Alima Skrevet 2. oktober 2011 #1 Del Skrevet 2. oktober 2011 Psykosomatiske lidelser er smerter som går ut fra hvordan man føler stress på kroppen og lignende. Har du vondt et sted kan det avlede smerter til andre deler av kroppen om du ikke tenker riktig på det. For dere som vil vite mer om psykosomatiske lidelser les: http://www.grønnåsenklinikken.no/hXGZzm2tbW4h.8.idium Driver og tester om is kan få bort smertene. Jeg vet det kan bedre blodomløpet, og være bra for helsa, men hvor brukbart er det for å avlede smertene til noe annet og er det skadelig å sette hardt mot hardt, jeg har hatt vondt i venstre håndledd en stund, tok på is og smerten er bortimot borte av en eller annen grunn, så lenge isen var på gjorde det fryktelig vondt. Betyr smerte at man healer, eller betyr det bare at man gjør mer skade? Jeg har altså overtrent i 6 måneder også, så kan jo være at inflammasjonen har satt seg i kroppen, og dermed gjort meg deprimert og at det har gjort ting verre enn de er. Jeg sliter altså med å sove uten å få vondt i hele kroppen dagen derpå. Har holdt meg unna trening i 4 dager, og lite trening siste 3 uker, melkesyren sitter fortsatt i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Del Skrevet 2. oktober 2011 Og du har aspergers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alima Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Ja, aspergere kan bli veldig smertebevisste, jeg har lett for å få smerter her og der, eller det oppfattes lett som støy. Det eneste som hjelper er trening. Har smerten først satt seg så ødelegger det kroppen i løpet av natten(strammer veldig). Må bli kvitt det, og det er ingenting som tilsier at jeg burde ha hatt vondt annet enn mye tenkning på problemer, ingen løsninger og mye vondt som igjen gjør det vanskelig å ligge i ro eller gjøre noe som helst. Endret 2. oktober 2011 av Alima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå