Gå til innhold

he's just not into you?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker norske menn.

Skjønner ikke at dere vil at alle skal sikle på dere og prøve seg både to og tre og fem ganger etter avslag. Jeg synes det er et helvetes mas og kommer alltid hjem fra sydligere land og synes det er topp at jeg endelig kan gå en dag uten å bli hoiet etter og prate med en mann uten å bli bedt på date.

Å kapre en norsk mann er da heller ikke et problem, sjekking er gjensidig, en dialog. Sånn synes jeg også det bør være. Skal liksom menn ta alle initiativ og sette inn alle krefter hver gang selv når de ikke får respons? Må jo være utrolig slitsomt for dem, og også for damer som ikke er interessert.

At man er sjenert kan jo være et problem, men det må du bare jobbe med. Stakkars sjenerte menn da når damer har den innstillingen at det er de som må være frempå og ta alle riskene.

Hei! TS her,

jeg sier ikke at jeg vil at menn skal fortsette å prøve seg etter å ha fått avslag, jeg nevnte bare dette som en kontrast til erfaringene jeg har med norske menn. Jeg er heller ikke videre interessert i å bli ropt eller hoiet etter på gata (dette opplevde jeg heller ikke hverken i Australia eller USA). Det jeg derimot savner er menn som på en høflig måte tar initiativ til å bli kjent, også etter at alkoholen er ute av blodet.

Som sagt er ikke problemet at jeg mangler oppmerksomhet eller ønsker at menn skal ligge flate for meg eller renne ned dørene for å sjekke meg opp, men at jeg gjerne vil finne noen som ønsker å bli kjent med meg og som viser det gjennom å ta kontakt i edru tilstand. Synes det er litt synd at sjekking her i landet skal være forbeholdt byen og nettdatingsider :sukk:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! TS her,

jeg sier ikke at jeg vil at menn skal fortsette å prøve seg etter å ha fått avslag, jeg nevnte bare dette som en kontrast til erfaringene jeg har med norske menn. Jeg er heller ikke videre interessert i å bli ropt eller hoiet etter på gata (dette opplevde jeg heller ikke hverken i Australia eller USA). Det jeg derimot savner er menn som på en høflig måte tar initiativ til å bli kjent, også etter at alkoholen er ute av blodet.

Som sagt er ikke problemet at jeg mangler oppmerksomhet eller ønsker at menn skal ligge flate for meg eller renne ned dørene for å sjekke meg opp, men at jeg gjerne vil finne noen som ønsker å bli kjent med meg og som viser det gjennom å ta kontakt i edru tilstand. Synes det er litt synd at sjekking her i landet skal være forbeholdt byen og nettdatingsider :sukk:

Enig med deg!

Skrevet

Hei! TS her,

Du bør prøve et treningssenter.

Gjest MorAase
Skrevet

Min sympati med deg TS synker og synker. Du virker ikke villig til å gjøre noe som helst for å endre på ting selv.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hei! TS her,

Skjønner hjertesukket, men det blir for dumt å klage på at andre ikke tar ansvar og gjør nettopp det du selv burde ta ansvar for å gjøre. Og attpåtil så skal de gjøre det bare fordi de er menn. Det er jo fandenmeg mye lettere for oss kvinner å sjekke opp en person på gata! Mannfolk er enkle å sjarmere og blir i verste fall smigret. Imens vi damer ofte får lyst til å stikke en gaffel i øyet når en fyr kommer bort og plager deg på trening etc.

Skjønner at du er sjenert, det er jo ikke jeg så den norske likestilte og respektfulle kultur passer meg perfekt. Folk lar meg i fred, og vil jeg ha kontakt så åpner jeg for den selv. Disse iiiskalde nordmennene varmer overraskende fort opp om man tar en prat med dem.

Forøvrig så synes jeg byen er et bra sted å møte folk jeg, da kan man iallefall feste noen timer med karen før man tar stilling til om man vil møte han igjen i edru tilstand. En random dufus på bussen som bare spør deg om nummeret fordi han synes du er søt derimot, det er jo bare tåpelig og overfladisk. Skjønner ikke hvorfor alle som er så redde for playere og kjøttmarked og folk som bare er ute etter sex absolutt skal ha denne typen sjekking som åpenbart blir gjort av en dreven ringrev med en enorm telefonnummer-samling. Akkurat som om menn automatisk er ute etter kjærester med en gang de er edru. Eller at alle de som er ute etter kjærester aaaaldri går på byen og fester.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen jeg i det at menn ikke tar initiativ på byen i Norge. Det synes jeg virkelig de gjør. Men så er kanskje jeg også lett å ta kontakt med? Er stort sett smilende og blid når jeg først er ute, jeg lyser sikkert av at jeg har det gøy, og jeg kommer veldig lett i snakk med folk. Kan være helt enkle kommentarer eller blikk som starter en dialog. Ser ikke spesielt fancy ut og svært sjelden siste mote på noe som helst. I sum tror jeg at dette gjør at menn synes det er lett å ta kontakt. Så kanskje dere i motsetning til å skylde på gutta kan vurdere hva dere slev kan gjøre annerledes?

Skrevet

Forøvrig så synes jeg byen er et bra sted å møte folk jeg, da kan man iallefall feste noen timer med karen før man tar stilling til om man vil møte han igjen i edru tilstand. En random dufus på bussen som bare spør deg om nummeret fordi han synes du er søt derimot, det er jo bare tåpelig og overfladisk. Skjønner ikke hvorfor alle som er så redde for playere og kjøttmarked og folk som bare er ute etter sex absolutt skal ha denne typen sjekking som åpenbart blir gjort av en dreven ringrev med en enorm telefonnummer-samling. Akkurat som om menn automatisk er ute etter kjærester med en gang de er edru. Eller at alle de som er ute etter kjærester aaaaldri går på byen og fester.

Problemet ute på byen er som sagt også at det ikke bare er single folk der.

Og det står ikke stemplet i panna på dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...