AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lurer på om jeg bare må innfinne meg med at jeg er utrolig lat av natur. Jeg spiser sunt og greit og går turer sammen med kjæresten så ofte jeg kan. Bortsett fra dette er jeg LAT! Jeg kommer meg knapt opp av senga om morgenen når jeg har fri. Synes det er et ork å vaske håret (gjør det altså ) - for det er føning, styling og ting jeg synes tar unødig med tid. Alt er i grunn et ork. I dag... Har fri. Vekkerklokka på 8. Ligger i senga enda. Hele gårsdagen ble brukt foran datamaskinen. Jeg GIDDER ikke annet tydeligvis. Ikke er jeg deprimert heller. Andre som har det slik som jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #2 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har det også nesten sånn. Mye som skal gjøres, men bare skyver det fremfor meg og kaster heller bort tiden på KG. Har fri frem til lunsj i dag, men kom meg opp kl 7 og var på skolen halv 9. Må bruke datamaskin til å jobbe med skoleprosjekt, men er hele tiden inne å sjekker face og KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 3. oktober 2011 #3 Del Skrevet 3. oktober 2011 har det likt men tror jeg er deprimert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 3. oktober 2011 #4 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg kan ikke ha vekkerklokke når jeg har fri, for om jeg vet jeg har fri så bryr jeg meg ikke om det uansett - og sovner igjen. Uansett hvor mye jeg burde gjøre. Sover til 11-12, og da er halve dagen borte. Og sier at imorgen, DA skal jeg opp tidlig, da! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Del Skrevet 3. oktober 2011 Satt deadline til klokka 11 her. Nå har den bikket 2 minutter over - så da har jeg gitt det til 1115. Og slik kan det fortsette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muesli Skrevet 3. oktober 2011 #6 Del Skrevet 3. oktober 2011 KOM DEG OPP AV SENGA NO!! Motivasjon kjem ikkje av seg sjølv. Først må det handling til --> Motivasjon --> Meir handling! Stå opp, lag deg ein deilig frukost og ta deg ein tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå