AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #5501 Skrevet 4. november 2014 Ny gruppeoppgave, og de tror at oppgaven skal skrives av seg selv, tydeligvis.... En uke igjen til den skal leveres... Jeg gidder ikke stryke fordi DE TO ANDRE Ikke klarer å ta insj til å møtes. Jeg har virkelig prøvd å få til å treffes, men "kan ikke", "skal på fylla" "skal møte en venninne" etc. Så finner de et tidspunkt som passer for alle, vi avtaler å treffes men morgenen får jeg en sms om "jeg er syk" eller "Jeg har forstuet foten!" etc... Jaja, får ringe seminarlederen igjen da, og si at problemene vi hadde forrige gang ikke er noe bedre nå, og at det ikke er MIN skyld at de ikke vil samarbeide.. Jeg vil jo ikek stryke fordi DE ikke gidder å jobbe... Anonymous poster hash: 49b9d...09b
The Princess Skrevet 4. november 2014 #5502 Skrevet 4. november 2014 Må egentlig gjennom en lang og relativt vanskelig artikkel, men jeg har utsatt det hele morningen. Det positive er at jeg har fått gjort andre småting som også måtte gjøres! Hva gjør man når man prokrastinerer skole med annen skole?
Gjest Vinglepetra Skrevet 4. november 2014 #5503 Skrevet 4. november 2014 Jeg har utsatt lesingen helt frem til kl.1600! Nå er jeg kjempe trett og litt oppblåst etter all maten jeg har trykket i meg!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #5504 Skrevet 4. november 2014 Første eksamen i morgen alt!! Gruer megAnonymous poster hash: 6d909...cb6
Express Skrevet 4. november 2014 #5505 Skrevet 4. november 2014 Noen andre som blir helt plutselig veldig trøtt når de tar drar frem pensumbøkene? 4
Poppie Skrevet 4. november 2014 #5506 Skrevet 4. november 2014 Noen andre som blir helt plutselig veldig trøtt når de tar drar frem pensumbøkene? Om du dro dem frem nå så har du kanskje svaret? Men ja, jeg kjenner også oppvasktrangen når bøkene er framme. Og intimvokstrangen. Og nappe-hår-ut-fra-nesa-med-pinsett-trangen. 4
Adhara Skrevet 4. november 2014 #5507 Skrevet 4. november 2014 Ryddet for spørreundersøkelse + svar til dette. Irrlys, mod.
Emiliania Skrevet 5. november 2014 #5508 Skrevet 5. november 2014 Om du dro dem frem nå så har du kanskje svaret? Men ja, jeg kjenner også oppvasktrangen når bøkene er framme. Og intimvokstrangen. Og nappe-hår-ut-fra-nesa-med-pinsett-trangen. Her er det huset som ser strøkent ut, skinner like mye som de blanke sidene i notatblokka.. 1
Poppie Skrevet 5. november 2014 #5509 Skrevet 5. november 2014 Her er det huset som ser strøkent ut, skinner like mye som de blanke sidene i notatblokka.. Jeg har begynt å pusse bunadssølv... 10
FrøkenBaker Skrevet 5. november 2014 #5510 Skrevet 5. november 2014 Jeg har begynt å pusse bunadssølv... Desperate tider krever desperate distraksjoner.
Mynona Skrevet 5. november 2014 #5511 Skrevet 5. november 2014 Og jeg bare sover i steden for å lese… Det er uvanlig rent på kjøkkenet også forsåvidt. 2
lillsunshine Skrevet 5. november 2014 #5512 Skrevet 5. november 2014 (endret) Jeg er SLITEN. Nå har jeg 1700 ord på den siste obligatoriske oppgaven jeg skal levere på fredag, altså mangler bare 800 ord. Vet hva jeg skal skrive forsåvidt, men det er en slitsom prosess. Det er noe av den vanskligaste oppgaveskrivingen jeg har vært utfor. Stoffet er tungt og jeg er veldig usikker på mye av stoffet og forslagene mine. Men samtidig er det jo bare en øvingsoppgave og det er virkelig her jeg må prøve seg ut. Jeg gleder meg sånn til oppgaven er levert på fredag, da skal jeg virkelig bare slappe av hele helga og ut i neste uke. Hjemmeeksamen starter nemlig neste torsdag, så jeg skal prøve gjøre minst mulig etter innlevering på fredag og bare samle krefter. Endret 5. november 2014 av lillsunshine
Mermaid Blues Skrevet 5. november 2014 #5513 Skrevet 5. november 2014 Jeg har begynt å pusse bunadssølv... Trenger du (eller noen i slekta) hjelp til pussing? Jeg dævver! I dag har jeg møtt veilederen min for masteroppgaven, vi har justert problemstillingen nok en gang og han ba veldig pent om to kapitler fiks ferdig til 15.desember. Det er virkelig ikke lenge nok til! Og jeg har en annen oppgave som skal inn 11.des, og jeg må skrive research-spørsmål til diplomoppgaven og holde audition og starte workshops og i det hele tatt. Hei livet, snakkes i april
Mynona Skrevet 5. november 2014 #5514 Skrevet 5. november 2014 Jeg kom endelig i gang med å lese og hadde satt en tidsplan. Skulle lese 60 min, MEN så ringte telefonen etter bare 20 min.. Såååeeeh.. da ble det ikke så mye lesing da. Bedre lykke i morgen!
Poppie Skrevet 5. november 2014 #5515 Skrevet 5. november 2014 Jeg fant en tråd på KG som handlet om serien "Catfish"....så ja. Her sitter jeg og er på episode nr 5
Pottah Skrevet 6. november 2014 #5516 Skrevet 6. november 2014 Kjære vene. Du menneske som har sånn lysglimt fra telefonen når du får melding. Vennligst slutt med det på lesesalen. Det lyser over hele lesesalen, og jeg tror hele tiden det lyner eller noe. Veldig distraherende 1
Poppie Skrevet 6. november 2014 #5517 Skrevet 6. november 2014 Kjære vene. Du menneske som har sånn lysglimt fra telefonen når du får melding. Vennligst slutt med det på lesesalen. Det lyser over hele lesesalen, og jeg tror hele tiden det lyner eller noe. Veldig distraherende Bare vent til jentene skaffer seg sånn blinkende juletre/snømann til å sette på telefonen. Kjempegøy!
Hirondelle Skrevet 6. november 2014 #5518 Skrevet 6. november 2014 Kjære vene. Du menneske som har sånn lysglimt fra telefonen når du får melding. Vennligst slutt med det på lesesalen. Det lyser over hele lesesalen, og jeg tror hele tiden det lyner eller noe. Veldig distraherende Si fra!!!
Pottah Skrevet 6. november 2014 #5519 Skrevet 6. november 2014 Bare vent til jentene skaffer seg sånn blinkende juletre/snømann til å sette på telefonen. Kjempegøy! Ågud. Hadde et håp om at jeg slapp unna sånne jenter når jeg starte på jus. Men ser dårlig ut.. Si fra!!! Skulle gjerne, men vet ikke akkurat hvem det. Det bare lyser opp fra en av pultene til venstre. Men da ga seg litt nå heldigvis!
Hirondelle Skrevet 6. november 2014 #5520 Skrevet 6. november 2014 Gud har sendt djevelen til jorden og kalt han GRUPPEOPPGAVE. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå