Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

18 dager til førset eksamen. Fortsatt så lenge at jeg ikke stresser veldig. Tenker at ting kommer etter hvert. Jeg har lest ferdig pensum, og nå har jeg liksom ikke noe spesifikt å gjøre annet enn å lære meg pensum bedre, og det blir for diffust til at jeg orker når det fremdeles er så lenge igjen.

Det eg burde gjere er å skrive alt på nynorsk. Eg skal kunne feilfri nynorsk til eksamen, og no kan eg ikkje nok. Austlandsungdom som vaks opp med Spynorsk mordliste, og aldri lærte grammatikken på skulen :(

18 DAGER??? Det er syyyyyyykt lenge. Du er heldig. Jeg har neste i morgen, og har allerede hatt en. Skulle gjerne begynt eksamensperioden så sent som deg :D

Anonymous poster hash: 77acd...7ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen har jeg min siste eksamen denne våren! Da er det sommerferie :danse: Passe sliten etter syv eksamener siden forrige mandag :P

Og siden dette er en sutretråd kan jeg jo også nevne at jeg tror resultatet etter omtretnt alle syv er dritdårlig...

Skrevet

3 uker til matteeksamen, og jeg har nesten ikke gjort noe den siste mnd. Herreguuuud, som jeg trenger et spark i ræva! Står jeg ikke på denne blir det ikke noe skole til høsten. Satt vel 5-6 timer i går, så det er jo noe. I dag har jeg bare sett serier, og hatt dårlig samvittighet. Haha. Jeg får vel sette meg ned nå. Blæææ!

Skrevet

Så-trøtt-må-prøve-å-ikke-sovne-før-i-kveld. Vanskeligste-jeg-har-gjort :overrasket: ....

Skrevet

Hurra for at fysikkeksamen er over.. nå: "bare" 9 eksamener igjen før sommerferie, som heldigvis er om mindre enn to uker unna meg!!!!!

Skrevet

Nei og nei. I dag har jeg brukt ALT for mye tid her inne. Shame on me. Hadde store planer om å få gjort mye med bacheloroppgaven i dag, og det har jeg ikke. I morgen og lørdag blir det tidlig opp og på med Selfcontrol. Skal nemlig i familiekonfirmasjon på søndag, og nå er det bare en uke til oppgaven skal leverst, så det gjelder å ta seg selv i nakken nå, ellers blir det ganske heftige timer fram til deadline.

Skrevet

Hurra for at fysikkeksamen er over.. nå: "bare" 9 eksamener igjen før sommerferie, som heldigvis er om mindre enn to uker unna meg!!!!!

Shait. 9 eksamner på to uker hørtes ekstremt heftig ut da.

Skrevet

Shait. 9 eksamner på to uker hørtes ekstremt heftig ut da.

Hehe. Totalt 14 eksamener fordelt på 9 dager er vel mer rett (hvis man ikke tar med fridager og helger). Men de er relativt korte da, den lengste på to og en halv time.

Skrevet

Hehe. Totalt 14 eksamener fordelt på 9 dager er vel mer rett (hvis man ikke tar med fridager og helger). Men de er relativt korte da, den lengste på to og en halv time.

Det hørtes ufattelig mye ut. Er dette bare 30 stp, eller tar du flere fag enn du må? Uansett, imponerende. Selv om det er korte eksamner også. Høres ut som en virkelig må være flink til å legge en god leseplan tidlig.

Skrevet

Det hørtes ufattelig mye ut. Er dette bare 30 stp, eller tar du flere fag enn du må? Uansett, imponerende. Selv om det er korte eksamner også. Høres ut som en virkelig må være flink til å legge en god leseplan tidlig.

Videregående enda. Går IB linjen :)

6 fag, 2-3 eksamener i hvert fag hvor de forskjellige eksamene krever forskjellige ting.

Gjest Naria
Skrevet

Jeg har ikke fått lest i det hele tatt i dag.. Sov så dårlig i natt at da jeg kom hjem fra jobb hadde jeg ikke noe annet valg enn å legge meg nedpå. Våkna ca. 20 og innser nå at jeg bare må legge meg igjen. Merker nervene veldig godt nå, mandag er plutselig ekstremt nært.

Skrevet

Første av to eksamensdager er i dag! Den følelsen når det ikke er sommerfugler som beveger seg i magen din lenger, men noe mye større.. Når du skjelver av tanken på eksamensoppgava som snart skal bli utdelt. Når du har lest pensum så mange ganger at du er lei av det som står, men likevel er redd for å ikke kunne noe godt nok. Når du har lest pensum, men er redd for at du har lagt vekten på noe annet enn det foreleser har. Da er det ikke alltid kult å være fjernstudent og ikke ha vært i forelesning. Men da er det deilig at det bare er maks 5 timer til eksamen er over, og nervene kan roes igjen!

• Liker 1
Skrevet

Går gjennom denne skalaen et par ganger for dagen.

:grine::bond::Gjesp::sinnatagg::pls::opplyser::murvegg::kjempesinna::cry3::forvirra::klo: :sleeping:

Eksamensnerver! :bond:

• Liker 3
Skrevet

I går fikk vi vite at vi får karakteren i spillprogrammering enten i går eller i dag. Vi har enda ikke fått det og da må jeg vente helt til etter 16:00 i dag før jeg får sett resultatet. :bond:

En lærer i et annet fag som jeg er ganske kompis med driver å erter meg fordi han vet hva jeg får og har visst det helt siden karakteren ble satt.

Gjest Naria
Skrevet

Går gjennom denne skalaen et par ganger for dagen.

:grine::bond::Gjesp::sinnatagg::pls::opplyser::murvegg::kjempesinna::cry3::forvirra::klo: :sleeping:

Eksamensnerver! :bond:

Hehehe, den så kjent ut! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal konte i regnskap om et par uker, men jeg KLARER BARE IKKE Å FORSTÅ REGNSKAP! Skjønner det med balanse, men når jeg får en haug me tall foran meg og "avslutt regnskapet" så skjønner jeg bare ikke hva jeg skal gjøre. Ja, debet og kredit forstår jeg, sånn ca, men altså... Jeg blir gal! Løser oppgaver hele tiden, men jeg må "herme" fra andre oppsett og klarer dermed ikke følge logikken... Hyl!

Jeg er dum.

Noen tips?

Anonymous poster hash: be733...d5d

AnonymBruker
Skrevet

18 dager til førset eksamen. Fortsatt så lenge at jeg ikke stresser veldig. Tenker at ting kommer etter hvert. Jeg har lest ferdig pensum, og nå har jeg liksom ikke noe spesifikt å gjøre annet enn å lære meg pensum bedre, og det blir for diffust til at jeg orker når det fremdeles er så lenge igjen.

Det eg burde gjere er å skrive alt på nynorsk. Eg skal kunne feilfri nynorsk til eksamen, og no kan eg ikkje nok. Austlandsungdom som vaks opp med Spynorsk mordliste, og aldri lærte grammatikken på skulen :(

18 dager igjen, og du er ferdig med pensum? Du har jo et hav av tid, kjære deg! LES!

Anonymous poster hash: ef7d4...77b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også 18 dager igjen til eksamen. Er ferdig med pensum, driver med repetisjon, oppgaveskriving, etc. De siste dagene har det gått ufattelig greit - har fått gjort MYE. Men i dag har vært en skikkelig drittdag. Klarte aldri stå helt opp fra senga i morges, har sittet hele dagen med den verste hodepinen, jeg fryser og er generelt bare forferdelig umotivert. Å åpne boka føles som en umulig oppgave.

Kanskje det bare er en sånn dag, der man må ut og gjøre noe annet, og prøve å få gjort mer senere....? Hmm.

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Jeg har ikke fått lest noe i dag eller denne uken. Har en hjemmeoppgave som skal inn om 11 dager. Jeg har ikke begynt på den, det eneste jeg har er en veldig rotete disposisjon. Trenger jeg å legge til at motivasjonen er på bunn?

Skrevet

Jeg har ikke fått lest noe i dag eller denne uken. Har en hjemmeoppgave som skal inn om 11 dager. Jeg har ikke begynt på den, det eneste jeg har er en veldig rotete disposisjon. Trenger jeg å legge til at motivasjonen er på bunn?

Uffda. Men stå på! 11 dager er helt sikkert nok med tid, så det klarer du :-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...