Gjest Jente21 Skrevet 1. oktober 2011 #1 Del Skrevet 1. oktober 2011 Spørsmål om profesjonelle fotografter! Er det vanlig at de flørter med folk de skal ta bilder av? Noe av det første min fotograf sa til meg da jeg kom var; Har du ikke vært hos en profesjonell fotograf før? Det syns jeg var rart, en så utrolig pen jente." Han fortsatt å kommed med forsiktige komplimenter. Ikke misforstå meg, jeg er ikke innbilsk og kan tenke meg at han sa det så jeg skulle slappe meg av foran kamera, kanskje? Er det i så fall vanlig? Han sa etter fotografering til meg et par ganger "Dritpen." Haha, visste ikke hva jeg skulle svare til. Det er kanskje veldig ordinært av en fotograf å gjøre? Jeg vet ikke, siden det var min første gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #2 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ja, jeg vil tro det er ganske vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2011 #3 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ja, jeg tror det er veldig vanlig. Selv er jeg 39, og hadde en kvinnelig fotograf. Hun sa at jeg så ut som en 14-åring og at jeg var noe av det vakreste hun hadde sett. Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. oktober 2011 #4 Del Skrevet 1. oktober 2011 det var sikkert bare for å få deg til å få bedre selvtillit! man ter seg bedre på bildene om man viser at man har litt selvtillitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente21 Skrevet 1. oktober 2011 #5 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ah, takk for alle svar Må si jeg ble litt letta nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå