AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Del Skrevet 3. oktober 2011 Alle gutter på treningen glor på meg, det likte jeg skikkelig da jeg begynte på treningssentret, litt oppmerksomhet og sånt, det skader jo ikke, løfter litt på selvtilliten, men nå begynner det å gå over streken, det er nesten de samme mennene hver gang, noen står bare å glor på rumpa mi uten at de trener, andre prøver å prate å kommer med dårlige kjekke triks , og det er veldig plagsomt. Jeg er pen ja, og jeg kan forstå det, men det er virkelig veldig plagsomt. jeg vurderer å slutte.. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 3. oktober 2011 #2 Del Skrevet 3. oktober 2011 hehe, det er normalt da, bare ignorere dem :-) eller så kan du svette skikkelig å bruke store t-sjorter, så da vil ingen se på deg:P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #3 Del Skrevet 3. oktober 2011 NEI! Feige, dumme norske menn ser ikke, og tar aldri kontakt! Det er i utlandet menn tar kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Del Skrevet 3. oktober 2011 Alle som så på meg VAR NORSKE, det var ingen utlendinger som så på meg. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. oktober 2011 #5 Del Skrevet 3. oktober 2011 Si klart ifra når de prøver seg at du ikke er interessert, og deretter ignorer. Gjenta ved behov. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2011 #6 Del Skrevet 3. oktober 2011 Haha, vet hva du snakker om. Trente veldig mye spinn for noen måneder siden. Sto på sykkelen og svetta masse, og det var ofte gutter ved siden av og rundt som stirra. Fy, det var irriterende!! Nesten så jeg snudde bort til de og ga de "killer-blikket." Prøv på det du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 3. oktober 2011 #7 Del Skrevet 3. oktober 2011 Dropp makeup og bruk T-skjorte som er vid og går nedenfor rumpa. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #8 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ikke ha på deg stramt treningstøy. På kvelden når jeg sitter i kassa der jeg jobber og jenter kommer fra trening for å kjøpe bananer og hva det måtte være. Så ser det ut som om de virkelig har lyst å ha menn stirre på dem. Stirrer selv når de går og jeg ser rumpa dems. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #9 Del Skrevet 3. oktober 2011 Alle som så på meg VAR NORSKE, det var ingen utlendinger som så på meg. TS Haha, vet hva du snakker om. Trente veldig mye spinn for noen måneder siden. Sto på sykkelen og svetta masse, og det var ofte gutter ved siden av og rundt som stirra. Fy, det var irriterende!! Nesten så jeg snudde bort til de og ga de "killer-blikket." Prøv på det du! Nei, det er ikke slik. Norske menn er for feige til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2011 #10 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ikke ha på deg stramt treningstøy. På kvelden når jeg sitter i kassa der jeg jobber og jenter kommer fra trening for å kjøpe bananer og hva det måtte være. Så ser det ut som om de virkelig har lyst å ha menn stirre på dem. Stirrer selv når de går og jeg ser rumpa dems. Sykkelbukser er de mest behageligste treningsbuksene. Hvis man ikke kan ta på seg sykkelbukser, hva skal man da ta på seg? Stoore joggebukser? Gutter er noen perverse svin. jeg stirrer aldri på gutter\menn som har på seg sykkelbukser. Jiiz! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2011 #11 Del Skrevet 3. oktober 2011 Nei, det er ikke slik. Norske menn er for feige til dette. Hva er det du babler om og hvordan vet du at det ikke er slik? Hvem i søren orker å lyge om noe sånt? Det irriterer og det er plagsomt. Greit at du bare får oppmerksomhet fra mørke menn, men det gjelder ikke alle 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 3. oktober 2011 #12 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvordan kler du deg? Prøv å kle deg ned med løse klær. Ingen sminke og vær kald i kropsspråket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #13 Del Skrevet 3. oktober 2011 TS her mørke menn har aldri sett på meg , eller ikke i så stor grad. Jeg bruker ikke sminke og bruker vanlig treningstøy, orker ikke bruke svære joggebukser heller. ALLE glor, bare noen få gjør det ikke. Menn er skikkelig ekkle, hadde aldri stirra på en gutt jeg. Og en annen ting er at de sikkert har kjæresteer, men det gjør d for d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 3. oktober 2011 #14 Del Skrevet 3. oktober 2011 TS her mørke menn har aldri sett på meg , eller ikke i så stor grad. Jeg bruker ikke sminke og bruker vanlig treningstøy, orker ikke bruke svære joggebukser heller. ALLE glor, bare noen få gjør det ikke. Menn er skikkelig ekkle, hadde aldri stirra på en gutt jeg. Og en annen ting er at de sikkert har kjæresteer, men det gjør d for d Det vet du ikke, og det er nok ingen katastrofe for eventuelle partnere at de titter på stumpen din. Men du må velge ha du vil. Løse klær eller stirring på stumpen din? Uansett vil du om noen år oppleve at ingen men titter på stumpen din 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2011 #15 Del Skrevet 3. oktober 2011 Sykkelbukser er de mest behageligste treningsbuksene. Hvis man ikke kan ta på seg sykkelbukser, hva skal man da ta på seg? Stoore joggebukser? Gutter er noen perverse svin. jeg stirrer aldri på gutter\menn som har på seg sykkelbukser. Jiiz! Det er 4-5 gutter som stirrer på deg? Ja, da er alle mannfolk slik. Å kalle gutta for perverse fordi de gjør noe så naturlig som å titte på en jente de synes er pen, det blir uforståelig for meg. At det er irriterende er greit nok, men perverst? Du får følge de rådene du får om å kle på deg litt mer, da, det bør ikke være så vanskelig hvis oppmerksomheten er så ille. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #16 Del Skrevet 3. oktober 2011 Skjønner du vil bruke inntilsittende sykkelbukse/treningsbukse, men kan du ikke bruke en stor t-skjorte som går ned til rompa? Da kan de ikke se formene dine. Om du har et pent ansikt og fint hår, så kan du ikke gjøre noe med det akkurat, men en t-skjorte vil hjelpe veldig... Og om du ikke er interessert i å prate med disse mennene, så bare avviser du - de må da ta et hint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #17 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er 4-5 gutter som stirrer på deg? Ja, da er alle mannfolk slik. Å kalle gutta for perverse fordi de gjør noe så naturlig som å titte på en jente de synes er pen, det blir uforståelig for meg. At det er irriterende er greit nok, men perverst? Du får følge de rådene du får om å kle på deg litt mer, da, det bør ikke være så vanskelig hvis oppmerksomheten er så ille. De fleste mannfolk er vel slik kan jeg tenke meg. Det er noe helt annet å se på en jente, men å stirre på stumpen, det er litt frekt syns jeg. Jeg ser jo på kjekke gutter også, men aldri i verden om jeg stirrer på gutter bare fordi de har på seg stramme bukser. Og jeg kler meg ikke i verdens strammeste klær når jeg går ut, men det ser ikke ut til å være en hinder for noen gutter! Er enig her, gutter kan være litt svin i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 3. oktober 2011 #18 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Er enig her, gutter kan være litt svin i blant. Gutter er svin når de ser på eller tar kontakt med damer, men sveklinger og feige hvis de ikke gjør dette. Dere kan bli så forbanna dere bare vil, men det er på grunn av at menn liker kvinner (inkludert kroppene deres) at det det kommer nye barn i verden. Før man roper svin, bør man kanskje tenke på hvorfor de liker å se på rumpa deres. Endret 3. oktober 2011 av Alfred 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #19 Del Skrevet 3. oktober 2011 Skjønner du vil bruke inntilsittende sykkelbukse/treningsbukse, men kan du ikke bruke en stor t-skjorte som går ned til rompa? Da kan de ikke se formene dine. Om du har et pent ansikt og fint hår, så kan du ikke gjøre noe med det akkurat, men en t-skjorte vil hjelpe veldig... Og om du ikke er interessert i å prate med disse mennene, så bare avviser du - de må da ta et hint? hhhahahahha har dere blitt muslimer eller hva?:PLOOOOL, tullinger også sier dere " muslimske jenter dekker seg, de er stygge osv" nå oppfordrer du TS til å dekke til seg ape Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 3. oktober 2011 #20 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Hvordan kler du deg? Prøv å kle deg ned med løse klær. Ingen sminke og vær kald i kropsspråket. Høres ut som en idiotisk fremtoning mener nå jeg. Oppføre seg kaldt mot alle og enhver? Eller gjelder bare de som hun ikke vil bli sjekket opp av? Edit; ved nærmere ettertanke så tror jeg dette må dreie seg om en jente tidlig i puberteten, med alle hormonene og usikkerheten i kroppen så får hun være unnskyldt. Endret 3. oktober 2011 av Larsern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå