AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har datet en fyr en stund. I går ble han med meg hjem, og vi skulle ha sex for første gang. Mens han slikker meg på dåsa så feis jeg skikkelig i trynet hans! Haha! Ikke en sånn vanlig musefis, men fra rompa, bråkte og stinka skikkelig..! Han ble såå sur, kalte meg ekkel og kvalm. Så tok han klærne på seg og dro fra meg Kjenner at jeg er ordentlig lei meg, var jo ikke meninga å fise han i trynet.. han svarer ikke på meldingene mine heller.. Noen tips til hvordan jeg får han tilbake folkens? Jeg vil ikke droppe han, er litt forelska..
Gjest Marregutt Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Det hørtes ut som en litt fisefin kar. 21
Gjest Sobril Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Sorry altså. Vet med meg selv at JEG hadde dødd av skam Om typen er forelska i deg så hadde han vel ledd av det hele. Da er han nok ikke det, dessverre.
LexSuperior Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Han høres litt prippen ut synes jeg. Du kan vel ikke gjøre noe annet enn å beklage veldig og si at det ikke var meningen.. 3
Gjest Purple Haze Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Uff da, den er lei. Beklager, men litt komisk er det oppi det hele, i hvert fall når det skjer med andre enn en selv Skjønner godt at du er lei deg, jeg hadde følt det akkurat på samme måte. Om han hadde lagt godviljen til, hadde han skjønt at du ikke gjorde det med vilje. Kanskje han tolket det som at du syntes at han var så dårlig med tunga at du feis for å få han vekk
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Nå er jeg kvinne, men om det var i en startfase hvor jeg IKKE var forelsket i mannen (kun litt betatt) og han slapp en stinkende braker mens jeg utførte oralsex på han - så må jeg innrømme at det hadde vært en dealbreaker. Var småforelska i en fyr for mange år siden som sa "Oi, det kom visst litt piss også" etter at han hadde tømt seg. Ble ikke mer mellom oss heller. Er bare noen småting (kroppslige fenomener) som er utrolig turn-off dersom man IKKE er i forelskelsesrus. 4
kulu-kulu Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Han burde jo ta det som et kompliment,du slappet jo max av 8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg dater en fyr og har klart 3 ekle ting til nå. 1) Feis når jeg kom. Ikke oral, men fingring. 2) Fikk tidenes ekle kvise på leppen i løpet av natten! Det så ikke bra ut neste morgen før dekkstiften kom på... 3) Spiste litt mye og måtte på do i leiligheten hans. Han gikk så klart inn rett etterpå i bokstavelig talt drittlukta. Han sa ikke noe til noen av disse tingene, og vi dater enda. Han er muligens forelsket Jeg syns oppførselen til fyren i startinnlegget var meget merkelig! Prippent. Jeg hadde aldri reagert så sterkt på noe så uskyldig. 12
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #10 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg dater en fyr og har klart 3 ekle ting til nå. 1) Feis når jeg kom. Ikke oral, men fingring. 2) Fikk tidenes ekle kvise på leppen i løpet av natten! Det så ikke bra ut neste morgen før dekkstiften kom på... 3) Spiste litt mye og måtte på do i leiligheten hans. Han gikk så klart inn rett etterpå i bokstavelig talt drittlukta. Han sa ikke noe til noen av disse tingene, og vi dater enda. Han er muligens forelsket Jeg syns oppførselen til fyren i startinnlegget var meget merkelig! Prippent. Jeg hadde aldri reagert så sterkt på noe så uskyldig. Fy faen så ekkel du er!! Enten så er typen din stygg og ensom, eller så er han forelska som du sier. 1
Mr.Omg Skrevet 2. oktober 2011 #11 Skrevet 2. oktober 2011 Han virket ganske fisefin ut ( ). Alle fiser, og det er da er kompliment at du feis da han holdt på! Et tydelig tegn på at du var avslappet Du får nesten bare beklage, og håpe at han ikke lar en sånn filleting ødelegge et mulig forhold 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #12 Skrevet 2. oktober 2011 Fy faen så ekkel du er!! Enten så er typen din stygg og ensom, eller så er han forelska som du sier. Gå å legg deg, klokken er halv 12. Det er skole i morgen! 26
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #13 Skrevet 2. oktober 2011 Fy faen så ekkel du er!! Enten så er typen din stygg og ensom, eller så er han forelska som du sier. Hahahaha! Ingen av de 3 tingene var min feil, er ikke akkurat som jeg gjør det med vilje Lykke til med et prippent forhold Min forguder meg til tross for disse uhellene, så jeg er lykkelig jeg 14
copro Skrevet 2. oktober 2011 #14 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har datet en fyr en stund. I går ble han med meg hjem, og vi skulle ha sex for første gang. Mens han slikker meg på dåsa så feis jeg skikkelig i trynet hans! Haha! Ikke en sånn vanlig musefis, men fra rompa, bråkte og stinka skikkelig..! Han ble såå sur, kalte meg ekkel og kvalm. Så tok han klærne på seg og dro fra meg Kjenner at jeg er ordentlig lei meg, var jo ikke meninga å fise han i trynet.. han svarer ikke på meldingene mine heller.. Noen tips til hvordan jeg får han tilbake folkens? Jeg vil ikke droppe han, er litt forelska.. Mmm så deilig frekt da. Jeg skulle blitt ekstra kåt om du feis meg i trynet når jeg slikket deg. Ville nok slikket anusen din ekstra mye etterpå også. Håper du treffer en som meg neste gang, da blir det ingen sure miner.
LexSuperior Skrevet 2. oktober 2011 #15 Skrevet 2. oktober 2011 Var småforelska i en fyr for mange år siden som sa "Oi, det kom visst litt piss også" etter at han hadde tømt seg. Ble ikke mer mellom oss heller. Da hadde jeg nok måttet vært en liten smule forelsket ja!
Gjesten Skrevet 3. oktober 2011 #18 Skrevet 3. oktober 2011 Huff, så flaut å oppleve! Men allikevel, hvis han lar dette ødelegge for et mulig forhold, så kan han jo ikke være helt god. Greit nok at det er ekkelt, men alle promper, tross alt. Uhell skjer. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #19 Skrevet 3. oktober 2011 Huff så flaut Feis selv en gang mens jeg hadde sex med en fyr ONS i tillegg, men han ble ikke så sur siden jeg passet på å si Åh, det var deilig, nå blir jo i alle fall magen min flatere. Høres ut som en prippen fyr det der... 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #20 Skrevet 3. oktober 2011 2) Fikk tidenes ekle kvise på leppen i løpet av natten! Det så ikke bra ut neste morgen før dekkstiften kom på... Litt blond her, men hvilken leppe snakker vi om her? *ser for seg dekkstift på kjønnsleppa* 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå