Gjest Haaploes Skrevet 17. desember 2014 #6181 Skrevet 17. desember 2014 Jah, endelig GRATULERER MED FERIE! (Ville ikke skrive det med en gang i tilfelle du ikke var helt ferdig - det hadde vært skikkelig slemt)
Poppie Skrevet 17. desember 2014 #6182 Skrevet 17. desember 2014 GRATULERER MED FERIE! (Ville ikke skrive det med en gang i tilfelle du ikke var helt ferdig - det hadde vært skikkelig slemt) Så søt du er, tusen takk! Husker ikke om du var ferdig?
Belle de Jour Skrevet 17. desember 2014 #6183 Skrevet 17. desember 2014 Siste lesedag før siste eksamen! Og jeg sitter på lesesalen og koser meg med muffins og kaffe, etter en skravlepause på to timer. Også møtte jeg på noen andre og hadde enda en skravlepause da hadde eksamen i går og hadde visst rekord på antall sider, vet ikke om det er bra eller dårlig jeg...tør i hvert fall ikke spørre noen om hva de skrev! Nå er jeg litt der at det ikke er stort mer å gjøre, men får meg ikke til å dra hjem og slappe av heller. Er så sliten nå at jeg føler jeg bare har mista gnisten, det eneste jeg tenker på er å sove lenge. Bortsett fra den ene helga jeg så beleilig fikk omgangssyken har jeg ikke kunnet sove lenge siden....oktober? Noe sånn i hvert fall.
Gjest Haaploes Skrevet 17. desember 2014 #6184 Skrevet 17. desember 2014 Så søt du er, tusen takk! Husker ikke om du var ferdig? Neiii, men fredag 13.00 - DA er det ferie :-D
Skravlekråka Skrevet 17. desember 2014 #6185 Skrevet 17. desember 2014 Nå har jeg også juleferie!!!! fullført hele 8 eksamener dette halvåret + en eksamen fra vgs som jeg ikke fikk tatt begrunnet jeg var syk! Føler nå det var verdt å starte på utdanningen med en gang etter vgs
Poppie Skrevet 17. desember 2014 #6186 Skrevet 17. desember 2014 Neiii, men fredag 13.00 - DA er det ferie :-D Hold ut :D
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #6187 Skrevet 17. desember 2014 Det her er den verste dagen jeg har hatt på lenge! Muntlig eksamen som gikk superdårlig. Måtte snakke om bl.annet noe jeg bare måtte svare "vet ikke" på! En bitteliten knøttminiliten del som jeg selvfølgelig hadde oversett/misforstått. Jeg var dødsnervøs, og trenger tid til å tenke meg om. Men da jeg tok tenkepause så skøt plutselig sensor inn et nytt spørsmål, så jeg ble jo helt forvirra og. Og de sa da jeg fikk karakteren, at jeg "trengte mye drahjelp". Men jeg prøvde jo bare å tenke!! Følte liksom ikke jeg bare kunne si "hei du, vent litt, jeg tenker her!" Så alt ble bare surr. Fikk D da, så jeg besto. Men jeg er så vant med å få mye bedre karakterer enn det. Men har aldri hatt muntlig eksamen før. (Bortsett fra vgs, men 1. det er hundre år sia nå, og 2. jeg ga faen på vgs) I tillegg måtte vi vente i flere timer fra eksamen var ferdig til vi fikk karakter. Så jeg var jo nervøs hele den tida og! BLÆÆÆH!!! Misfornøyd! Jeg klarer ikke sånne muntlige greier. Blir bare stressa, nervøs, usikker, får dårlig selvtillitt, Men før sommeren har vi skriftlig i det faget, og jeg er mye bedre i skriftlig! Så håper jeg klarer å dra snittkarakteren hvert fall opp på en C. Anonymous poster hash: 9db0a...9b7
FruHudson Skrevet 17. desember 2014 #6188 Skrevet 17. desember 2014 (endret) Feil tråd! Endret 17. desember 2014 av FruHudson
teit1 Skrevet 17. desember 2014 #6189 Skrevet 17. desember 2014 Eksamen gikk helt forferdelig i dag.. Halve prøven var multiple choice, og turte ikke å krysse av på 12 av 40 oppgaver.. For krysser man feil får man minuspoeng, turte ikke å ta den risken.. I tillegg gikk skrivedelen så som så, ante ikke hva oppgaven krevde at man skulle ha med egentlig.. Eksamensformen forandret seg i år, så da hjalp tidligere eksamensoppgaver veldig lite
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #6190 Skrevet 17. desember 2014 Det her er den verste dagen jeg har hatt på lenge! Muntlig eksamen som gikk superdårlig. Måtte snakke om bl.annet noe jeg bare måtte svare "vet ikke" på! En bitteliten knøttminiliten del som jeg selvfølgelig hadde oversett/misforstått. Jeg var dødsnervøs, og trenger tid til å tenke meg om. Men da jeg tok tenkepause så skøt plutselig sensor inn et nytt spørsmål, så jeg ble jo helt forvirra og. Og de sa da jeg fikk karakteren, at jeg "trengte mye drahjelp". Men jeg prøvde jo bare å tenke!! Følte liksom ikke jeg bare kunne si "hei du, vent litt, jeg tenker her!" Så alt ble bare surr. Fikk D da, så jeg besto. Men jeg er så vant med å få mye bedre karakterer enn det. Men har aldri hatt muntlig eksamen før. (Bortsett fra vgs, men 1. det er hundre år sia nå, og 2. jeg ga faen på vgs) I tillegg måtte vi vente i flere timer fra eksamen var ferdig til vi fikk karakter. Så jeg var jo nervøs hele den tida og! BLÆÆÆH!!! Misfornøyd! Jeg klarer ikke sånne muntlige greier. Blir bare stressa, nervøs, usikker, får dårlig selvtillitt, Men før sommeren har vi skriftlig i det faget, og jeg er mye bedre i skriftlig! Så håper jeg klarer å dra snittkarakteren hvert fall opp på en C. Anonymous poster hash: 9db0a...9b7 Føler med deg! Jeg hadde også en superkjip muntlig eksamen i dag, og jeg får ikke sensuren før i morgen :/ Hele eksamen har gått på repeat i hodet mitt i hele dag... Muntlig er så brutalt, på skriftlig kan man i hvertfall late som man forstår stoffet og prøve å ro seg i land, mens på muntlig blir det så utrolig tydelig når man ikke kan det. Huff, både gleder og gruer meg til å få karakteren, vil bare bli ferdig med det Anonymous poster hash: 51b82...47c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #6191 Skrevet 17. desember 2014 Føler med deg! Jeg hadde også en superkjip muntlig eksamen i dag, og jeg får ikke sensuren før i morgen :/ Hele eksamen har gått på repeat i hodet mitt i hele dag... Muntlig er så brutalt, på skriftlig kan man i hvertfall late som man forstår stoffet og prøve å ro seg i land, mens på muntlig blir det så utrolig tydelig når man ikke kan det. Huff, både gleder og gruer meg til å få karakteren, vil bare bli ferdig med det Anonymous poster hash: 51b82...47c Ja og på skriftlig kan du velge mer selv hva du vil skrive om, innenfor rammene. På muntlig nå fikk jeg sånn konkret, snakk om DET AKKURAT HER!!!!! (skulle diskutere en tekst, også pekte hu på helt spesifike ting i teksten) Mens jeg hadde jo pugga/jobba med helt andre ganske relevante ting innenfor tema, som jeg prøvde så godt å ta opp, men jeg fikk aldri kommet til ordet før sensor stilte meg ett eller annet dustespørsmål. Bare fordi de trodde jeg sleit når jeg egentlig bare trengte å tenke meg om, få litt ro, stresse ned!!! Anonymous poster hash: 9db0a...9b7
drue Skrevet 17. desember 2014 #6192 Skrevet 17. desember 2014 Én lesedag igjen. Kjemieksamen på fredag Jeg er så LEI nå, gleder meg helt sinnsykt til å være ferdig med første semester. Jeg er redd for at jeg ikke skal klare å stå på denne da, det har blitt litt dårlig med jobbing dette semesteret. Vanskelig å strukturere arbeidet rundt 4 fag som ny student! Jaja, kan alltids konte dersom det ikke går, selv om det hadde vært SYKT nice å slippe det da... Under 39 timer igjen til FERIE! Den skal settes pris på uansett om det går kjipt på fredag eller ikke!
Mynona Skrevet 17. desember 2014 #6193 Skrevet 17. desember 2014 Det er så rart… Forrige uke var vasking og rydding osv ganske greit å drive med.. Nå må jeg manne meg opp til å sette på tørketrommelen. Og dn svære bunken med klær kommer nok ikke til å bli bretta før helga hvertfall Rart hvorfan noen oppgaver plutselig ikke er gøy lenger når man er ferdig med eksamen! Og jeg fikk C Fader!! Ett usslig poeng (av 90) fra B!
Poppie Skrevet 17. desember 2014 #6194 Skrevet 17. desember 2014 Hahahahhaahahaha, jeg fikk E på muntlig. Enda jeg svarte riktig på 70% av spørsmålene, kunne stoffet godt og bommet bare på småplukk. Alle i klassen, bortsett fra ei, fikk under C. Dette er altså foreleseren som ikke liker meg, og som ga meg E på skriftlig. Jeg ler meg ihjæl, fordi jeg vet at i et hvilket som helst fag hadde min prestasjon vært en C, om ikke en B. Jeg kan stoffet kjempegodt, og ble spurt ut av kollokviegruppa i 10 timer i går, og vi alle var veldig flinke. Det er så idiotisk! Skulle egentlig ha 30 stp med samme foreleser neste semester, men nå har jeg heller avtalt tid med studieveileder for å velge andre fag. Er virkelig ikke rart vi er under 10 stk på dette studiet, nå bytter jeg over til et annet
Gjest Vinglepetra Skrevet 18. desember 2014 #6195 Skrevet 18. desember 2014 Da har jeg levert inn min siste hjemmeeksamen, kanskje noen sinne? Det er desidert det verste jeg har levert inn noen gang! Oppgaven har jeg ikke lest igjennom og hele pakka er basert på noen få artikler på pensum Jeg har hatt det veldig travelt denne uken, startet i ny jobb denne uken, så denne eksamen kom oppå alt det andre. Jeg er ikke ferdig med eksamen enda, jeg har igjen en muntlig eksamen som holdes på nyåret, så nå har jeg hele juleferien å lese på
Belle de Jour Skrevet 18. desember 2014 #6196 Skrevet 18. desember 2014 Siste eksamen i dag! Våkna selvfølgelig flere ganger i natt av mareritt - drømte at jeg midt i eksamen innså at jeg var på feil eksamen. Jaja.
drue Skrevet 18. desember 2014 #6197 Skrevet 18. desember 2014 Siste eksamen i dag! Våkna selvfølgelig flere ganger i natt av mareritt - drømte at jeg midt i eksamen innså at jeg var på feil eksamen. Jaja. Lykke til!!! Blir deilig med ferie etterpå
Tuppelina Skrevet 18. desember 2014 #6198 Skrevet 18. desember 2014 Siste lesedag for i år! Dette er den eksamenen jeg hadde best kontroll på, og som jeg var sikker på kom til å gå knallbra. Nå derimot, er jeg livredd for de høye forventningene jeg har hatt, og er usikker på hvordan dette skal gå. Det blir vel litt panikklesing idag. Uansett - litt over et døgn til ferie, det skal bli magisk!!
Belle de Jour Skrevet 18. desember 2014 #6199 Skrevet 18. desember 2014 Lykke til!!! Blir deilig med ferie etterpå Tusen takk! Og lykke til med din i morgen! (Det var i morgen ja?)
drue Skrevet 18. desember 2014 #6200 Skrevet 18. desember 2014 Tusen takk! Og lykke til med din i morgen! (Det var i morgen ja?) Takk! Ja, det er i morgen, iiik!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå