Gå til innhold

Du vet du har for lite sex når...

makkapakka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den riktige har betennelse av for mye bruk?

Nope funker ikke med høyrehånda, blir bare feil, bare herr venstre kan brukes til slike viktige saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men likevel. Når jeg klarer å fantasere om et av de mest søplete menneskene jeg kan tenke meg, kattepisslukt i leiligheten, og ganske uhygienisk generelt sett... dette kommer nok av at jeg ikke har vasket hjernen min på en stund.

Når jeg går rundt og håper på uhell for å dekke masochistiske behov, og gleder meg til vinteren for da er det muligheter for å ramle og slå seg på isen.

Når en rotfylling er en gedigen turn-on fordi der må du ligge og det er din egen feil, og herregud AT noe kan gjøre så vondt! :-D

Når du har herja så mye med vibratoren at ledninga har røket OG du har faktisk lært deg å tjuvkoble en vibrator. :sjenert:

Endret av Pixie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..du endelig ser kjæresten din igjen, og du bare stirre ham i skrittet og ikke møter blikket hans engang fordi du bare tenker på at eeendeeeliiig er pikken hans tilgjengelig igjen... ehem..

Anonym poster: 2dd2c05f106649f9bc696d60efa7902f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du vet du har for lite sex når du har fått betennelse i peke-og-fuckyou-fingeren (og ekstra flaut at legen ikke engang trenger å spørre hvordan det har skjedd)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner; Les igjennom hele tråden..så vet dere hvordan vi menn har det, alltid, uansett om vi får sex eller ikke.

Jeg har lest tråden, men forstår ikke hva du mener. Vi kvinner kan da vel også vansmekte, hvis det var det du siktet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Jeg har lest tråden, men forstår ikke hva du mener. Vi kvinner kan da vel også vansmekte, hvis det var det du siktet til.

KAN ja.prøv å ha det sånn permanent, regardless.. :) Mulig jeg er sexavhengig da, og IKKE taler på vegne av andre menn. Det vet jeg imidlertid ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAN ja.prøv å ha det sånn permanent, regardless.. :) Mulig jeg er sexavhengig da, og IKKE taler på vegne av andre menn. Det vet jeg imidlertid ikke.

Jeg levde i sølibat i ca.12 år på det meste, fra 1994 til 2006. Slå den, du ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...