Gjest jente19 Skrevet 1. oktober 2011 #1 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg er 18, blir 19 nå i Oktober. Han er 27 (ble det i Mai). Hva synes dere om aldersforskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest evo6 Skrevet 1. oktober 2011 #2 Del Skrevet 1. oktober 2011 siden du spør.så vil jeg håpe han er like lite voksen som deg. for da funker det... oppegående normale voksne mennesker. vet tall er ett tall og ikke mer enn det... alt handler om kommunikasjon .om man snakker samme språk... trives sammen, hva slags holdninger man har osv..kjemi! alt som ikke omhandler tall... om du er 30 og møter en på 30.så er det ikke sikkert dere er jevngammle i huet. pga kanskje den ene aldri har hørt om ett problem. mens den andre kun har hørt om det. liverfaring er utrolig viktig... er du voksen for alderen og trives bedre med eldre folk? er han ung for alderen og trives best med yngre folk... sånne ting er viktig. hva folk synes om 20 og 50 . har ingen ting med saken og gjøre... for meg hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. oktober 2011 #3 Del Skrevet 1. oktober 2011 veit ikke helt jeg.. er dere ikke på helt forskjellige stadier i livet? Vil han ikke ha barn, flytte sammen osv? Og vil du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 1. oktober 2011 #4 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvis han ble 27 nå i mai syns jeg at aldersforskjellen er aaaalt for stor. Hvis han var 2 måneder fra 27 år (altså fortsatt 26 år) hadde aldersforskjellen vært passelig og perfekt! Nei, vet du, når det gjelder aldersforskjeller må man individuelt vurdere hva som er passelig og ikke. Som nevnt tidligere i tråden, handler det om stadier i livet og om man er enige i de største spørsmålene i livet (barn - ingen barn? giftemål? bosted? utdanning - jobb? osv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #5 Del Skrevet 1. oktober 2011 For et tullete spørsmål. Joda, hvis du som 20-åring finner deg en 65-åring, er du sannsynligvis enke før du blir 50 og må kanskje bruke mange år av ditt voksne liv på en pleietrengende mann. Du må kanskje jobbe fulltid mens han er pensjonist. Men utover det spiller da alder ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 1. oktober 2011 #6 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Jeg traff min sambo RETT før jeg fylte 18. Feiret min venninnes 18 årsdag, samme dagen han fylte tredve. Ble sammen året etterpå, rett før jeg var 19. Flyttet sammen i januar i år. Har nettopp fylt 20, han 32. Har et barn på tur. Gjør det du kjenner for! Endret 1. oktober 2011 av frøken am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 2. oktober 2011 #7 Del Skrevet 2. oktober 2011 Man skal ta den eldste sin alder, dele på 2 og legge til 7, har hørt at dette er en formel som indikerer hvor stor aldersforskjellen kan være uten at det gjør noe. Men, ingen regel uten unntak ;-) Jeg var nesten 19 da jeg traff min mann på 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #8 Del Skrevet 2. oktober 2011 Synes den er helt fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå