Gå til innhold

2012!

42 stemmer

1. 1. Tror du verden går under i 2012?

• Ja
      9
    • Nei
      31
    • Har ikke tenkt på det
      2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som gruer seg, og er litt redd for at verden faktisk går under i 2012?

Merker at jeg tenker på det av og til... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slettes ikke. Men jeg lar meg underholde av alle de som faktisk tror det. :)

• Liker 1
Skrevet

Første gangen jeg så dokumentaren Nostradamus effekt ble jeg sittende å tenke litt.

Tenker på det innimellom. Tror ikke verden går under, men at det kan skje noe stort tviler jeg ikke på. Blir spennende å se.

• Liker 1
Gjest Apophis
Skrevet (endret)

Det er godt mulig, man veit jo aldri :)

Asterioder, supervulkaner, solbluss, den uungåelige supernovaen.

Før eller siden vil verden gå under.

http://www.endoftheworld2012.net/

Endret av Apophis
Skrevet

Det er godt mulig, man veit jo aldri :)

Asterioder, supervulkaner, solbluss, den uungåelige supernovaen.

Før eller siden vil verden gå under.

http://www.endoftheworld2012.net/

oo, nå ble jeg litt redd ;)

Skrevet

Første gangen jeg så dokumentaren Nostradamus effekt ble jeg sittende å tenke litt.

Tenker på det innimellom. Tror ikke verden går under, men at det kan skje noe stort tviler jeg ikke på. Blir spennende å se.

"Nostradamus effekten" kommer som regel etterpå. Kryptiske vendinger kan tolkes til så mangt når ting først har skjedd.

Skrevet

Tviler på at verden går under, men tror nok noe stort kommer til å skje. Noe som kommer til å forandre måten vi lever på, gleder meg litt jeg!

Skrevet

Nope, verden har "gått under" såpass mange ganger før at jeg regner med det er falsk alarm denne gangen også. *men kanskje burde jeg ikke betale ned boliglånet fullt så raskt ;) *

Skrevet

Nope. Verden kommer ikke til og gå under :-P Skulle det mot all forventning skje, så er det ett event på facebook som heter rave to the grave. hvor verden tar en sisste fest sammen før verdens undergang. Så jeg joiner den ;-P

Skrevet

Tviler på at verden går under, men tror nok noe stort kommer til å skje. Noe som kommer til å forandre måten vi lever på, gleder meg litt jeg!

Verdenøkonomien kan sannsynligvis gå til hælvete, og det er ingenting å glede seg over.

Skrevet

Om jeg tror det eller ei, kommer an på hva det egentlig er den skal gå under.

Lite info om det så langt.

Skrevet

Det blir spennende å se :) men nå merker jeg at jeg kommer til å bli litt skuffa viss det viser seg at INGENTING skjer :P

Men det er vel da maiaindianerenes kalender slutter, og etter som jeg har forstått så har de hatt rett i en del andre ting så... men umulig å vite :)

Skrevet

Jeg er litt redd jeg. Skjønner ikke man kan sitte å glede seg til å verden går under, at vi får en ny istid, blir bombardert med store steiner fra unviverset osv :gjeiper:

Jeg håper ingen ting skjer. Vil ikke at verden skal gå under. Liker ting som det er nå.

Skrevet

Mayaenes kalender slutter og starter igjen akkurat på samme måte som vår kalender slutter 31. desember og starter på nytt igjen 1. januar. Det tar bare litt lenger tid med dem (over 50 000 år om jeg ikke tar helt feil).

Dere som er redde: det skal litt mer til en en avslutning av kalender for at jorden skal gå under. Astronomene holder god kontroll på eventuelle himmellegemer som skulle komme vår vei og forskere fra andre grener holder også øye med f.eks. supervulkaner og slikt, så uansett vil vi få beskjed i goooood tid og det blir garantert ikke som i filmen 2012.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ev den overtroiske sorten selv, men akkurat dette er jeg ikke redd for. Jeg kunne ha lagt inn haugevis med linker som omhandler Mayakalenderen og 2012, men det enkleste er om du googler litt selv. At Mayaene mener at noe skal skje i 2012 er det vel ingen tvil om, men de har aldri antydet at verden skal gå under. Dette er bare hauset opp av folk som ikke har gjort reserachen sin ordentlig.

Skrevet

Mayaenes kalender slutter og starter igjen akkurat på samme måte som vår kalender slutter 31. desember og starter på nytt igjen 1. januar. Det tar bare litt lenger tid med dem (over 50 000 år om jeg ikke tar helt feil).

Men det er vel fordi det er så mange andre gamle kalendere som også sier at det kommer til å skje noe akkuratt samme dato det har blitt så mye oppstyr? har det ikke?

Det er jo flere kalendere som har spådd at åndene vil møte menneskene, at flodbølger kommer, at menneskene vil finne sin 6sans osv, på den datoen.

Skrevet

Nei, jeg må innrømme at jeg ikke bekymrer meg for det. Men det er jo spennende å lese om alle teoriene, niburu (planet x), naturkatastrofer osv. ;)

verden skulle forresten gå under 21 mai 2011 også, den mest kjente er jo i 2012, også er det vel spådd i 2020 også mener jeg å ha lest en plass..

men til nå har jo alle dommedagsprofeter slått feil, så jeg sitter ikke å skjelver enda.

Skrevet

Niburu finnes ikke. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...