Gå til innhold

Bra trenings-DVD?


Gjest shirelle

Anbefalte innlegg

Gjest shirelle

har prøvd 30 day shred før, men likte den ikke så godt. Så noen som vet om en annen som er bedre? Kan godt være samme type trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah, jeg gikk inn på tråden for å anbefale akkurat den. Damnit.

Men hu Joanna Hall har jo også noen bra videoer, de er ikke like intense som Jillian sine, i betydningen at du slipper å høre "I want you to feel like you're going to die". Men bra trening likevel, og bygd opp på noenlunde samme måte.

Ellers bruker jeg Rosalie Brown med leg magic, men da trenger du jo maskinen.

Ellers har du TurboJam, som du finner på beachbody.com. Det er kjempemorsomt, men skikkelig flaut, og man føler seg utroolig teit når man gjør det fordi det ser så dumt ut, hehe! Men jeg kjenner en som ødela knærne sine med å gjøre det, og med søking på nett virker det som at man enten blir superslank og fin eller at man ødelegger knærne. P90X fra samme side skal også være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

nettopp trent med 30 day shreden. Den er jo ikke så ille egentlig. Blir bare så lei av å se det samme 10 ganger på rad. Også synes jeg noen av styrkeøvelsene blir litt stress, fort ned på gulvet og fort opp igjen. Men skal sjekke ut de du sa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjedelig å se det 10 ganger på rad. Jeg gjør også det programmet nå, annenhver dag, da, orker ikke hver dag.

Men nå er det bare tre ganger igjen av Level 2. Da jeg var halvveis i Level 1 bare skrudde jeg av lyden og satte på musikk. Så så jeg på hva Jillian gjorde istedet for å høre henne si det samme og le av de samme (uhørbare) vitsene 10 ganger på rad! :-) Så tror nok det blir musikk igjen på Level 2 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så fins det noen online-videoer da, er noen her som har nevnt det før i andre tråder, tror det het exercise tv eller noe? Skulle være en del gratis der. Og så fins det noen slags online-treningssentre, men det er jo ganske dyrt... Husker ikke hva de heter, og finner det ikke på google lenger, så kanskje det ikke fins mer? Jeg fant derimot en artikkel med noen tips til videoer:

http://www.kk.no/861119/du-kan-trene-paa-nettet

Endret av Dragonfly84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...