Gjest SemperFi Skrevet 21. desember 2011 #241 Del Skrevet 21. desember 2011 Når du kjøper flere pakker med kondomer bare for å være en showoff, men hjemme har du skapet full. "Aha, så de gikk ut i 2005 de, jah". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. desember 2011 #242 Del Skrevet 21. desember 2011 Er det flere av dere? hehe, nej, jeg håper jeg ikke har blitt klona uten å vite om det jeg skulle kanskje skrevet "en nozmonster da" Når du kjøper flere pakker med kondomer bare for å være en showoff, men hjemme har du skapet full. "Aha, så de gikk ut i 2005 de, jah". jeg lurer på hvor mange ganger akkuratt denne har kommet opp i denne tråden etter at jeg skrev det i #19 :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 21. desember 2011 #243 Del Skrevet 21. desember 2011 hehe, nej, jeg håper jeg ikke har blitt klona uten å vite om det jeg skulle kanskje skrevet "en nozmonster da" Usj... hadde det vært en til av deg, hadde jeg hatt dobbelt så stor sjanse til å møte deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 21. desember 2011 #244 Del Skrevet 21. desember 2011 hehe, nej, jeg håper jeg ikke har blitt klona uten å vite om det jeg skulle kanskje skrevet "en nozmonster da" jeg lurer på hvor mange ganger akkuratt denne har kommet opp i denne tråden etter at jeg skrev det i #19 :gjeiper: Hahaha, sorry Nozze var ikke meningen av å stjele. Hopper direkte til siste side på slike tråder. Når man har så mange kondomer hjemme at du kan ha kondom-ballong party. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. desember 2011 #245 Del Skrevet 21. desember 2011 Usj... hadde det vært en til av deg, hadde jeg hatt dobbelt så stor sjanse til å møte deg... hehe, ja, det er jo sant..men alikevell ganske minimal tross alle de menneskene vi er her til lands. Hahaha, sorry Nozze var ikke meningen av å stjele. Hopper direkte til siste side på slike tråder. Når man har så mange kondomer hjemme at du kan ha kondom-ballong party. da bør du lese igjennom, det er ganske mye artig nok off-topic fra mine side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 21. desember 2011 #246 Del Skrevet 21. desember 2011 Under en butikktur i nær fortid kom jeg over ei flott dame, ikke bare flott, men slik hjerteinfarktdame! Har aldri tenkt over det før, men pene damer har en tendens til å følge etter meg. Samme hvor jeg gik i butikken så var hu rett foran meg! Du vet det er lenge siden når du snur deg etter damene, men ikke husker Hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 22. desember 2011 #247 Del Skrevet 22. desember 2011 hehe, ja, det er jo sant..men alikevell ganske minimal tross alle de menneskene vi er her til lands. Ouch, den brant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 22. desember 2011 #248 Del Skrevet 22. desember 2011 Når du får et intenst ønske om å leke cowboy med støvsugeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 22. desember 2011 #249 Del Skrevet 22. desember 2011 - Når du mottar kondolansetelegram fra RFSU... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #250 Del Skrevet 23. desember 2011 hehe, nej, jeg håper jeg ikke har blitt klona uten å vite om det jeg skulle kanskje skrevet "en nozmonster da" jeg lurer på hvor mange ganger akkuratt denne har kommet opp i denne tråden etter at jeg skrev det i #19 :gjeiper: Hva skjer Skal vi hjelpe deg å telle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solch Skrevet 24. desember 2011 #251 Del Skrevet 24. desember 2011 Når man har slutta å barbere musa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #252 Del Skrevet 29. desember 2011 hehe, nej, jeg håper jeg ikke har blitt klona uten å vite om det jeg skulle kanskje skrevet "en nozmonster da" jeg lurer på hvor mange ganger akkuratt denne har kommet opp i denne tråden etter at jeg skrev det i #19 :gjeiper: Når du sitter her og teller slike ting..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 29. desember 2011 #253 Del Skrevet 29. desember 2011 Du vet at har for lite sex når du forteller om din siste sengepartner og det plutselig går opp for deg at han hadde hockeysveis og digget Take That... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 29. desember 2011 #254 Del Skrevet 29. desember 2011 Du vet du har for lite sex når du må koste vekk spindelvev før du kan sette igang:P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. desember 2011 #255 Del Skrevet 29. desember 2011 Når du satser på å få innlegg nr #256, og du er misunnelig på svenskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. desember 2011 #256 Del Skrevet 29. desember 2011 Yess!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. desember 2011 #257 Del Skrevet 30. desember 2011 Når du overnattet borte og de du deler rom med lurer på om du hadde et mareritt fordi du klynker og stønner i søvne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #258 Del Skrevet 30. desember 2011 Yess!! blir ikke mer morro enn det du lager selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 13. januar 2012 #259 Del Skrevet 13. januar 2012 ..du leser denne tråden, og blir trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2012 #260 Del Skrevet 14. januar 2012 Når du tenner på fastlegen under en konsultasjon uansett kjønn eller alder på legen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå