Hirondelle Skrevet 2. september 2014 #4801 Skrevet 2. september 2014 Jeg blir så mentalt sliten av de to jentene i klassen som snakker om meg bak ryggen min hver dag at det er rett før jeg driter i hele utdanningen. Syns det er tungt å være der. Om det hadde hendt meg hadde jeg rett og slett bare sagt i fra. Jeg skjønner at det ikke er så lett, men det er åh-så-verdt det. Ikke la to jenter ødelegge så mye for deg! 1
Papirfly Skrevet 2. september 2014 #4802 Skrevet 2. september 2014 Om det hadde hendt meg hadde jeg rett og slett bare sagt i fra. Jeg skjønner at det ikke er så lett, men det er åh-så-verdt det. Ikke la to jenter ødelegge så mye for deg! Ja, jeg har tenkt på det... Men jeg har avventet for å se om jeg kan få flere "bevis" for det, så jeg har noe mer konkret å ta dem på. Men i det siste blir jeg fullstendig fryst ut og ignorert, og absolutt alle mine innspill på gruppearbeid blir skutt ned. Det har bare pågått noen få uker, men jeg er allerede helt utmattet.
Gjest constance90 Skrevet 2. september 2014 #4803 Skrevet 2. september 2014 Ja, jeg har tenkt på det... Men jeg har avventet for å se om jeg kan få flere "bevis" for det, så jeg har noe mer konkret å ta dem på. Men i det siste blir jeg fullstendig fryst ut og ignorert, og absolutt alle mine innspill på gruppearbeid blir skutt ned. Det har bare pågått noen få uker, men jeg er allerede helt utmattet. Kan du bytte gruppe? Stakkars, høres ikke kjekt ut. Mobbing er dritt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #4804 Skrevet 2. september 2014 I dag var min første dag med studier etter ferien! Litt sent ute, jeg vet. Men det gikk mye lettere enn forventet... kanskje fordi jeg tullet bort mye av dagen og tok en aaalt for lang lunsj med en venninne Ops Jaja, i morgen venter seminar og enda flere oppgaver enn i dag! Kos kos Anonymous poster hash: 6e70a...3d7
Papirfly Skrevet 2. september 2014 #4805 Skrevet 2. september 2014 Kan du bytte gruppe? Stakkars, høres ikke kjekt ut. Mobbing er dritt. Takk for støtten. Jeg driver og vurderer om jeg skal bytte klasse eller ta dette opp med dem. De er fire, forresten, ikke to, som jeg først skrev. Det er derfor jeg ikke har spesielt lyst. Det kan jo hende de nekter for det.
Gjest constance90 Skrevet 2. september 2014 #4806 Skrevet 2. september 2014 Takk for støtten. Jeg driver og vurderer om jeg skal bytte klasse eller ta dette opp med dem. De er fire, forresten, ikke to, som jeg først skrev. Det er derfor jeg ikke har spesielt lyst. Det kan jo hende de nekter for det. Jeg hadde gjort begge deler hvis jeg hadde muligheten
drue Skrevet 2. september 2014 #4807 Skrevet 2. september 2014 Jeg blir så mentalt sliten av de to jentene i klassen som snakker om meg bak ryggen min hver dag at det er rett før jeg driter i hele utdanningen. Syns det er tungt å være der. Herregud, for noen barnslige folk du går i klasse med. Jeg antar at du går på høyere utdanning (siden det står 89 i brukernavnet ditt)? Slikt burde folk holde seg for god for, det er ungdomskolementalitet (selv om det selvfølgelig ikke er greit der heller, men voksne mennesker burde vite bedre!!). Jeg ville absolutt tatt det opp med dem og byttet klasse dersom det ikke ble bedre. Skjønner at det er vanskelig, men prøv å stå opp for deg selv. Sånne folk er helt jævlige. Håper det blir bedre for deg!
Sommernatt Skrevet 2. september 2014 #4808 Skrevet 2. september 2014 Åååh, er så redd for at jeg utdanner meg til arbeidsledighet 😩 Studerer eiendomsmegling og er så livredd for at jeg står uten jobb når jeg er ferdig til våren...
Gjest constance90 Skrevet 2. september 2014 #4809 Skrevet 2. september 2014 Nish, du blir topp-10 eiendomsmegler før du er 40! Åååh, er så redd for at jeg utdanner meg til arbeidsledighet 😩 Studerer eiendomsmegling og er så livredd for at jeg står uten jobb når jeg er ferdig til våren...
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #4810 Skrevet 2. september 2014 Jeg blir så mentalt sliten av de to jentene i klassen som snakker om meg bak ryggen min hver dag at det er rett før jeg driter i hele utdanningen. Syns det er tungt å være der. Noe så slemt! Jeg trodde virkelig folk var ferdig med det før de startet på høyere utdanning (for det er det du går?). Håper alt ordner seg for deg, og jeg skjønner at dette ikke er noe hyggelig. Anonymous poster hash: 8a190...8d3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #4811 Skrevet 2. september 2014 Noen som vet når det er vanlig på universitetene å begynne påan igjen med undervisning etter nyttår? Driver å planlegger en ferie i desember/januar... Anonymous poster hash: 00e59...bb5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #4812 Skrevet 2. september 2014 Noen som vet når det er vanlig på universitetene å begynne påan igjen med undervisning etter nyttår? Driver å planlegger en ferie i desember/januar... Anonymous poster hash: 00e59...bb5 Jeg starter 5. jan. Anonymous poster hash: 8a190...8d3
Pottepalme Skrevet 2. september 2014 #4813 Skrevet 2. september 2014 Jeg blir så mentalt sliten av de to jentene i klassen som snakker om meg bak ryggen min hver dag at det er rett før jeg driter i hele utdanningen. Syns det er tungt å være der. Seriøst, du må si ifra! Samme skjedde med meg, og jeg spørte hva faen problemet deres var. Vis at du har baller. Ikke la deg tråkke på, det kommer du til å angre på senere. Ikke la de tro de er noe bedre enn deg, for det er de IKKE. Du har like mye rett til å være med i gruppa som det de har. 2
Poppie Skrevet 2. september 2014 #4814 Skrevet 2. september 2014 Har vært skikkelig syk de to første ukene og gruer meg til å være den eneste som ikke kjenner noen på seminar i morgen
Papirfly Skrevet 2. september 2014 #4815 Skrevet 2. september 2014 Seriøst, du må si ifra! Samme skjedde med meg, og jeg spørte hva faen problemet deres var. Vis at du har baller. Ikke la deg tråkke på, det kommer du til å angre på senere. Ikke la de tro de er noe bedre enn deg, for det er de IKKE. Du har like mye rett til å være med i gruppa som det de har. Takk alle. Jeg mannet meg opp og fikk sendt en melding til hun ene der jeg hintet til at jeg føler meg lite velkommen blant dem om ønsker at gruppa skal fungere. Har fått høflig svar om at ingen har noe i mot meg osv., så kanskje de tar hintet. Hvis ikke, får jeg gå hardere til verks. Prøver dette først. 1
Papirfly Skrevet 2. september 2014 #4816 Skrevet 2. september 2014 Herregud, for noen barnslige folk du går i klasse med. Jeg antar at du går på høyere utdanning (siden det står 89 i brukernavnet ditt)? Slikt burde folk holde seg for god for, det er ungdomskolementalitet (selv om det selvfølgelig ikke er greit der heller, men voksne mennesker burde vite bedre!!). Jeg ville absolutt tatt det opp med dem og byttet klasse dersom det ikke ble bedre. Skjønner at det er vanskelig, men prøv å stå opp for deg selv. Sånne folk er helt jævlige. Håper det blir bedre for deg! Ja, dette er høyskole. Takk for det, håper det blir litt bedre nå. (Se forrige post)
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #4817 Skrevet 2. september 2014 Føler ingenting går min vei nå for tiden. Gikk rett fra videregående til universitetet og det er jo greit det, men begynner å angre litt og tenker at jeg kanskje skulle tatt et friår eller jobbeår... Er ikke så veldig motivert og var ikke klar over at det var så mye lesing. Skal lese 500 sider til neste forelesning som er neste onsdag og jeg er kommet til side 50.. I tillegg har jeg jo andre emner som jeg må lese til. Virker som om 90% av de som studerer det jeg studerer er eldre enn meg (er selv 95 så er kanskje ikke så rart), ikke at det er noe galt med det, men føler meg så liten i forhold. Føler også at de vet mye mer om studiet enn det jeg gjør (mange har tatt emnene før, men tar de opp igjen for å komme seg videre til profesjon). Har fått mange venner og de er hyggelige de, men fortsatt ikke møtt noen som jeg "klikker" ordentlig med. Savner de gode vennene mine fra hjemstedet mitt Skal slutte å syte nå, hehe Anonymous poster hash: a3d51...bb9
drue Skrevet 2. september 2014 #4818 Skrevet 2. september 2014 Takk alle. Jeg mannet meg opp og fikk sendt en melding til hun ene der jeg hintet til at jeg føler meg lite velkommen blant dem om ønsker at gruppa skal fungere. Har fått høflig svar om at ingen har noe i mot meg osv., så kanskje de tar hintet. Hvis ikke, får jeg gå hardere til verks. Prøver dette først. Dritbra! Håper det ordner seg!
magicpie Skrevet 3. september 2014 #4819 Skrevet 3. september 2014 Forrige uke var jeg på skolen 50 timer, hittil denne uka er jeg oppe i 20 timer og likevel er jeg litt på etterskudd...
Gjest constance90 Skrevet 3. september 2014 #4820 Skrevet 3. september 2014 Har fått et spennende jobbtilbud i tillegg til mer vakter på min første jobb. Klarer jeg å jobbe 30-40 timer i uka i tillegg til studie? Noen andre som gjør og gjerne vil dele sine erfaringer/timeplaner?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå