Gå til innhold

Hvorfor bruker noen jenter sånne store briller når de ikke trenger å bruke briller?

Gjest mann

Anbefalte innlegg

nupp, mener du helt seriøst at fordi du synes briller er stygt, skal alle som bruker briller (pga synet) gå over til linser? :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

wow, nupp, mener du det? Det kalles smak og behag. Jeg har prøvd linser flere ganger, og syns det er helt jævlig. Øynene mine funker bare ikke med det. Og side jeg MÅ ha briller for å se, så har jeg ikke så mange valg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke alle som kan ha linser nei.. men å gå med briller når man ikke har problemer med synet er bare dumt.......... selv hadde jeg brukt linser hvis jeg hadde hatt problemer med synet og kunne bruke det..

Endret av nupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som trenger briller eller linser, burde jo absolutt bruke briller av og til, iom at linser ofte gjør øynene såre. Særlig mine engangslinser.

Helt fint at briller er på mote. Så kan jeg jo bruke mine og samtidig være "trendy". :) Men at noen faktisk skulle ønske de hadde dårlig syn slik at de hadde hatt en gyldig grunn til å bruke briller.... De må gjerne bytte med meg!

Det er jo faktisk et slags handikap det også, så å ønske seg det er ganske absurd, spør du meg. Ikke kjempekult å være avhengig av plastikkdingser på øyeeplene eller svære rammer på nesa for å unngå å se verden i en eneste stor uklar dis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk møtt en mann som brukte briller for å ha bedre draget på damer, han var faktisk kjekkere med briller enn uten :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er lettlurte flokkdyr som gjør alt for å følge moter og være som alle andre...

wat? Jeg ønsker absolutt ikke å 'se ut som alle andre'.. men jeg liker sånne briller.....

kan man ikke bare godta at folk kler seg som de vil, og slutte å være så jævli sure?

Jeg er absolutt ingen moteslave, men vil folk følge moten så kan de da vel gjøre det uten at alle wannabe "hipsterne" skal komme og tro de er så mye bedre..?

Endret av otilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det ikke plagsomt å gå rundt med briller når man ikke trenger det? jeg hadde til slutt kastet de i gulvet og trampet på :gjeiper: jeg synes ikke det er fint. synes alle med briller for synet skal ta linser også hvis de kan. man ser så mye penere ut uten

det er da vel samme følelse å bruke briller om man trenger det eller ikke... jeg er vant med å gå med solbriller fks, å jeg har ingen problemer med å gå med juksebriller....

kanskje noen av dere skal lese litt motehistorie. Det er mye RART som har vært på moten, og dere har nok vært en del av noe som en gang har blitt sett stygt på selv!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wat? Jeg ønsker absolutt ikke å 'se ut som alle andre'.. men jeg liker sånne briller.....

kan man ikke bare godta at folk kler seg som de vil, og slutte å være så jævli sure?

Jeg er absolutt ingen moteslave, men vil folk følge moten så kan de da vel gjøre det uten at alle wannabe "hipsterne" skal komme og tro de er så mye bedre..?

:skratte: :skratte: :skratte: traff spirkeren på hodet der ja. jo du følger strømmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den andre mannen

Unnskyld, men et par briller er ikke et klesplagg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte: :skratte: traff spirkeren på hodet der ja. jo du følger strømmen

okej. converse sko er in om tiden.

alle bruker det.

punkere bruker også det. så de følger strømmen de og?

hvis man bruker ETT plagg som er in, men resten av antrekket er ganske alternativt fks, så er man moteslave?

Jeg syntes sånne briller fine, men jeg som er interessert i å heller kle meg i det JEG syntes er fint, får ikke lov til å bruke disse brillene fordi at alle 'moteslavene' bruker det også?

Kan man ikke bare kle seg i akkurat det man vil? Uansett om det er in eller ikke? Hvem bryr seg?

Endret av otilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...