Gå til innhold

Han sa det ble for mye sex!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ehh..jeg sitter her litt målløs! :sukk:

Jeg og kjæresten på 25 år, har vært sammen i knappe noen mnd. De siste ukene har vi vært mye sammen med hverandre på hans intiativ. Vi ventet en stund med sex, når vi datet for jeg ville bli bedre kjent, men nå som vi er skikkelig sammen så har vi sex ofte. (2-4 ganger pr dag, spesielt den siste uka). Det er 90 % på hans intiativ hver gang.

Han er ofte kåt, og kan finne på å dra ned buksa og runke mens han ser på meg. Dette gjør meg ingenting, så jeg sier han godt kan komme på meg (ansikt, rumpe ol.)

Saken er at i går kveld sa han plutselig at det har blitt litt mye sex i det siste, og at vi kanskje burde "slappe" litt av. Jeg reagerte med å bli meget sjokkert og vell litt fornærmet, i og med at det er han som alltid vil. Jeg spurte om han var lei av meg, men det nektet han for.

Når han så på meg hvordan jeg reagerte, tok han plutselig alt tilbake og sa at han bare spøket og at det var fint med masse sex! Jeg prøvde å si at jeg ikke var sur, men bare ville høre hva han syntes og om jeg burde avvise han mer. Da svarte han at "nei, alt er fint. Du må ikke ta alt så bokstavelig". Så ble det ikke mer med den situasjonen. Alikevell tok han ingen intiativ til sex senere på kvelden, så jeg regner med han egentlig mente det.

Så nå sitter jeg her helt paff! Skal jeg begynne å avvise han mer? Er det ikke vanlig å ha masse sex i begynnelsen? (Det er jo alltid han som er så jævlig kåt! )

Hva tenker dere?! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo veldig vanlig med masse sex i begynnelsen, men det kan hande at han tenner på at du er litt "kostbar"?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å bli fornærma? Han mener vel bare at han ikke kommer til å initiere til sex like mye som før? Det betyr jo ikke at du skal begynne å tenke på du må avvise ham for hans eget beste.

Dessuten er 2-4 ganger pr. dag ganske mye. Folk er forskjellige, men jeg synes da det hadde vært litt i overkant å ha fortsatt slik resten av dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje han ikke føler seg helt på topp i dag, av grunner han ikke vil/synes er flaut å fortelle deg. Det kan være så mange grunner til at han ikke vil ha sex. Så ikke bekymre deg, og for all del ikke bli sur på han! Du skal se han er den samme gamle etter en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva jeg tror? :) Jeg tror at han har følt at han MÅ knulle deg 4 ganger om dagen. Det er litt press på gutter sånn sett at ALLE liksom skal være så kåte. Det er ikke din feil noe av dette. Jeg tror bare han er sliten av å ha så mye sex, som antakeligvis er litt mer enn han orker, men som han har presset seg til for å imponere deg :-)

Ikke tenk på det, evt fortell han at du ikke trenger sex såå mye, men at du heller vil fokusere på å ha det kos når dere først har det. Jeg tror han rett og slett har prestasjonsangst. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan bare ha tenkt litt høyt for sin egen del, det trenger ikke ha vært ment som kritikk til deg. Når du så reagerer som du gjorde (som er helt forståelig) tar det nok bort lysten en liten stund også. Jeg tror at hvis du bare lar det fare så har han snart lyst igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva jeg tror? :) Jeg tror at han har følt at han MÅ knulle deg 4 ganger om dagen.

Ts her

Jeg tror egentlig ikke han har følt at han må ha sex med meg, fordi jeg har aldri lagt press på han eller tatt intiativ. Er liksom han som kan f.eks 30 min etter sex, dra ned bokseren igjen for å så begynne å runke (jeg vil ikke være kjip og tenner på jo på han, så jeg lar han fint se på meg mens han runker). Det er derfor det er så rart at han sa det ble litt mye, for det er alltidhans intiativ.

Jeg tok det som at jeg føyer meg for mye, og at det ble litt dagligs nå. Ikke så spennende ect. Hva tenker dere om det??? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. Dump han!

Jeg trenger deg!! :P

At han kan dra ned buksa og spre sin sæd over deg slik uten videre høres drøyt ut, men å ta sengevalsen 2 ganger daglig passer min smak :*)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. Dump han!

Jeg trenger deg!! :P

At han kan dra ned buksa og spre sin sæd over deg slik uten videre høres drøyt ut, men å ta sengevalsen 2 ganger daglig passer min smak :*)

TS her

Er det negativt at jeg tillater han å komme på meg? Er det nedverdigende? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre gud da, det er bare en gjest som troller fordi han synest at det er gøy.

Det er akkurat det du synest at det er, synest du at det er greit og han liker det så er det nå bare å stå på

Som folk har sagt over, kanskje han føler at han måtte prestere og ta deg oftere enn han var komfortabel med, så sa han ifra om dette til deg. Det trenger ikke være verre enn dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre gud da, det er bare en gjest som troller fordi han synest at det er gøy.

Det er akkurat det du synest at det er, synest du at det er greit og han liker det så er det nå bare å stå på

Som folk har sagt over, kanskje han føler at han måtte prestere og ta deg oftere enn han var komfortabel med, så sa han ifra om dette til deg. Det trenger ikke være verre enn dette :)

Hva er galt med slike som deg her på kvinneguiden? Så snart noen skriver om noe, eller spør om noe, som du synes er rart, dumt, irriterende osv., så hyles det om at ts "troller." Barnslig og uhøflig, skaff deg litt folkeskikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er galt med slike som deg her på kvinneguiden? Så snart noen skriver om noe, eller spør om noe, som du synes er rart, dumt, irriterende osv., så hyles det om at ts "troller." Barnslig og uhøflig, skaff deg litt folkeskikk!

For din informasjon, så refererte jeg til Gjest_A som skrev over, men tok det ikke i quote fordi jeg trodde at alle med iq over 50 ville skjønne at jeg mente gjest og ikke anonym når jeg skrev "en gjest".

Jeg må bare beklage for at jeg sa det på en måte som ikke var så lett å forstå. Det er også lov å lære seg å bruke kjeften sin på en litt hyggeligere måte, men er vel derfor du har gjemt deg bak AB knappen.

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Er det negativt at jeg tillater han å komme på meg? Er det nedverdigende? :sukk:

Når det kommer til sex så synes jeg ingenting er nedverdigende så lenge man samtykker. Når det kommer til disse primalinstinktene nytter det ikke å være rødstrømpe. Min kjæreste kan få sprute hvor han vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg ikke du skal tenke så mye mer på. Bare vær som vanlig og la han fortsette ta iniativ en stund fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts her

Jeg tror egentlig ikke han har følt at han må ha sex med meg, fordi jeg har aldri lagt press på han eller tatt intiativ.

Skjønte du ikke hva jeg mente? Jeg mener jo at SELV om du ikke har lagt press på ham, så føler han kanskje at han må LATE som at han er så superkåt for å imponere litt. Det sitter jo i hodet HANS og har ingenting med deg å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...