AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5841 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har også lesefag i morgen! Kanskje vi har samme eksamenAnonymous poster hash: 77acd...7ca Jeg går på BI. Siste året økad. Er helt elendig i lesefag, men god i regnefag. Gruer meg sånn til denne eksamen i morgen, håper bare jeg klarer å stå. Anonymous poster hash: d4e58...44d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5842 Skrevet 2. desember 2014 Jeg går på BI. Siste året økad. Er helt elendig i lesefag, men god i regnefag. Gruer meg sånn til denne eksamen i morgen, håper bare jeg klarer å stå. Anonymous poster hash: d4e58...44d Da var det samme retning i det minste! Masse lykke til. Lesefag er noe dritt:P Regning er gøy Anonymous poster hash: 77acd...7ca
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5844 Skrevet 2. desember 2014 Er jeg den eneste, eller får flere skikkelig dårlig mage? Jeg kaller det bare "eksamensmage". Tror jeg stresser så mye at magen blir gal. Er på do minst tre ganger per dag. Som om jeg ikke har nok å stresse med! Anonymous poster hash: 50291...5d2 4
Fame Skrevet 2. desember 2014 #5846 Skrevet 2. desember 2014 Lesebuddiesene mine drikker øl på skolen.. er det vanlig at kantina sjenker?
Gjest Penelopee Skrevet 2. desember 2014 #5847 Skrevet 2. desember 2014 Har eksamen i morgen og mandag. Kjenner jeg gruer meg...
frøkenfranzen Skrevet 2. desember 2014 #5848 Skrevet 2. desember 2014 Holder på med den første av to hjemmeeksamener nå. Fikk nesten panikk da jeg fikk oppgaven, følte meg så sykt dum og lurte på hvordan i helvete dette kom til å gå Er heldigvis godt i gang med oppgave 1 nå, og har planer om å gjøre den ferdig i dag. Så blir det oppgave 2 i morgen (den blir nok litt vanskeligere.....), og språkvask på torsdag. Skriver også en annen eksamensoppgave nå, men det er bare bestått/ikke bestått. Fikk mail av foreleser med tilbakemeldinger i dag, så skal jeg omskrive den litt, fjerne noe og legge til noe, og deretter skrive en formidlingstekst av oppgaven. Gleder meg til juleferie (selv om jeg føler at jeg ikke har det like vanskelig/tøft som noen av dere andre her. Dere er virkelig flinke!).
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5849 Skrevet 2. desember 2014 Jeg er ferdig med 2 av 4 nå eksamener nå. Er veldig sliten i hodet! Har i morgen og på fredag, så har jeg ferie! WTF! ...Men skal ikke feire for tidlig. Har selvfølgelig en deltidsjobb jeg må gå til hver bidige dag frem til over nyttår. Studiene må finansieres når lånekassen utbetaler beløp som såvidt dekker husleie... LYKKE TIL ALLE HER INNE Anonymous poster hash: 77acd...7ca
Fame Skrevet 2. desember 2014 #5850 Skrevet 2. desember 2014 Eksamen i kjemi og økologi i morgen og muntlig zoologi til tirsdag. Spennende
Gjest Ingaborga Skrevet 2. desember 2014 #5851 Skrevet 2. desember 2014 Heldagsprøve i matte imorgen, tror jeg har kontroll på ca halvparten.. Og jeg har enda ikke satt meg ned for å øve på det jeg ikke kan. Vil virkelig ikke gå ned mer enn en karakter(altså få 4), men samtidig så tenker jeg at jaja det går sikkert bra, så lenge jeg består. Kan jo ta det opp som privatist til neste år for å forbedre karakteren? Men må jo ta R1 samtidig da, så det er ikke akkurat den optimale løsningen. Foretrekker egentlig å jobbe med gamle eksamener, men de for høsten fra tidligere år har tatt utgangspunkt i ei annen bok, og mye av stoffet har vi ikke lært enda, så kan ikke bruke de
havanaa Skrevet 2. desember 2014 #5852 Skrevet 2. desember 2014 Jobber 100% i eksamensperioden. Helt håpløst! Går helt trill rundt for meg snart :s Skjønner ikke hvordan jeg skal orke det her.. Trenger ferie nåå
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5853 Skrevet 2. desember 2014 Jobber 100% i eksamensperioden. Helt håpløst! Går helt trill rundt for meg snart :s Skjønner ikke hvordan jeg skal orke det her.. Trenger ferie nåå Samme her!Anonymous poster hash: d4e58...44d
Tuppelina Skrevet 3. desember 2014 #5854 Skrevet 3. desember 2014 Da var første eksamensdag kommet. Føler egentlig jeg har fått grei kontroll nå, og er egentlig bare klar for å få den overstått for å få startet på neste. Sto opp tidlig for å pugge en siste gang før jeg skal til pers, men ligger i senga og føler verden snurrer rundt. Er kanskje bedre å ha et klart hode kl ni enn å pugge og være dårlig i det eksamenen starter. Uansett er det maks 8 timer til denne er ferdig! 👏👏 1
Infinite Skrevet 3. desember 2014 #5855 Skrevet 3. desember 2014 Herregud, muntlig eksamen altså... Jeg blir så stresset og nervøs at jeg får helt sperre når jeg skal prate Er sjeldent nervøs i forkant, men med en gang jeg kommer inn i rommet og skal begynne å prate, så begynner hjertet å dunke, ordene stokker seg, og alt jeg vet forsvinner fra hukommelsen. Føler rett og slett at hjernen og munnen min blir lammet.
Hirondelle Skrevet 3. desember 2014 #5856 Skrevet 3. desember 2014 Herregud, muntlig eksamen altså... Jeg blir så stresset og nervøs at jeg får helt sperre når jeg skal prate Er sjeldent nervøs i forkant, men med en gang jeg kommer inn i rommet og skal begynne å prate, så begynner hjertet å dunke, ordene stokker seg, og alt jeg vet forsvinner fra hukommelsen. Føler rett og slett at hjernen og munnen min blir lammet. Jeg kjenner følelsen der Lykke til! Jeg har trua. Prøv å samle tankene når du får vite hva du skal snakke om. Det er lov å ta en liten tenkepause! Hilsen en som gråt seg gjennom hele muntlig, men allikevel stod!
lillsunshine Skrevet 3. desember 2014 #5857 Skrevet 3. desember 2014 Bah! Glimrende start på hjemmeeksamen at databasen vi må bruke til oppgaven har nedetid. Det passer så utrolig dårlig, da det er veldig viktig å få begynt med denne delen så fort så mulig, siden vi skal hente eksempler derifra som må analyserest før det tas i bruk. Skikkelig skummelt å basere hjemmeeksamen på tekniske verktøy. Det bør være i orden til i morgen, ellers blir det skikkelig drit. Og utsettelse er helt uønsket så nærme juleferie. ..
Gjest Trappetroll Skrevet 3. desember 2014 #5858 Skrevet 3. desember 2014 Migrene og eksamen fungerer dårlig. Jeg klarer ikke å få til noe! Har lagt nede i 3 dager, og eksamen er i overmorgen. Jeg forstår ikke hvilke formler jeg skal bruke når, og alt er dritt. Er heller ikke kult å kaste opp hele tiden. Jeg vil bare bli ferdig 😫
rockejenta Skrevet 3. desember 2014 #5859 Skrevet 3. desember 2014 Har fått vondt i korsryggen av all sittingen, selv om jeg er flink til å bevege meg og bytte sittestilling ofte Sitter nå med varmeflaske på korsryggen.. I tillegg sovnet jeg på sofaen. Jeg er helt utslitt!
Wolfmoon Skrevet 3. desember 2014 #5860 Skrevet 3. desember 2014 Da er jeg ferdig med to av fire eksamner, følte ikke jeg kunne noe særlig, og at oppgaven derfor i veldig stor grad ble basert på roing, roing og litt mer roing. Men nå er den ferdig. To igjen neste uke, så har jeg juleferie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå