Gå til innhold

Den pinlige starten i et forhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den pinlige starten er noe jeg hater. Hvorfor må jeg være så redd for å være et ekte menneske? :sjenert:

Jeg er redd for å sovne etter vi har lagt oss, bare i frykt for at jeg kan komme til å fise i søvne og han hører det.

Jeg er manisk på å våkne først (siden jeg ikke sover noe særlig er ikke det et problem) bare så jeg kan fjerne gugg i øynene mine før han våkner og ser meg.

Grer gjerne håret med fingrene og passer på å ha en "vakker/sexy/søt" liggestilling. Og heller ikke trykke bollekinnene inn i puten og se feit ut.

Noen ganger står jeg opp å pusser tennene og legger meg igjen også.

Dette fortsetter jo på dagen.

Tør ikke gå på do så lenge han er i nærheten. Er han eller jeg på besøk en helg, så holder jeg meg gjerne hele helgen. Men det resulterer jo i vond og oppblåst mage. Og da tør jeg vertfall ikke ha sex.

Jeg prøver så hardt å være "perfekt". Men jeg vet jo at alt dette er helt bak mål. Men slik er det alltid i starten på et folhold.

Har vært singel noen år nå, og gleder meg jo selfølgelig til å finne meg en kjæreste og dele livet mitt med en. Men starfasen er jammen meg ikke bare forelskelse og rosa skyer for min del... Hvorfor ikke bare finne en knapp som spoler tiden frem til der hvor en er avslappet med hverandre og ikke bryr oss om toalettvaner og sovegugg i øynene? :jepp:

Gah... er det flere som har det slik?

Og hvor åpne er dere med parneren deres? Snakker dere løst og fast om kroppen og dens finurligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen råd, men det virker ikke som om det er det du er ute etter. Så kan bekrefte: nei du er ikke alene. Huff.. Men savner det litt, nå tar vi ingen hensyn og fiser mens vi ler.... :sjenert: Det kan ta helt av innimellom, huff......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det hørtes slitsomt ut ts :sukk:

jeg må si at jeg faktisk aldri har tenkt over de tingene du driver å passer på! om han ikke tar meg for den jeg er, og gjør det jeg gjør- så er det rett og slett bare ha det bra til han altså!

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt som deg der.

det jeg hater mest med ett nytt forhold. er tiden det tar før man virkelig kjenner hverandre.

for meg er det ingen spenning i det med og bli kjent. men følelsen av at man kjenner virkelig den man bor med.det er digg følelse. man vet alt som trengs og vite. og ja den tryggheten er sykt deilig...

åpenhet... har såklart noen sperrer så langt det lar seg gjøre. vil jo ikke ha ett forhold der man kan sitte og fise en hel kveld. men det hender. og da er det unnskyld. så er det glemt...

samme med og å på do osv det. sier i fra. nå får du vente med og gå inn... så slipper du bli gassa ihjel... eventuelt...

vær deg selv. og ha normal folkeskikk så er ikke dette noe og stresse av. alle vet da alle fiser og går på do. raper osv.. men spørs hvordan du er..

kjente ei jente engang. 3 gangen jeg møtte henne.så måtte hun på do nr 2. med døra oppe og man hørte ting man ikke vil høre ja. og hun satt og pratet om sex hva hun ville gjøre med meg når hun var ferdig...

rapa 10 ganger ved vært måltid. eller får si. de jeg hadde med henne. middag .kvelds. og frokost. da kom jeg ikke igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg var med min nåværende partner hjem så gikk han på do med døra oppe, rett ved siden av soverommet hvor jeg lå) så da tenkte jeg at det er ingen grunn til å være sjenert (noe jeg i utgangspunktet ikke er) Så jeg har vært på do med ham på badet (samme rom) o.l

Ellers tenker jeg ikke så hardt på slike ting. Det som skjer det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri tenkt på det TS nevner som noe problem, men prøver selvsagt å holde meg innenfor normal folkeskikk så fising og raping prøver jeg nå å gjøre så diskret som mulig. Men det ville jeg gjort om jeg så hadde vært gift med samme fyren i 40 år også.

Har ikke akkurat "naturlige kroppsfunksjoner" som det store samtaleemnet, men hvis det er noe han bør vite om, så sier jeg det naturligvis. Jeg var f. eks. i et ganske nytt forhold da jeg gikk hen og fikk noen cyster på eggstokkene. Dette medførte etterhvert tull med menssyklusen og jeg blødde i hytt og pine. Da måtte jeg jo si hva som foregikk, for normalt har man jo ikke mensen annenhver uke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og kjæresten har vært sammen i 3 år nå, og måtte flire litt når jeg leste innlegget ditt TS. Kjente meg godt igjen da jeg og han først ble sammen. Men kan trøste deg med at det blir bedre! :D Samtidig så er det viktig å ikke let it all go....! fising og den slags er fremdeles ikke noe særlig i mitt hus (fra begges sider), og man sier da unnskyld dersom "en glipper". samboeren står ofte opp å går på do og pusser tennene før han kommer tilbake i senga. Det er bare koselig. Bedre å nusse på ren ånde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bartenina

Jeg er akkurat som deg, TS :-P

Tåpelige er vi, leste dette for samboeren min, og han syntes vi var teite ;)

Men sånn er nå vi damer noen ganger, det går seg til, jeg er snart helt komfortabel jeg og. Men fra å bommelom 3-4 ganger om dagen, kan det gå flere dager mellom ordentlige resultater her nå..:P og så fiser jeg ikke ved han, men han fiser ved siden av meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bare trøste deg med at det blir bedre når den første fisen er sluppet så hold ut :rodmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg tenkte tanken da jeg var nyforelsket og i startfasen i forholdet med min. Men fant ut at det ville bli vanvittig slitsomt i lengden og jeg er jo trossalt et menneske, ikke porselensdukke ;) Ta det med ro, om han virkelig liker deg så er det ingen problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo vært i flere lengre forhold uten problemer. Det går jo alltid over etter en stund. Eller etter den første fisen kommer, som makkapakka sier :fnise:

Det er bare så utrolig frustrerende å ikke kjenne hverandre i starten. Det er jo derfor alt blir så flaut.

Men det er godt å høre det er flere som er som meg. :jepp:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest otrivin

Har aldri hatt den pinlige greien der :P

Snakker om alt vi. Han sitter gjerne og driter mens jeg sminker meg og jeg kan komme stormende inn på rommet og rope at jeg hadde en rar bæsj. Helt normalt her... haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...