AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3901 Skrevet 12. mai 2014 Har så vondt i håndleddet etter å ha skrevet så mye. Er avhengig av å skrive mye for å få trykt informasjon inn i hodet. Å skrive på pc blir ikke det samme. Huff altså. Har fire eksamener og fire uker igjen...Anonymous poster hash: be733...d5d
Gjest Naria Skrevet 12. mai 2014 #3902 Skrevet 12. mai 2014 Ja, da var min første eksamen overstått og det gikk jo ikke spesielt bra. Jeg synes oppgavene var utydelige og det var vanskelig å få fatt på hva de egentlig var ute etter. Vel vel, akkurat nå gir jeg litt faen merker jeg. Jeg får bare leve med en dårlig karakter i dette emnet. Nå skal jeg spise litt, så får jeg kaste meg over bøkene igjen.
KaDust Skrevet 12. mai 2014 #3903 Skrevet 12. mai 2014 Da var 3/4 eksamner ute av verden og den siste er om en uke. Det var et helvete å sitte under eksamen i dag med den brennende eksemen i ansiktet som bare gjorde mer og mer vondt ettersom jeg ikke fikk smurt meg. Men eksamen gikk vel greit tror jeg. Fikk også tilbakemelding i Spillprogrammering i dag, jeg fikk A. 3
Gjest Vinglepetra Skrevet 12. mai 2014 #3904 Skrevet 12. mai 2014 Stod opp litt for seint og kom meg ikke på lesesalen før kl.10.30 og da var det selvfølgelig stapp fullt og ingen plasser ledige. Fikk ikke skikkelig leseplass før kl.15 og nå er jeg sliten og lei!
Infinite Skrevet 12. mai 2014 #3905 Skrevet 12. mai 2014 Har to eksamner neste uke, og har ikke en gang åpnet noen av de aktuelle bøkene siden uka etter påske. Har null motivasjon og blir helt lammet i kroppen bare av tanken på lesing. I går bestemte jeg meg for å dra på lesesalen og lese i hele dag. Det har altså ikke skjedd
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3906 Skrevet 12. mai 2014 Skulle lest på matteeskamen og skrevet en oppgave om kumlokk... Men har av en eller annen grunn hatt tid til å rydde hele leiligheten samt et par timer på kvinneguiden... Anonymous poster hash: 7786f...91f
Gjest Vinglepetra Skrevet 12. mai 2014 #3907 Skrevet 12. mai 2014 (endret) Har to eksamner neste uke, og har ikke en gang åpnet noen av de aktuelle bøkene siden uka etter påske. Har null motivasjon og blir helt lammet i kroppen bare av tanken på lesing. I går bestemte jeg meg for å dra på lesesalen og lese i hele dag. Det har altså ikke skjedd Vi er i samme båt. Men ikke gi opp, du har enda masse tid. Du kan lese litt nå og heller satse på en skikkelig lesedag i morgen. Endret 12. mai 2014 av Vinglepetra
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3908 Skrevet 12. mai 2014 Leser til engelsk grammatikk og fonetikk men kommer ingen vei. Er så mye å lese på at jeg ikke vet hvor jeg brude begynne Også er jeg så sliten og lei etter forrige eksamen... Anonymous poster hash: 6f4d4...17f
Gjest Vinglepetra Skrevet 12. mai 2014 #3909 Skrevet 12. mai 2014 Leser til engelsk grammatikk og fonetikk men kommer ingen vei. Er så mye å lese på at jeg ikke vet hvor jeg brude begynne Også er jeg så sliten og lei etter forrige eksamen... Anonymous poster hash: 6f4d4...17f Kanskje det hjelper med en pause? Så har du mer energi til lese når du er uthvilt.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3910 Skrevet 12. mai 2014 Jeg er bare elev på videregående, men håper jeg har rett til å klage likevel.. Til onsdag har jeg biologiframføring, og læreren min har sagt at jeg får 6 i standpunkt dersom jeg får 6-er på denne framføringa. Dersom jeg ikke får 6-er på framføringa får jeg 5 i standpunkt. Ikke noe press, altså. Blir trukket ut til eksamen til torsdag også, og da skal jeg jobbe hele kvelden. Videre fram mot eksamene skal jeg jobbe masse. Det er slitsomt å stå opp kl. 6 om morgenen, være på skolen til kl. 15 og deretter jobbe fra 16:00 - 23:30. Jeg tjener i alle fall litt penger, da. Anonymous poster hash: 0bc06...2a2
Gjest Tjoppa Skrevet 12. mai 2014 #3911 Skrevet 12. mai 2014 Ei skoleuke og to eksamener igjen før ferie!! Kjenner at nå er ikke karakter nøye lengre, bare det blir bestått! Trist men sant...
Gjest Vinglepetra Skrevet 12. mai 2014 #3912 Skrevet 12. mai 2014 Ei skoleuke og to eksamener igjen før ferie!! Kjenner at nå er ikke karakter nøye lengre, bare det blir bestått! Trist men sant... Heldig! Jeg har 1 måned igjen til jeg skal ha sommerferie. Jeg håper bare på stå karakterer, det er trist, men sant.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3913 Skrevet 12. mai 2014 Jeg er bare elev på videregående, men håper jeg har rett til å klage likevel.. Til onsdag har jeg biologiframføring, og læreren min har sagt at jeg får 6 i standpunkt dersom jeg får 6-er på denne framføringa. Dersom jeg ikke får 6-er på framføringa får jeg 5 i standpunkt. Ikke noe press, altså. Blir trukket ut til eksamen til torsdag også, og da skal jeg jobbe hele kvelden. Videre fram mot eksamene skal jeg jobbe masse. Det er slitsomt å stå opp kl. 6 om morgenen, være på skolen til kl. 15 og deretter jobbe fra 16:00 - 23:30. Jeg tjener i alle fall litt penger, da. Anonymous poster hash: 0bc06...2a2 Går du VG3? Anonymous poster hash: af1db...aee
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3914 Skrevet 12. mai 2014 Jeg er bare elev på videregående, men håper jeg har rett til å klage likevel.. Til onsdag har jeg biologiframføring, og læreren min har sagt at jeg får 6 i standpunkt dersom jeg får 6-er på denne framføringa. Dersom jeg ikke får 6-er på framføringa får jeg 5 i standpunkt. Ikke noe press, altså. Blir trukket ut til eksamen til torsdag også, og da skal jeg jobbe hele kvelden. Videre fram mot eksamene skal jeg jobbe masse. Det er slitsomt å stå opp kl. 6 om morgenen, være på skolen til kl. 15 og deretter jobbe fra 16:00 - 23:30. Jeg tjener i alle fall litt penger, da. Anonymous poster hash: 0bc06...2a2 Du er utrolig flink da! Stå på, snart sommerferie! Anonymous poster hash: dbbcc...efe 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3915 Skrevet 12. mai 2014 Går du VG3? Anonymous poster hash: af1db...aee Nei, VG2 Du er utrolig flink da! Stå på, snart sommerferie! Anonymous poster hash: dbbcc...efe Takk for det Jeg tror jeg kommer til å felle en tåre eller to den dagen jeg får sommerferie, er så utrolig lei nå Anonymous poster hash: 0bc06...2a2
Chien Skrevet 12. mai 2014 #3916 Skrevet 12. mai 2014 Elendig lesedag i dag. Satser på at litt biff kan gjøre susen, slik at jeg i det minste får unnagjort noe på leseplanen i kveld
globalagogo Skrevet 12. mai 2014 #3918 Skrevet 12. mai 2014 Dere er så flinke! Stå på - det blir ferie, bachelor/mastergrader, siste eksamen og whatnot uansett - tenk bare på at dette er en periode i livet. Det er ikke sånn her for alltid Back to work! *Henger åtte kapitler bak men det går helt sikkert bra siden eksamen er om en uke* 2
Gjest Vinglepetra Skrevet 12. mai 2014 #3919 Skrevet 12. mai 2014 Dere er så flinke! Stå på - det blir ferie, bachelor/mastergrader, siste eksamen og whatnot uansett - tenk bare på at dette er en periode i livet. Det er ikke sånn her for alltid Back to work! *Henger åtte kapitler bak men det går helt sikkert bra siden eksamen er om en uke* Takk for oppmuntrende ord Lykke til med lesingen!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3920 Skrevet 12. mai 2014 Nei, VG2 Takk for det Jeg tror jeg kommer til å felle en tåre eller to den dagen jeg får sommerferie, er så utrolig lei nå Anonymous poster hash: 0bc06...2a2 Ah, skjønner. Da er det jo ikke sikkert at du kommer opp i skriftlig eksamen da. Får håpe at du kommer opp i hva du ønsker. Lykke til. Anonymous poster hash: af1db...aee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå