AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være utro. Å være utro er noe av det verste jeg vet! Etter å ha hørt og lest hvor mange som er utro, blir jeg litt beskymret. Det virker nesten litt vanlig å være utro nå. Er dere ikke enige? Er det egentlig flest kvinner eller menn som er utro? Og i hvilken alder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity_ Skrevet 3. oktober 2011 #2 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det virker på meg som at "folk flest" er utro, dessverre. Min samboer nevner alltid i de diskusjonene her at "ut fra undersøkelser er det faktisk flere kvinner som er utro enn menn". Jeg klarer bare ikke å være helt enig i det. Ut fra egen erfaring og folk i vår vennekrets nå, så er det unektelig flest menn som er utro. Av hele gjengen så er det bare en av jentene som har vært utro, og det var følelsesmessig utroskap, ikke noe fysisk. Men av mennene, herregud, en er notorisk utro, en holdt på med en gift dame, en "koser" seg på forretningsreiser osv. Håper bare at det er med dette som med mye annet, det er en "trend" som går i bølgedaler. Eller så har vi rett og slett blitt for tilgjengelige for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2011 #3 Del Skrevet 3. oktober 2011 Senere undersøkelser viser at kvinner er noe mer utro enn menn. Men herregud, KG representerer for det meste søppelet du finner i det norske samfunn. Mye trolling er det her også. Folk er normal mennesker og ikke så kyniske som KG-brukere. http://www.tv2.no/gmn/nettprat/kvinner-er-mer-utro-enn-menn-3437943.html http://www.dagbladet.no/dinside/2004/08/10/405048.html http://www.side3.no/article3004489.ece http://tara.no/article/76553-6-grunner-til-at-du-er-utro/gallery/443348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hans Skrevet 3. oktober 2011 #4 Del Skrevet 3. oktober 2011 Av hele gjengen så er det bare en av jentene som har vært utro, og det var følelsesmessig utroskap, ikke noe fysisk. Men av mennene, herregud, en er notorisk utro, en holdt på med en gift dame, en "koser" seg på forretningsreiser osv. "en holdt på med en gift dame" skriver du, men likevel er det bare menn som er utro? Jeg tviler også på at du nødvendigvis hadde fått greie på det om noen av jentene du kjenner hadde vært utro. En annen ting er at det ikke telles hvor mange ganger hver person har vært utro. Det kan f.eks. være at enkelte menn er utro med veldig mange, mens mange kvinner er utro en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være utro. Å være utro er noe av det verste jeg vet! Etter å ha hørt og lest hvor mange som er utro, blir jeg litt beskymret. Det virker nesten litt vanlig å være utro nå. Er dere ikke enige? Er det egentlig flest kvinner eller menn som er utro? Og i hvilken alder? Vet ikke om så mange tall på dette, eller hvor troverdig slik statistikk er. Kan jo ta meg selv som eksempel: Jeg er 30, og har i løpet av et par år vært utro i form av elskerforhold med tre ulike menn, og holder på å bli kjent med en fjerde nå. Mannen vet ingenting selvsagt, og synes ikke selv at det jeg gjør er noe galt forsåvidt, men holder det jo hemmelig siden mannen ville blitt lei seg om det kommer frem. Man lever bare en gang, og siden ikke alle er så heldige å ha funnet den store kjærligheten, bruker jeg bittelitt av fritiden min til å ha det gøy og kjenne at jeg virkelig lever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg vet ikke om jeg har vært utro egentlig... Kanskje noen kan fortelle meg det: Var i utlandet. Hadde drukket litt etc. En fyr der var besatt av meg fra dag 1. Jeg var der hvor han jobbet. Han ville vise meg et bra discosted, så vi gikk. Tok litt tid å gå dit, så ble en del prat etc. Var ikke bare oss 2, men vennene mine også. Plutselig tar han hånda mi, men jeg glipper med en gang. Han prøver igjen og jeg sier at jeg har en kjæreste. Han gir seg en kort stund, men tar hånda mi igjen. Jeg gir opp og lar han holde meg. På discostedet danser vi og har det gøy. Han danser tett inntil meg, men jeg tenker at det ikke gjør noe. Alle danser, so what. Plutselig kysser han meg. Jeg får litt sjokk og trekker meg tilbake. Sier igjen at jeg har en kjæreste og ikke vil gjøre noe dumt. Han sier at det er greit og vi bare danser litt til. Så går vi ut fra discostedet, med vennene mine på slep. Han kysser meg igjen, vi blir stående og kline litt, så stopper vennene mine meg og minner meg på at jeg har en kjæreste og i tillegg at jeg har drukket for mye. Jeg får dårlig samvittighet og går fra han til å heller gå med en av kompisene mine. Han passer på meg. Men fyren kommer etter og tar hånda mi igjen. Jeg orker ikke å trekke meg unna osv. og likte i tillegg følelsen av... at noen vil så gjerne ha meg. Så jeg lot han holde hånda mi. Noen ganger tok han meg på rumpa, så jeg gjorde det samme tilbake. Etter en stund får jeg nok og sier hade. Han forsvinner. Forteller dette med en gang til kjæresten min. Han tar det pent og mener det ville vært verre hvis det skjedde her i Norge. Mener dere at jeg var utro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 3. oktober 2011 #7 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg kjenner sikkert 20 damer som har vært utro, 1 mann. Kan være tilfeldig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 3. oktober 2011 #8 Del Skrevet 3. oktober 2011 Mener dere at jeg var utro? Soleklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 3. oktober 2011 #9 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor det er viktig å diskutere hvorvidt det er flest menn eller kvinner som er utro. Det er jo uinteressant. Det faktiske sannheten er at mange kvinner og mange menn er utro mot partneren sin, og det er urovekkende. Og bare sånn OT..., når jeg tenker meg om vet jeg om like mange menn og kvinner som har vært utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 4. oktober 2011 #10 Del Skrevet 4. oktober 2011 Mener dere at jeg var utro? Nei, men på grensen. Hadde du være kjæresten min, så hadde jeg blitt såret og sannsynligvis litt sint fordi du ikke sa klart i fra første gangen. Det er kvalmende å se hvor mange som er utro og ikke har respekt for den de egentlig er sammen med. Klarer man ikke å IKKE pule andre så burde man ha nok respekt for seg selv ved å ikke gå inn i et forhold (med mindre dere er i et åpent forhold da så klart). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå