Kontormus Skrevet 3. oktober 2011 #21 Del Skrevet 3. oktober 2011 hhhahahahha har dere blitt muslimer eller hva?:PLOOOOL, tullinger også sier dere " muslimske jenter dekker seg, de er stygge osv" nå oppfordrer du TS til å dekke til seg ape Og hvem var tulling egentlig...??? Og hvor kom muslimene inn her? Det er litt forskjell på muslimske kvinner som ikke kan, eller vil vise seg på gata uten og dekke seg til, og kvinner som ikke liker å få strategiske steder studert på treningssenter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristianen Skrevet 3. oktober 2011 #22 Del Skrevet 3. oktober 2011 Dropp makeup og bruk T-skjorte som er vid og går nedenfor rumpa. hva faen a? dere minner meg om islam folka nå,hvorfor skal hun kle seg stygt bare fordi mennene glor? Det er som å si IKKE KLE DEG SEXY, FORDI DU KOMMER TIL Å BLI VOLDTATT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 3. oktober 2011 #23 Del Skrevet 3. oktober 2011 Høres ut som en idiotisk fremtoning mener nå jeg. Oppføre seg kaldt mot alle og enhver? Eller gjelder bare de som hun ikke vil bli sjekket opp av? Edit; ved nærmere ettertanke så tror jeg dette må dreie seg om en jente tidlig i puberteten, med alle hormonene og usikkerheten i kroppen så får hun være unnskyldt. Manglende erfaring med å omgås menn også. Og det gjelder kun dem hun ikke ønsker å bli oppsøkt av. På slike offentlige steder vil det nesten alltid være alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #24 Del Skrevet 3. oktober 2011 Høres ut som en idiotisk fremtoning mener nå jeg. Oppføre seg kaldt mot alle og enhver? Eller gjelder bare de som hun ikke vil bli sjekket opp av? Edit; ved nærmere ettertanke så tror jeg dette må dreie seg om en jente tidlig i puberteten, med alle hormonene og usikkerheten i kroppen så får hun være unnskyldt. TS jeg er 23 år kjære deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #25 Del Skrevet 3. oktober 2011 LOL! Visst det plager deg så innmari, hvorfor går du ikke bare bort og ber de dra til seg blikket? og at det er bra ukomfortabelt og bli stirra ned...! Om dere ikke tørr og si ifra så får dere leve med det :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. oktober 2011 #26 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hva med å gå bort til de som stirre å si: Hei, kan dere slutte å stirre på meg. Jeg synes det er ubehagelig. Evt trene på andre tidspunkt hvis du ikke tør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente Skrevet 3. oktober 2011 #27 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg er 22 år og mener fremdeles at det er ubehagelig at gutter stirrer på treningssentre. Det er noe som heter folkeskikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 3. oktober 2011 #28 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det finnes mange idioter som det i verden desverre, gir oss gutter som er noenlunde ok et dårligere rykte enn nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 3. oktober 2011 #29 Del Skrevet 3. oktober 2011 hva faen a? dere minner meg om islam folka nå,hvorfor skal hun kle seg stygt bare fordi mennene glor? Det er som å si IKKE KLE DEG SEXY, FORDI DU KOMMER TIL Å BLI VOLDTATT! Det er ikke noe islamsk over å ta på seg noe fordi man SELV er ukomfortabel med stirringen. Og det er ikke det samme som å si at en ikke skal kle seg sexy. Det må i selve prinsippet være lov til å gå i hva en vil uten at menn tror at det bare er å forsyne seg. Selv om alle vet hvilke mekanismer man setter i gang ved å vise frem for mye. Men det er en annen diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 3. oktober 2011 #30 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg bruker ofte trange klær på treningen, det er fordi jeg synes tighte treningsbukser ser fine ut, kan ikke tenke meg å gå med store gråe joggebukser. Og jeg kler meg ikke slikt for guttene der, jeg er alltid på treninga etter jobb/skole så da har jeg vanligvis litt sminke på meg. Men jeg opplever ikke mye stirring jeg da. TS må være kjempe vakker hun da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 3. oktober 2011 #31 Del Skrevet 3. oktober 2011 Skjønner du vil bruke inntilsittende sykkelbukse/treningsbukse, men kan du ikke bruke en stor t-skjorte som går ned til rompa? Da kan de ikke se formene dine. Hva pokker? Skal vi norske jenter være nødt til å gå i burka også nå! Fordi mannfolk ikke klarer å respektere oss nok til å la være å nistirre på rumpa vår når vi trener! Det er uhøflig å glo! Vi jenter skal ikke være nødt til å gjemme oss bort i store klær for å unngå det. Nå må folk skjerpe seg altså, hva er det for holdninger som skal tillates her! Nei, ser du ei fin jente med fin rumpe, så titt gjerne. Men stå da ikke der og glo som en forbanna tulling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 3. oktober 2011 #32 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hva pokker? Skal vi norske jenter være nødt til å gå i burka også nå! Fordi mannfolk ikke klarer å respektere oss nok til å la være å nistirre på rumpa vår når vi trener! Det er uhøflig å glo! Vi jenter skal ikke være nødt til å gjemme oss bort i store klær for å unngå det. Nå må folk skjerpe seg altså, hva er det for holdninger som skal tillates her! Nei, ser du ei fin jente med fin rumpe, så titt gjerne. Men stå da ikke der og glo som en forbanna tulling! Ja, det er genetisk. Menn kan ikke for det at de stirrer. Å stirre er heller ikke spesielt alvorlig. Etter noen år slutter de med det, når en får rynker og genrelet forfaller. Så du er fri til å gå med stramme klær, men da må du sette pris på komplimentet fra menn som kikker. Hvis du ikek liker det så er du fri til å gå i vide klær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 3. oktober 2011 #33 Del Skrevet 3. oktober 2011 En tanke til etterretning - når du har passert 40 så er det få/ingen som kikker på deg lenger,har hørt flere damer si oppgitt at de irriterte seg over all 'oppmerksomheten' de fikk da de var yngre og fremdeles var 'billedskjønne',men nå som de er blitt eldre savner de den oppmerksomheten de fikk før....that's life for you,selvfølgelig er det jo mange som 'kler' alderdommen,men det du engang tok for gitt forsvinner litt etter litt,nyt det mens du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 4. oktober 2011 #34 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Når jeg er på gymmen ser jeg på alt fra nybegynnere, pensjonister, proffe, overvektige, undervektige. Jeg ser på alt fra teknikk, kg som løftes og ansiktsuttrykk. Jeg opplever at folk ser på meg og andre rundt seg, og det noe annet hadde vært merkelig. Det er jo mange forskjellige mennesker i forskjellig aktivitet og det er mer interessant å se bort på folkene enn å stirre dødt i veggen mellom settene. Er du sikker på at du ikke bare trener feil da ts og vekker oppmerksomhet på den måten? Jeg vet hvertfall at det irriterer meg enormt, og jeg får veldig lyst til å gå bort å veilede litt Endret 4. oktober 2011 av Kalkunkrøll 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 4. oktober 2011 #35 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja, det er genetisk. Menn kan ikke for det at de stirrer. Å stirre er heller ikke spesielt alvorlig. Etter noen år slutter de med det, når en får rynker og genrelet forfaller. Så du er fri til å gå med stramme klær, men da må du sette pris på komplimentet fra menn som kikker. Hvis du ikek liker det så er du fri til å gå i vide klær. Menn kan en masse for at de stirrer. Det kaldes dårlig oppdragelse og manglende respekt. Lysten til å stirre derimod, er genetisk. Jeg har selv en udstrakt tendens til å la øynene hvile på vakre kvinner, og ikke bare på ansiktet heller. Men jeg respekterer kvinner nok til at jeg ikke stirrer på dem. Det er nemlig veldig uhøflig. Men jeg skal indrømme at jeg ofte lar blikket feste seg på vakre kvinner (jeg forsøker å være diskret), og jeg er ikke redd for at en kvinne skal se at jeg synes hun er attraktiv. Og dessuden mener jeg meg veloppdragen nok til å ikke betrakte henne som en plakat. Hvis disse mennene virkelig stiller seg opp og stirrer på deg, TS, synes jeg virkelig du skal si fra at det er uakseptabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2011 #36 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg bruker ofte trange klær på treningen, det er fordi jeg synes tighte treningsbukser ser fine ut, kan ikke tenke meg å gå med store gråe joggebukser. Og jeg kler meg ikke slikt for guttene der, jeg er alltid på treninga etter jobb/skole så da har jeg vanligvis litt sminke på meg. Men jeg opplever ikke mye stirring jeg da. TS må være kjempe vakker hun da Jeg tror nok også ts overdriver noe. Treningssentrene er fulle av jenter/kvinner i trange treningsklær, gutta er vant til det, så jeg har heller ikke opplevd mange som står åpenlyst og gaper og stirrer.. Man må jo ha lov til å se rundt seg uten at det skal bli tatt for å være stirring på rumpe og pupper. Folk trener tett sammen, så man kan ikke unngå å se på hverandre. Spørs om det ikke er noen som er litt vel innbilske 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 4. oktober 2011 #37 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er ikke mulig å unngå å se på jenter, men stirring er ikke min greie. Tør sjelden annet enn å sveipe over eller titte litt når de ikke ser meg. Ja, vi er mannsgriser, men det er sånn noen har bestemt at vi skal være. Ellers hadde det vært ganske øde rundt i verden. Mens stramme klær overgir lite til fantasien så hjelper det ikke all verden å bruke vide klær fordi man skjønner konturene når jentene beveger seg uansett. Vi vet jo dessuten hvordan dere ser ut under fra før, så hjernen lager det komplette bildet likevel. Men stramme klær innbyr nok til stirring og gutta tror vel helst at jentene innbyr til kikking. PS! Jeg har aldri vært på et treningsenter, så jeg burde kanskje ikke uttale meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. oktober 2011 #38 Del Skrevet 4. oktober 2011 Teoretisk sett kan du trene i blanke messingen. Men ikke forvente at folk ignorerer det. Er det ingen som forteller jentunger at om de viser fram noe, vil folk studere det de viser fram, og at det nettopp er derfor folk kler seg i (og synes det er fint med) klær som er trangere enn pølseskinn. Kanskje de ikke stirrer, men leser på leppene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #39 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kan jeg bare spørre hvorfor diskusjonen ble så stor her? Hun tørr ikke engang si ifra til det gjelder. og nekter og kle seg i andre klær.. da får du bare ha det sånn :-P Barnementalitet kommer man langt med i denne verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #40 Del Skrevet 4. oktober 2011 Punkere får oppmerksomhet for en grunn. Gothere får oppmerksomhet for en grunn. Sexy damer får oppmerksomhet for en grunn. De ser på deg fordi de tror du vil ha oppmerksomhet. Jeg ser litt ekstra på folk som skiller seg ut, nettop fordi det ser ut som de kler seg for oppmerksomhet. De blir jo interessante å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå