #7789 Skrevet 18. oktober 2015 Her har det vært fem poster på en uke! Bare fulle svensker på helgetur. Tror jeg avinstallerer den appen igjen Åh herlig. Her er det gjerne 5 poster på 5 minutter i gjennomsnitt. Tror det er like greitt å avinstallere uansett, vi trengere jo ikke akkurat flere ting vi kan prokrastinere med
Poppie Skrevet 18. oktober 2015 #7790 Skrevet 18. oktober 2015 Valgets kval...dra på skolen for å jobbe, eller bli hjemme og "jobbe". Jeg vet egentlig hva jeg må gjøre, men den dørstokkmila er laaaang 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #7791 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har endelig klart å begynne å lese hjemme. Sliter med at jeg prokrastinerer mye når jeg er ikke er på skolen, men nå koser jeg meg med lesingen på hybelen. Ups! Burde jeg komme meg over i jubletråden...!. Anonymous poster hash: a5b0b...c21
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #7792 Skrevet 18. oktober 2015 Fikk ikke snakket med professoren etter forelesning på fredag fordi han tydeligvis skulle rekke en begravelse til en han ikke kjente en gang... blir vel litt for drøyt å ikke bry seg om studenter på den måten? Anonymous poster hash: b5c39...fb2 1
Gjest Dwight Skrevet 18. oktober 2015 #7793 Skrevet 18. oktober 2015 Fikk ikke snakket med professoren etter forelesning på fredag fordi han tydeligvis skulle rekke en begravelse til en han ikke kjente en gang... blir vel litt for drøyt å ikke bry seg om studenter på den måten? Anonymous poster hash: b5c39...fb2 Du kan ikke være seriøs.
Gjest Linaria Skrevet 18. oktober 2015 #7794 Skrevet 18. oktober 2015 Neeei! kom nå på at jeg hadde seminargruppe på mandag! Glemte det HELT! De sjekker tilstedeværelse, men det kan da ikke være SÅ farlig å gå glipp av en... Seminarlederen glemte jo første seminargruppe.
Shai Skrevet 18. oktober 2015 #7795 Skrevet 18. oktober 2015 Skulle videresendt en presentasjon for redigering for et par dager siden, nå har jeg ødelagt for tre andre. Uff, jeg skjemmes!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #7796 Skrevet 18. oktober 2015 Skulle videresendt en presentasjon for redigering for et par dager siden, nå har jeg ødelagt for tre andre. Uff, jeg skjemmes! Hey, de kunne jo minnet deg på det?:-) ikke bare din skyld Anonymous poster hash: 2e1e1...3ce
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #7797 Skrevet 19. oktober 2015 Hey, de kunne jo minnet deg på det?:-) ikke bare din skyldAnonymous poster hash: 2e1e1...3ce Ansvarsfraskrivelse... Jeg synes det er fint at Shai tar ansvar, så får vi håpe at det ikke hadde så stor betydning for gruppa. Anonymous poster hash: 71b85...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #7798 Skrevet 19. oktober 2015 Motivasjon, hvor er du? Anonymous poster hash: 3fbbd...655 1
Gjest Linaria Skrevet 19. oktober 2015 #7799 Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Holdt på fra tidlig morgen til klokka åtte i dag, og jeg er så sliten, men har fortsatt masse igjen som må gjøres denne uka. Det virker også så mye styr å søke på universitetet her borte, og selv om jeg vet at jeg har utrolig gode sjanser, så blir jeg så sliten av alle valgene jeg tar. Hva som er det "smarte valget" i forhold til det jeg virkelig vil. Jeg er så sliten, og det er bare mandag -.- Nå kjenner jeg meg skikkelig ensom for første gang siden jeg flytta hit Elsker å bo her, virkelig, men det er tøft å være alene i et nytt land. Det blir godt å dra til Norge et par dager i november for å treffe familie og venner der igjen. Jeg bruker så lang tid på å bli god venn med folk, og har ingen her som jeg føler jeg er ordentlig venn med ennå. Endret 19. oktober 2015 av Linaria
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #7800 Skrevet 20. oktober 2015 Hvor mye skole gjør dere hver uke? tar dere fri i helgene? Jeg er førsteårsstudent, og sliter med å vite hvor mye man bør gjøre. Jeg gjør skolearbeid hver dag, men gjør litt mindre i helgene. Jeg jobber ganske lite effektivt, så kan sitte fra 8-19 en dag (med pause hvor jeg lager og spiser lunsj, middag, sjekker facebook, kg, nettaviser osv) Anonymous poster hash: 3fbbd...655
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå