Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

2 uker unna juleferien! Så utrolig nærme og samtidig så lenge til virker det som. Men du verden så tiden flyr. Jeg lurer veldig på hvor mange "juleferiestatuser" jeg kommer til å komme over i mellomtiden. Jeg har allerede sett noen i Facebookstrømmen og det kommer bare til å eskalere de neste dagene. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kjempenervøs for eksamen i morgen, og selv om jeg har lest pensum så føler jeg at jeg kommer til å drite meg ut på spørsmålene..

• Liker 2
Skrevet

Gruer meg så jæææææævlig til eksamen!!!

Siste eksamen er muntlig. Huff, hvis jeg gruer meg så mye til skriftlig så kommer jeg hvertfall til å grue meg til muntlig!! :(

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7
Skrevet

La oss nå håpe at dagens eksamen blir den aller, aller siste, meen jeg er noe skeptisk:p

Skrevet

I dag er dagen. :( har sovet elendig og følermeg håpløs. Orker ikke stå opp for å repetere stoffet en gang. :(

Skrevet

Første eksamen i morgen, i orgteori.. Så utrolig kjedelig, og så stressa for alt som må huskes! Men i morgen er jeg forhåpentligvis ferdig med faget! Det verste er at jeg sliter med motivasjon og konsentrasjon. Vil bare kose meg i førjulstiden, ikke sitte inne ved en pult dag ut og dag inn.. 😩 neste år skal jeg ta helt av i desember, gjøre alt alle andre gjør i år pluss litt til!

Skrevet

2 uker unna juleferien! Så utrolig nærme og samtidig så lenge til virker det som. Men du verden så tiden flyr. Jeg lurer veldig på hvor mange "juleferiestatuser" jeg kommer til å komme over i mellomtiden. Jeg har allerede sett noen i Facebookstrømmen og det kommer bare til å eskalere de neste dagene. :(

Det er så innmari kjipt! :( Ser folk allerede har begynt.. Vurderer å blokke hver eneste en som skryter av juleferie før jeg får det, men jeg kommer nok til å juble selv når jeg er ferdig. (Selv om det er 19. desember..) :fnise:

Skrevet

1 time til oppmøte på muntlig eksamen... 😔 åååh. Er så nervøs. Pluss har fått skikkelig dårlige nyheter i familien som gjør ting enda kjipere.. :( vil bare bli ferdig nå!!!

Skrevet

Semesteroppgaven min er så rotete. Er vant til å ha skikkelig overordnede problemstillinger, mens her får jeg bare masse små spørsmål og alt blir skikkelig oppstykket og usammenhengende.

Skrevet

Eksamen i morgen og kan ingenting :( Strøk forrige gang fordi jeg misforstod oppgaven, nå vil jeg bare stå :( hva kreves egentlig for å stå? Dette er et lesefag...

Anonymous poster hash: d4e58...44d

Skrevet

Eksamen i morgen og kan ingenting :( Strøk forrige gang fordi jeg misforstod oppgaven, nå vil jeg bare stå :( hva kreves egentlig for å stå? Dette er et lesefag...

Anonymous poster hash: d4e58...44d

Jeg har også lesefag i morgen! Kanskje vi har samme eksamen

Anonymous poster hash: 77acd...7ca

Skrevet

Omgangssyken slo meg helt ut. Klarer ikke å hente meg inn igjen! Verken når det gjelder å spise eller å studere :sur::murvegg: Må skjerpe meg!

Jeg driver operasjon komme tilbake til eksamensmodus nå. Endelig frisk nok til å studere, men fortsatt ikke i storform. Og egentlig innmari sulten etter ordentlig mat og kaffetørst, men får det bare ikke i meg! Jeg som hadde en så god flyt på forhånd...i morgen får vi begge være friske!

Skrevet

Eksamen gikk til helvete og jeg gråt under hele eksaminasjonen.

Klarte heldigvis stå, så fikk en D, men det var dritt. Haterhaterhater muntlig.

Skrevet

Jeg driver operasjon komme tilbake til eksamensmodus nå. Endelig frisk nok til å studere, men fortsatt ikke i storform. Og egentlig innmari sulten etter ordentlig mat og kaffetørst, men får det bare ikke i meg! Jeg som hadde en så god flyt på forhånd...i morgen får vi begge være friske!

Ja, sliter enda i dag, jeg. Kvalm, dårlig matlyst, dårlig i magen. Har nå fått i meg litt. Motivasjonen til å komme i eksamensmodus er fraværende, har liksom begynt å ikke bry meg, noe som ikke er bra! Får bare se å få åpna den boka :fnise:

Skrevet

Eksamen gikk til helvete og jeg gråt under hele eksaminasjonen.

Klarte heldigvis stå, så fikk en D, men det var dritt. Haterhaterhater muntlig.

Huff, så leit :( Men gratulerer med å stå!! Det er jo mye bedre enn å stryke! Jeg blir kjempehappy hvis jeg får ståkarakterer i år :fnise:

Skrevet

Huff, så leit :( Men gratulerer med å stå!! Det er jo mye bedre enn å stryke! Jeg blir kjempehappy hvis jeg får ståkarakterer i år :fnise:

Jaa, takk! Det er jo fint å stå. Men hadde jo satset på en A i det emnet, men deeeeet gikk jo ikke. Men nå er jeg hvert fall ferdig. Har allerede funnet ut av hvilke emner jeg skal ta neste år, så har egentlig lit lyst til å snikstarte... Jeg VILVILVIL ha gode karakterer!!!!!

Skrevet

Jaa, takk! Det er jo fint å stå. Men hadde jo satset på en A i det emnet, men deeeeet gikk jo ikke. Men nå er jeg hvert fall ferdig. Har allerede funnet ut av hvilke emner jeg skal ta neste år, så har egentlig lit lyst til å snikstarte... Jeg VILVILVIL ha gode karakterer!!!!!

Jeg begynte også semesteret med mål om A i noen av fagene. Det har altså ikke gått som planlagt. Har du juleferie nå da?

Skrevet

Jeg begynte også semesteret med mål om A i noen av fagene. Det har altså ikke gått som planlagt. Har du juleferie nå da?

Jeg gikk for det samme - ble ikke som planlagt. Men NESTE semester! Da får vi det til :)

Har ferie fra uni, hvert fall, men jobben kaller. Blir godt med en liten pause, men bare en liten.

Skrevet

Æsj eksamen gikk dårlig! Rett etter jeg var ferdig med eksamen så kom jeg på hva som EGENTLIG var riktig svar på noen av oppgavene. Jeg sov nesten ingenting i natt, og våknet tidlig av meg selv, fikk ikke sove igjen. Og jeg var så stressa så jeg klarte jo ikke å tenke klart!

Hadde eksamen bare starta to timer senere hadde jeg vært klarere i hodet :P

Jaja, Vet at jeg står hvert fall, men jeg vet jeg kunne gjort det bedre!

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7
Skrevet

Jeg gikk for det samme - ble ikke som planlagt. Men NESTE semester! Da får vi det til :)

Har ferie fra uni, hvert fall, men jobben kaller. Blir godt med en liten pause, men bare en liten.

Neste semester, ja! Da skal definitivt planlegging og studieteknikker endres. Krysser fingrene for at jeg slipper å konte noe fra i høst da :fnise:

Digg med ferie fra uni da. Jeg har siste eksamen 19. desember! Passer meg egentlig ganske greit nå, mtp at jeg har vært syk og trenger all den tiden jeg kan få til lesing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...