Manolo Skrevet 2. oktober 2011 #21 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Hva er problemet? Fyren filmet ei dame bakfra, altså hun blir ikke gjenkjent, og hvem skulle egentlig kjenne henne igjen? Regner ikke med at han skulle poste filmen på nettet. Dette synes jeg høres veldig harmløst ut. Kanskje du til og med kan bruke det til din fordel seksuelt! Nå vet du jo hva mannen tenner på, og du har til og med en video dere kan se på/snakke om/fantasere videre på osv. :gjeiper: Endret 2. oktober 2011 av Manolo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supernova Skrevet 2. oktober 2011 #22 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hva er problemet? Fyren filmet ei dame bakfra, altså hun blir ikke gjenkjent, og hvem skulle egentlig kjenne henne igjen? Regner ikke med at han skulle poste filmen på nettet. Dette synes jeg høres veldig harmløst ut. Kanskje du til og med kan bruke det til din fordel seksuelt! Nå vet du jo hva mannen tenner på, og du har til og med en video han kan se på/snakke om/fantasere videre på osv. :gjeiper: Fine greier, godt at vi er flere som ser hvor harmløs og "hendelig uhell" denne saken faktisk er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #23 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det jeg reagerer på er at han filmet denne damen mens han gikk sammen med kone og barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina Skrevet 2. oktober 2011 #24 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ser ikke helt problemet mulig det er fordi jeg er litt sånn se men ikke røre type. Ja - dere menn er så jævlig godtroende! Det er faktisk ikke noe morsomt å få bekreftet at ens egen mann ikker er noe bedre enn andre mannsgriser. Hva med verdier som trofasthet og bare å ha øye for sin egen partner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå