AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Del Skrevet 3. oktober 2011 De siste fire-fem ukene har jeg ikke hatt noen symptomer på depresjonen min. Det føles fantastisk å være fri etter flere år som en fange i meg selv. Men da jeg la meg i går kveld mimret jeg over ifjor sommer, hvor jeg også hadde noen ukers "avbrekk". Etter disse ukene ventet jeg den største og lengste bølgen av negativitet jeg har opplevd. Det fikk meg til å tenke: Hva om det skjer igjen? Frykten for å falle tilbake tynger på skuldrene mine. Jeg ser allerede nå at det midlertidige bildet jeg har skapt i det siste begynner å falme. Hvordan unngår jeg tilbakegang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #2 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ingen? TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #3 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg sliter selv med depresjon så vet egentlig ikke om jeg er mye til hjelp. Du skal vite at jeg støtter deg og håper det beste for deg selv om jeg ikke kjenner deg.. Prøv å tenk på noe som gjør det glad, gode minner, noe(n)du liker, lag favorittmaten din, finn deg en hobby. Det kan være hva som helst. Noe du liker å gjøre! Verden har så mange muligheter, vi må ta i bruk disse :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå