Gjest sexysadie Skrevet 4. desember 2003 #41 Del Skrevet 4. desember 2003 Personlig så synes jeg d sier mere om "kontantkorthorene" enn om menn hvis d skal så lite til for å få fjortissene til sengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. desember 2003 #42 Del Skrevet 5. desember 2003 tenkte ikke på noen jeg det var generelt da.. Åh nei.... sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #43 Del Skrevet 5. desember 2003 Men kjäre dere: Vi HAR mer sjangs etter 30. Kanskje ikke på ALLE, men oddsen er betraktelig bedre enn da vi var 20. På den tiden trodde vi at damer ble imponert over hvor fort vi kunne drikke en öl eller hvor mange watt bassforsterkeren i vår 1982 Opel Ascona hadde. Det er et mirakel at vi noensinne hadde sex på 80-tallet, tenk bare på hvordan vi så ut! Nei, takk gud for litt hår på brystet og George Clooney. Men du: Hva er historien bak denne hat-kampanjen? Bryte med venninner fordi de har sex med eldre menn? Det er ikke 100% normal oppförsel... Jeg tror noen har problemer her. Hmm.... Det gir jo mening det du skriver om at dere har mer sjans etter fylte 30, men da lurer jeg på hvorfor menn i den alderen og eldre er desperate på de forskjellige flørtekanalene.... ? Er medlem på diverse slike kanaler og blir nedrent av menn på + - 35, og de fleste av de er skikkelig deseprate... Det er ikke sexy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Felicity Skrevet 5. desember 2003 #44 Del Skrevet 5. desember 2003 felicity:har de gjort deg noe?kan de ikke få mene det de vil uten at du skal henge de ut???vi er alle forskjellige og har forskjellige meninger og synspungt...så før du skriver sånt pisspreik og forteller hva andre er kan du kansje tenke på at du selv ikke er så j.... perfekt selv missy!!! ........ missy........ Neida, ingen av DE har gjort meg noe men jeg henger ut hvem jeg vil når jeg vil når jeg føler for det på samme måte som vår lille fjortiss her som startet tråden henger ut disse såkalte "eldre" mennene. Om hun som startet tråden blir så plaget av disse mennene, så kan hun t.d iføre seg noe annet enn hoftebukser, g-streng som synes over bukselinningen og traaaaange korte topper. En slik bekledning kombinert med fjortiss og påtatte verdensmesterfakter vil naturligvis føre til hos noen uønsket oppmerksomhet. Til slutt, jeg er perfekt - i MINE øyne. Jeg er i min desidert beste alder, har en kropp som de fleste ville misunt meg og en stor porsjon erfaring og selvsikkerhet. Med andre ord - helt uimotståelig :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 5. desember 2003 #45 Del Skrevet 5. desember 2003 Jenta mi er 38, ett år yngre en meg, selveste "Gammelgrisen". Vi har vært sammen i 19 år. Aldri har vi vel hatt et yppigere og bedre sexliv, enn nettopp nå de siste årene. Det er hevet over enhver tvil at kvinner mellom 35-40 er noen fantastiske og herlige "elskerinner" (parter selfølgelig). Det som dessverre er litt synd er at kvinnene bruker for mange år av sexlivet sitt før de blir trygge og virkelig lærer seg til å nyte sex. Så utrolig det sikkert høres ut for dere som er i 20 og tidlig 30 årene. Sex blir bedre og bedre, ikke minst etter fyllte 35. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ch@rmille Skrevet 5. desember 2003 #46 Del Skrevet 5. desember 2003 ........ missy........ Neida, ingen av DE har gjort meg noe men jeg henger ut hvem jeg vil når jeg vil når jeg føler for det på samme måte som vår lille fjortiss her som startet tråden henger ut disse såkalte "eldre" mennene. Om hun som startet tråden blir så plaget av disse mennene, så kan hun t.d iføre seg noe annet enn hoftebukser, g-streng som synes over bukselinningen og traaaaange korte topper. En slik bekledning kombinert med fjortiss og påtatte verdensmesterfakter vil naturligvis føre til hos noen uønsket oppmerksomhet. Til slutt, jeg er perfekt - i MINE øyne. Jeg er i min desidert beste alder, har en kropp som de fleste ville misunt meg og en stor porsjon erfaring og selvsikkerhet. Med andre ord - helt uimotståelig :blunke: Farlig farlig holdning... jeg får assosiasjoner til "gammeldagse og forvrengte holdninger" som går ut på at kvinnen ikke kunne vente seg noe annet enn å bli voldtatt fordi hun kledde seg for utfordrende. Unge jenter kler seg i hoftebukser og g - streng etc (eldre jenter også), det betyr ikke at de er fritt vilt for "eldre menn". De unge jentene lever i nuet, i tiden vi lever i, også når det gjelder moter. De "eldre mennene" er eldst, og bør derfor inneha erfaring og visdom nok til å la de unge jentene leve sitt eget liv.. Om unge jenter blir lokket av eldre menn, er det mennenes ansvar, ikke de unge jentene... vergrep skjer hele tiden, og det blir feil å dytte ansvaret over på de unge jentene, særlig om de er svært unge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Felicity Skrevet 5. desember 2003 #47 Del Skrevet 5. desember 2003 Farlig farlig holdning... jeg får assosiasjoner til "gammeldagse og forvrengte holdninger" som går ut på at kvinnen ikke kunne vente seg noe annet enn å bli voldtatt fordi hun kledde seg for utfordrende. Unge jenter kler seg i hoftebukser og g - streng etc (eldre jenter også)' date=' det betyr ikke at de er fritt vilt for "eldre menn". [/quote'] Det var heller ingen slik holdning jeg påpekte at jeg hadde. Om du leser innlegget mitt en gang til, så forstår du nok hva jeg mener. Om ikke, gi beskjed så skal jeg forklare deg Dessuten, disse såkalte unge jentene er i mange tilfeller sitt ansvar bevist, d.v.s de BØR ihverfall være det. Det finnes flere slike fjortiss jenter som gjør hva de kan for å få disse "eldre" mennene "på kroken, og når dette så blir oppdaget av foreldre etc. eller at de selv angrer - så er det veldig enkelt for enkelte av dem å hyle opp om overgrep og voldtekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ch@rmille Skrevet 5. desember 2003 #48 Del Skrevet 5. desember 2003 Du må nok forklare meg nærmere for jeg forsto det nok ikke i henhold til holdningene dine... Og jeg vil påpeke at forhold/relasjoner med svært store alderforskjeller eks jente 16 - 19, mann 30 - 35 -> så vil det alltid være mannens ansvar å oppføre seg "anstendig". Det må vi kunne forvente av menn som innleder "forhold" til jenter de kunne vært fedre til. Hvis vi mener noe annet tror jeg vi er på ville veier. Det er mange betenkeligheter ved dette, blandt annet maktbalansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. desember 2003 #49 Del Skrevet 5. desember 2003 Du må nok forklare meg nærmere for jeg forsto det nok ikke i henhold til holdningene dine... Og jeg vil påpeke at forhold/relasjoner med svært store alderforskjeller eks jente 16 - 19, mann 30 - 35 -> så vil det alltid være mannens ansvar å oppføre seg "anstendig". Det må vi kunne forvente av menn som innleder "forhold" til jenter de kunne vært fedre til. Hvis vi mener noe annet tror jeg vi er på ville veier. Det er mange betenkeligheter ved dette, blandt annet maktbalansen. Der tar du litt i mener jeg, for en jente som er 18 år er voksen nok her i landet til å gjøre hva hun selv vil. Skulle da en på 18 år innlede ett forhod til en på 35 år er de begge to like ansvarlige. Siden du nevner at vi må kunne forvente mer av en mann som kunne vært faren. Hva da om en mann på 50 hadde innledet et forhold til en på 30? Han kunne fortsatt vært faren hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Felicity Skrevet 5. desember 2003 #50 Del Skrevet 5. desember 2003 Du må nok forklare meg nærmere for jeg forsto det nok ikke i henhold til holdningene dine... Og jeg vil påpeke at forhold/relasjoner med svært store alderforskjeller eks jente 16 - 19, mann 30 - 35 -> så vil det alltid være mannens ansvar å oppføre seg "anstendig". Det må vi kunne forvente av menn som innleder "forhold" til jenter de kunne vært fedre til. Hvis vi mener noe annet tror jeg vi er på ville veier. Det er mange betenkeligheter ved dette, blandt annet maktbalansen. Være mannens ansvar å oppføre seg anstendig? Så disse unge jentene kan ture på og gjøre hva de vil og være helt uten ansvar? Slike holdninger vil ihvertfall ikke mine barn bli lært av meg. Poenget mitt er at det finnes ytterpunkter, og det er disse jeg snakker om. Det finnes unge jenter som bevist ifører seg minimal bekledning og inntar en holdning ene og alene for å se hvor langt de kan gå. Dette finner jeg totalt respektløst. En mann er tross alt en mann uansett, og om en veldreid kvinne uansett alder vrikker og vrir rumpa rett foran nesen på ham så sier resten seg selv. Unge jenter idag er kropps- og sexfikserte, dette er kommet mye grunnet motebildet og åpenhet rundt alt, samt at diverse informasjon pøses ut på et mye tidligere stadie. Midt opp i all denne informasjonen har man etter mitt syn glemt å informere disse jentene om at man skal uansett ta ansvar for sine handlinger, og at man ikke leker med mennesker uansett alder. Ble det litt klarere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kane Skrevet 5. desember 2003 #51 Del Skrevet 5. desember 2003 Sukk... Si meg en ting - er alle av den oppfatning at dersom man er sammen med noen som er mye eldre enn seg så sliter man i større eller mindre grad? Hvem skal i så fall bestemme det?? Og så - de fleste aksepterer at mannen er litt eldre enn damen - hva med de som er motsatt da? Hvor mange år eldre kan en dame være før det blir galt?? Og syns dere ikke slike holdninger som vises her er "avleggs" - vi lever tross alt i 2003 (snart 4) og alle vet at man har ansvar for seg selv - det lærer man alt i skolen det.. Du vet "ansvar for egen læring" osv... Dessuten - jeg syns ikke man skal konludere med at yngre dater eldre kun for penger, gaver ets.. og kalle dem "mobilhorer" osv er å ta litt vel hardt i spør du meg..... La andre leve sitt liv og fokuser mer på deg selv, sørg for at du selv er fri for feil før du kritiserer andre liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OceanQueen Skrevet 5. desember 2003 #52 Del Skrevet 5. desember 2003 Bare vent, når du er 57 år og det begynner å bli lite fart i gubben vil du også synes at unge spreke menn er flotte å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 5. desember 2003 #53 Del Skrevet 5. desember 2003 Når du er 19 år så er menn på 30 år eldre..Alt er relativt....husker jo selv de "gamle" grisene. Det tror jeg ikke de fleste nittenåringer mener. At menn på 30 er eldre i betydningen "gammel gris" eller bare gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joey Skrevet 5. desember 2003 #54 Del Skrevet 5. desember 2003 Hmm.... Det gir jo mening det du skriver om at dere har mer sjans etter fylte 30, men da lurer jeg på hvorfor menn i den alderen og eldre er desperate på de forskjellige flørtekanalene.... ? Er medlem på diverse slike kanaler og blir nedrent av menn på + - 35, og de fleste av de er skikkelig deseprate... Det er ikke sexy... Du har så rett så rett: desperat er aldri sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest knausen Skrevet 5. desember 2003 #55 Del Skrevet 5. desember 2003 En ting er et blikk og en natt. Noe annet er et langvarig forhold. Nå er det nå en gang slik at en mann på 40 sjelden vil ha en jente på 20 som livsledsager. Hun blir alt for barnslig og uerfaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 5. desember 2003 #56 Del Skrevet 5. desember 2003 En ting er et blikk og en natt. Noe annet er et langvarig forhold. Nå er det nå en gang slik at en mann på 40 sjelden vil ha en jente på 20 som livsledsager. Hun blir alt for barnslig og uerfaren. Hva i alle dager skulle man snakke med en 20 åring om....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 5. desember 2003 #57 Del Skrevet 5. desember 2003 Hva i alle dager skulle man snakke med en 20 åring om....... Si det, si det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 6. desember 2003 #58 Del Skrevet 6. desember 2003 Det oser av fordommer her inne De på 30+ gir "drittungene" på 19, blått øye om de kaller de "eldre"........Og sier samtidig at de på 19 er små drittunger/fjortiser. Say no more... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 6. desember 2003 #59 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg er 20, og er sammen med en på 29. Det er vel nesten i grenseland i følge flere av dere. Vi har det fint. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. desember 2003 #60 Del Skrevet 6. desember 2003 hvorfor går gutter ofte etter yngre jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå