AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei! For halvannen måned hadde jeg ubeskyttet sex. Her om dagen leste jeg i et forum om ei som hadde hatt utro mann, som hadde gitt henne klamydia. Og det oppdaget hun når hun hadde gått til legen fordi hun blødde kraftig selv om hun gikk på p-piller. Vel, akkuratt nå har jeg begynt å blø. Ikke kraftig, men er sånn at det er urovekkende. Jeg går selv på p-pillen, og har hoppet over mensen 2-3 måneder på rad, så forventet litt blødning, men ikke så ofte... Pleier man virkelig å blø? Jeg har lest på nett at det er helst utflod og blødning etter samleie... Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg begynte å blø, og brukte p-piller og hadde hoppet over mens like lenge som deg. Nå var jeg såpass "heldig" at jeg fikk enda mer symptomer, og fant fort ut at jeg måtte sjekke det. Underlivet mitt hovnet opp hele tiden og klødde intenst, både på utsiden og innsiden. Hadde aldri hørt om noe sånt, så var jo skikkelig redd for at det var noe alvorlig. Bare dra å sjekk deg du det går fort og er enkelt. Og gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Del Skrevet 2. oktober 2011 TS her. Okey da skal jeg gjøre det... Men da må jeg vel også si fra til han som gav meg det? jeg hadde ikke hatt sex på 3 måneder før han her, så er sikker på at det er han, hvis jeg har d. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. oktober 2011 #4 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det er pålagt smitteoppsporing ved positiv chlamydiainfeksjon. Så svaret på ditt sidste spørsmål er ja, du må kontakte den eller de som har smittet deg, samt de du evt. kan ha smittet. Hvis du tester deg nå, og ikke venter, er chansen for komplikasjoner svært liden. Det er en enkel test, og behandlingen er enkel. Det er ingen ting å grue seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå