globalagogo Skrevet 17. august 2015 #7461 Skrevet 17. august 2015 Ta et annet emne da? Noe enkelt for å få poeng?:-)) innføring i et eller annet?
Hirondelle Skrevet 17. august 2015 #7462 Skrevet 17. august 2015 Ta et annet emne da? Noe enkelt for å få poeng?:-)) innføring i et eller annet? Ja, skal jo ta et annet emne, men får ikke tatt "hva som helst" siden frie emnergrensen er på 40, og jeg aller aller aller helst skulle tatt det jeg ikke kom inn på.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #7463 Skrevet 17. august 2015 Kom ikke inn på det emnet jeg hadde aller mest lyst til å ta.... Får ikke penger fra lånekassen før i oktober/november. Har ikke penger til pensum. Dritt. Vurderer å slutte helt, orker ikke kjempe mer.... Istedenfor å sitte og henge med huet plukker du opp telefonen og ringer studiekonsulenten. Det hendte meg to ganger at jeg ikke fikk de fagene jeg hadde lyst på. Begge gangene ringte jeg og begge gangene fikk jeg vite at det hadde skjedd "noe galt i Studentweb" og alt ordnet seg. Anonymous poster hash: 09e97...264 2
Gjest Seajewel Skrevet 17. august 2015 #7464 Skrevet 17. august 2015 Kom ikke inn på det emnet jeg hadde aller mest lyst til å ta.... Får ikke penger fra lånekassen før i oktober/november. Har ikke penger til pensum. Dritt. Vurderer å slutte helt, orker ikke kjempe mer.... Hvorfor får du ikke penger fra lånekassen før i oktober/november?
Nanami Skrevet 17. august 2015 #7465 Skrevet 17. august 2015 Jeg har drukket en uke og er helt ødelagt. Jeg må egentlig på lesesalen. Dør.
Hirondelle Skrevet 17. august 2015 #7466 Skrevet 17. august 2015 Istedenfor å sitte og henge med huet plukker du opp telefonen og ringer studiekonsulenten. Det hendte meg to ganger at jeg ikke fikk de fagene jeg hadde lyst på. Begge gangene ringte jeg og begge gangene fikk jeg vite at det hadde skjedd "noe galt i Studentweb" og alt ordnet seg.Anonymous poster hash: 09e97...264 Jeg henger med huet fordi jeg allerede har pratet med studiekonsulenten. Grunnen til at jeg ikke får ta emnet er fordi det er fullt. Ikke noe å gjøre med saken - og denne tråden er et sted hvor vi har lov til å "henge med hue". Ha en fin dag du og. 5
Hirondelle Skrevet 17. august 2015 #7467 Skrevet 17. august 2015 Hvorfor får du ikke penger fra lånekassen før i oktober/november? Søknad om sykestipend-behandlingstiden er 7 uker + ny søknad om lån tar 4-6 uker..... Men går greit, overlever på buffer og lønn. Bare kjipt!
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #7468 Skrevet 17. august 2015 Har begynt på mitt andre år på et veldig prestisjefylt studie. Likevel har jeg mest lyst til å slutte og studere noe annet. Er mye alene, og gruer meg til forelesningene. Har folk å være med, men føler jeg alltid er et sistevalg. Anonymous poster hash: 23be3...368
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #7469 Skrevet 17. august 2015 Jeg henger med huet fordi jeg allerede har pratet med studiekonsulenten. Grunnen til at jeg ikke får ta emnet er fordi det er fullt. Ikke noe å gjøre med saken - og denne tråden er et sted hvor vi har lov til å "henge med hue". Ha en fin dag du og. Oooooh excuse me. Anonymous poster hash: 09e97...264 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #7470 Skrevet 17. august 2015 Skal levere masteroppgave om 3 uker. Klarer ikke skrive, vil bare ligge i senga og grine. Har ikke jobb etterpå, og klarer ikke konsentrere meg om både oppgaven og jobbsøking lengre. Føler meg som en stor taper som ikke fikser oppgaven min. Det er en ganske komplisert oppgave, og fremdeles er det en del aspekter jeg ikke forstår ved den! Etter ett år!Jeg spiser omtrent ikke, for så å overspise sukker i flere dager. I går gråt jeg ukontrollert på bussen helt plutselig. Har ikke trent på evigheter. Hvorfor kan jeg ikke bare være som alle andre og levere inn den støgge oppgaven, få meg jobb og være lykkelig?? Jeg klarer ikke å se gleden i at jeg har vært "flink" og tatt mastergrad, "alle" jeg kjenner har jo uansett master allerede. Heldigvis har jeg kjæresten min som daglig må trøste meg, han er helt fantastisk. I-landsproblemer? Jada. Noen som kjenner seg igjen? Føler meg så fortapt. Anonymous poster hash: 34b46...bf4 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #7471 Skrevet 17. august 2015 Skal levere masteroppgave om 3 uker. Klarer ikke skrive, vil bare ligge i senga og grine. Har ikke jobb etterpå, og klarer ikke konsentrere meg om både oppgaven og jobbsøking lengre. Føler meg som en stor taper som ikke fikser oppgaven min. Det er en ganske komplisert oppgave, og fremdeles er det en del aspekter jeg ikke forstår ved den! Etter ett år!Jeg spiser omtrent ikke, for så å overspise sukker i flere dager. I går gråt jeg ukontrollert på bussen helt plutselig. Har ikke trent på evigheter. Hvorfor kan jeg ikke bare være som alle andre og levere inn den støgge oppgaven, få meg jobb og være lykkelig?? Jeg klarer ikke å se gleden i at jeg har vært "flink" og tatt mastergrad, "alle" jeg kjenner har jo uansett master allerede. Heldigvis har jeg kjæresten min som daglig må trøste meg, han er helt fantastisk. I-landsproblemer? Jada. Noen som kjenner seg igjen? Føler meg så fortapt. Anonymous poster hash: 34b46...bf4 Vi er flere! Jeg kan virke rolig på utsiden, men på innsiden er det kaos og nerver og jeg har ikke engang en kjæreste som kan gi meg en trøstende klem Men dette klarer vi! Anonymous poster hash: 19ec3...7de 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #7472 Skrevet 17. august 2015 Vi er flere! Jeg kan virke rolig på utsiden, men på innsiden er det kaos og nerver og jeg har ikke engang en kjæreste som kan gi meg en trøstende klem Men dette klarer vi! Anonymous poster hash: 19ec3...7de Tror også jeg virker rolig på utsiden (bortsett fra grining på offentlige transportmidler, haha), men jeg eksloderer inni meg. Føler meg egentlig litt livredd for livet. Og for at alle skal le av den dårlige oppgaven min.. Som muligens ikke er så aller verst, jeg er bare selvkritisk på svært høyt nivå LYkke til! Tror også vi klarer det! Jeg gir deg en trøstende virtuell klem! Anonymous poster hash: 34b46...bf4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #7473 Skrevet 17. august 2015 Bøker er så j*vla dyrt!! Anonymous poster hash: 5e634...9cf 2
Belle de Jour Skrevet 18. august 2015 #7474 Skrevet 18. august 2015 Arrgh, skulle spare en formue på å bestille bøker fra Amazon, men av en eller annen grunn går det ikke an å sende til min adresse, til tross for det står at de shipper til Norge! Og jeg som skulle spare over 1000kr på dette
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #7475 Skrevet 18. august 2015 Har ikke fått meg en eneste venn etter en uke.. Fadderuka hjelper meg ikke akkurat Anonymous poster hash: 3fbbd...655
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #7476 Skrevet 18. august 2015 Har ikke fått meg en eneste venn etter en uke.. Fadderuka hjelper meg ikke akkurat Anonymous poster hash: 3fbbd...655 Hvor studerer du?Anonymous poster hash: 19703...d1a
Pottah Skrevet 18. august 2015 #7477 Skrevet 18. august 2015 Jeg henger med huet fordi jeg allerede har pratet med studiekonsulenten. Grunnen til at jeg ikke får ta emnet er fordi det er fullt. Ikke noe å gjøre med saken - og denne tråden er et sted hvor vi har lov til å "henge med hue". Ha en fin dag du og. Uff, så kjipt å høre! Selvfølgelig er det lov å henge med hue (store mengder sjokolade og is er også lov). Jeg så på fagene for dette året i sommer og tenkte det kom til å bli det mest kjedelige, sånn fagmessig. Så leste jeg litt om fagene og ble gira. Ble enda mer gira når jeg fikk kjøpt alle bøkene før skolestart og i tilegg var på to introduksjonsforelesninger. Meeen, så var jeg på første forelesning i går. Og fml... Foreleseren har skrevet boka, og vil derfor ikke legge ut podcast (da det blir en gratis versjon av boka på en måte, antar jeg), han legger ikke ut power point, og i tillegg har han bare en gigantisk oversikt over emnene vi skal gjennom. Med andre ord forteller han ikke hva vi skal lese til hver dag, verken emner eller kapitler. For å toppe det hele var forelesningen i går sykt kjip. Han snakket bare om grunnloven. Joda den er kjemperelevant og sånn, men det virket som han snakket uten en råd tråd i det hele tatt. Mer sånn "nå skal jeg fortelle alt jeg husker om grunnlovsendringer de siste årene". Vi har forelesning med han hver eneste dag i to uker,det er et tipoengsfag, og forelesningen kræsjer med gruppetimene på treningssenteret jeg liker best.
Emiliania Skrevet 18. august 2015 #7478 Skrevet 18. august 2015 Skal levere masteroppgave om 3 uker. Klarer ikke skrive, vil bare ligge i senga og grine. Har ikke jobb etterpå, og klarer ikke konsentrere meg om både oppgaven og jobbsøking lengre. Føler meg som en stor taper som ikke fikser oppgaven min. Det er en ganske komplisert oppgave, og fremdeles er det en del aspekter jeg ikke forstår ved den! Etter ett år!Jeg spiser omtrent ikke, for så å overspise sukker i flere dager. I går gråt jeg ukontrollert på bussen helt plutselig. Har ikke trent på evigheter. Hvorfor kan jeg ikke bare være som alle andre og levere inn den støgge oppgaven, få meg jobb og være lykkelig?? Jeg klarer ikke å se gleden i at jeg har vært "flink" og tatt mastergrad, "alle" jeg kjenner har jo uansett master allerede. Heldigvis har jeg kjæresten min som daglig må trøste meg, han er helt fantastisk. I-landsproblemer? Jada. Noen som kjenner seg igjen? Føler meg så fortapt. Anonymous poster hash: 34b46...bf4 Har tre og en halv måned, men jeg kjenner meg igjen. Har haugevis av data, men føler av og til jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med det og stirrer bare blankt i skjermen til tider. Jeg har sånn smått begynt å skrive noe, skal levere inn en "kjapp" oversikt til veileder. Kommer uansett til å skrive at jeg kanskje ikke var så så mange prosent i gang, og kommer til å spørre om jeg tenker rett.. Forbanna "sensitivity experiments", det betyr så mangt. Æææææææææh...
Fame Skrevet 18. august 2015 #7479 Skrevet 18. august 2015 Regner folk virkelig med å få venner etter 1 uke?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #7480 Skrevet 18. august 2015 Regner folk virkelig med å få venner etter 1 uke? Noen av oss har gått et år eller toAnonymous poster hash: 2e1e1...3ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå