Gå til innhold

Jeg feis mens jeg ble sleika der nede!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Jeg kan ikke annet enn å le, enda så flaut det må ha vært :ler: . Kanskje det hjelper med en vits:

En ung fyr møter en pike på en bar. De blir enige om å gå hjem til henne. Hun spør om han vil prøve en 69-er. Da han er litt uerfaren, ber han henne forklare hva det er. Hun forklarer ham at han skal ha sitt hode mellom hennes ben, mens hun har sitt mellom hans. Da de er kommet i stilling, slipper hun en fjert. Hun unnskylder. Litt etter slipper hun en til. Han reiser seg og sier: "Hvis du skal slippe 67 til, så gidder jeg fan ikke være med!"

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

om jeg hadde slikket en jente og hun slapp en fis så hadde jeg begynt å le. fordi det eneste jeg hadde tenkt på er hvor flau hun måtte ha blitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke annet enn å le, enda så flaut det må ha vært :ler: . Kanskje det hjelper med en vits:

En ung fyr møter en pike på en bar. De blir enige om å gå hjem til henne. Hun spør om han vil prøve en 69-er. Da han er litt uerfaren, ber han henne forklare hva det er. Hun forklarer ham at han skal ha sitt hode mellom hennes ben, mens hun har sitt mellom hans. Da de er kommet i stilling, slipper hun en fjert. Hun unnskylder. Litt etter slipper hun en til. Han reiser seg og sier: "Hvis du skal slippe 67 til, så gidder jeg fan ikke være med!"

68 til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, send han vitsen til Belladonna på sms. Får du ikke svar da så er han ikke noe å spare på.

Jeg hadde også blitt så flau at jeg hadde dødd på meg.........

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts, send han vitsen til Belladonna på sms. Får du ikke svar da så er han ikke noe å spare på.

Jeg hadde også blitt så flau at jeg hadde dødd på meg.........

Problemet er at vitsen for for stor for en sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ja det var jo en fin måte å behandle sin nye flamme på.

Akkurat det å fise er en følsom sak når man er i innledning av et forhold.

Jeg ble skikkelig sur og fornærma da min kjære feis etter at vi bare hadde vært sammen i noen uker og alt skulle jo være perfekt og rosenrødt. Han gjorde det med hensikt også når vi gikke tur. Men han er nå engang bare sånn liketil og naturlig.

Må si du var veldig uheldig du da for det var jo vel bare et uhell. Veldig komisk!

Kanskje han innser at det er du som tar det tyngst og tar kontakt igjen. Han var visst en følsom type da til å være så rå at han slikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at vitsen for for stor for en sms.

Var på de første telefonene som kom det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt blond her, men hvilken leppe snakker vi om her? *ser for seg dekkstift på kjønnsleppa*

hehe, var den vanlige leppen. Munnen altså:P

Har en tilstoppet pore der som aldri gir seg, og i blant blir det kvise på leppekanten. Og det føler jeg ser j*vlig ut før dekkstiften er på.

Men men, min digger meg fortsatt :fnise: Er nok flauest for oss jenter det der!

Og foressten. Tenk dere at hvis dere ligger der og kjenner at noe fælt er på vei. Fyren blir nok like skuffet om dere plutselig trekker dere og ikke vil mer, som han blir av en fis :fnise:

Jeg hadde nesten syntes det var bedre å fått en fis i fleisen enn om han plutseliv avbrøt meg i oralsexen og ikke ville mer. Knekk for selvtilitten det :fnise: Eller så må man si "æh, stopp, jeg skal fise".

Uansett hva man gjør ender dette dårlig ;) Er i det perspektivfylte hjørnet i dag ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var den vanlige leppen. Munnen altså:P

Har en tilstoppet pore der som aldri gir seg, og i blant blir det kvise på leppekanten. Og det føler jeg ser j*vlig ut før dekkstiften er på.

Men men, min digger meg fortsatt :fnise: Er nok flauest for oss jenter det der!

Og foressten. Tenk dere at hvis dere ligger der og kjenner at noe fælt er på vei. Fyren blir nok like skuffet om dere plutselig trekker dere og ikke vil mer, som han blir av en fis :fnise:

Jeg hadde nesten syntes det var bedre å fått en fis i fleisen enn om han plutseliv avbrøt meg i oralsexen og ikke ville mer. Knekk for selvtilitten det :fnise: Eller så må man si "æh, stopp, jeg skal fise".

Uansett hva man gjør ender dette dårlig ;) Er i det perspektivfylte hjørnet i dag ;)

Vel, jeg hadde nok foretrukket at han avbrøt oralsexen. Hadde jeg fått en fis i trynet hadde det blitt avbrudd uansett, og ekstra ille hvis det er av den store, stinkende sorten...

Jeg tror også at flertallet tenker som meg. Skulle uhellet være ute får man bare gjøre det beste ut av situasjonen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha kommer til å dø av flause hvis jeg noen gang kommer til å prompe en fyr i trynet mens han slikker meg! :skratte::flau: Spesielt hvis det en er skikkelig sur fis som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke annet enn å le, enda så flaut det må ha vært :ler: . Kanskje det hjelper med en vits:

En ung fyr møter en pike på en bar. De blir enige om å gå hjem til henne. Hun spør om han vil prøve en 69-er. Da han er litt uerfaren, ber han henne forklare hva det er. Hun forklarer ham at han skal ha sitt hode mellom hennes ben, mens hun har sitt mellom hans. Da de er kommet i stilling, slipper hun en fjert. Hun unnskylder. Litt etter slipper hun en til. Han reiser seg og sier: "Hvis du skal slippe 67 til, så gidder jeg fan ikke være med!"

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en fyr en stund. I går ble han med meg hjem, og vi skulle ha sex for første gang. Mens han slikker meg på dåsa så feis jeg skikkelig i trynet hans! Haha! Ikke en sånn vanlig musefis, men fra rompa, bråkte og stinka skikkelig..! Han ble såå sur, kalte meg ekkel og kvalm. Så tok han klærne på seg og dro fra meg :( Kjenner at jeg er ordentlig lei meg, var jo ikke meninga å fise han i trynet.. han svarer ikke på meldingene mine heller..

Noen tips til hvordan jeg får han tilbake folkens? Jeg vil ikke droppe han, er litt forelska.. :rodmer:

Musefiser kan en ikke gjøre noe med, de blir jo forårsaket av mannens penetrering, spesielt bakfra - da skapes vakuum, og når penis glir ut, kommer også skjedeluften ut. Det er jo ren fysikk.

Men rumpepromper, det bør du styre deg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...