Gå til innhold

Du vet du har for lite sex når...

makkapakka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Når du leser denne tråden og blir skikkelig skuffa når du ikke finner dagboka til Katten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sardintroll

Vet ikke om dette har blitt nevnt allerede (gidder ikke bla gjennom 16 sider for å se), men jeg tar en sjanse. xD

Når du har kjøpt deg en sjokolade av typen japp eller tilsvarende, fasongmessig, og vurderer å putte den et helt annet sted enn i munnen. :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Du bevisst velger en vei med my brostein og humper når du sykler hjem fra lesesalen. :sjenert:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du føler at bananene og agurkene i grønnsaksdisken har mer draget enn deg...

:gjeiper:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg ikke klarer å stoppe meg selv i å tenke dirty tanker om alle nye gutter jeg har truffet den siste tiden allerede mens den første samtalen pågår, og heller ikke evner å prøve å skjule det eller dra til meg blikket.

Eller når jeg vurderer å dra tilbake til leiebilfirmaet iført miniskjørt uten truse under, selv om jeg ikke har råd til å leie bil en gang til, bare for å flørte en gang til med den kjekke unge ansatte, i håp om at han viser meg mer enn bare hvordan bilen fungerer... :sjenert::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Da tørkeperioden blir som å ha ølbriller. :trist:

Haha, kjenner meg igjen i den!

Du vet du har for lite sex når du blir småkåt av å se på fotball-EM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whaaat haha! Hvordan skal man ta det å bli nevnt her?

Egentlig litt rart at ingen jenter her har nevnt at avataren din ser ut som den har beiner under skjørtet? :nigo:

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt rart at ingen jenter her har nevnt at avataren din ser ut som den har beiner under skjørtet? :nigo:

Hahahahhha!! Jeg så det nå..

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det trenger du ikke. Det var ikke skrevet noe mellom linjene, og vi er glade i deg som du er... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...