Gjest otrivin Skrevet 2. oktober 2011 #21 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, jeg gjør det. Men så ser jeg også ned på rånere, snusere, de skinnhellige, de fanatiske, de late, de alt for aktive - and the list goes on. Høres ut som du har nok å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #22 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, jeg gjør det. Men så ser jeg også ned på rånere, snusere, de skinnhellige, de fanatiske, de late, de alt for aktive - and the list goes on. du er med andre ord veldig usikker på deg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. oktober 2011 #23 Del Skrevet 2. oktober 2011 Høres ut som du har nok å tenke på Juppjupp. Jeg dømmer ca. alle jeg ikke kjenner. Tar dog rundt 7 sekunder fra jeg begynner å snakke med en person, til alle fordommer er glemt. Tror egentlig jeg ikke liker mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. oktober 2011 #24 Del Skrevet 2. oktober 2011 du er med andre ord veldig usikker på deg selv Nja. Holder mer en knapp på at jeg egentlig ikke liker mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunem Skrevet 2. oktober 2011 #25 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg ser ikke ned på overvektige mennesker, men jeg har problemer med overvektige folk som syter over vekten sin og samtidig sitter på Burger King, McDonalds og lignende opp til flere ganger i uken å spiser dårlig mat.. Jeg har forståelse for at det ikke er like enkelt for alle å bli motivert til å gjøre noe for å ha det bedre selv, men synest det er feil å syte om det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 2. oktober 2011 #26 Del Skrevet 2. oktober 2011 Juppjupp. Jeg dømmer ca. alle jeg ikke kjenner. Tar dog rundt 7 sekunder fra jeg begynner å snakke med en person, til alle fordommer er glemt. Tror egentlig jeg ikke liker mennesker. Jeg har kommet frem til omtrent det samme faktisk. Liker ikke mennesker før jeg kjenner dem, men da er jeg til gjengjeld den minst dømmende vennen/bekjente man kan komme borti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 2. oktober 2011 #27 Del Skrevet 2. oktober 2011 Juppjupp. Jeg dømmer ca. alle jeg ikke kjenner. Tar dog rundt 7 sekunder fra jeg begynner å snakke med en person, til alle fordommer er glemt. Tror egentlig jeg ikke liker mennesker. Men hvordan er vennene dine da hvis det er så mange du ser ned på? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 2. oktober 2011 #28 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei, jeg ser ikke ned på overvektige mennesker, men jeg skal innrømme at jeg ofte tenker "hvorfor går du ikke bare ned i vekt". Da er det greit å tenke seg om to ganger og huske at ikke alle overvektige er late som ikke gidder å gjøre noe med problemet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #29 Del Skrevet 2. oktober 2011 Litt. Det å ikke legge på seg og ikke la seg friste av all mulig mat er en daglig kamp for meg. Det kjennes nesten urettferdig at noen kan gi helt blaffen, kose seg hele tiden og la seg ese ut. Da tenker jeg morbidly obese. Jeg ser sjelden ned på folk som bare er småfeite. En med 30 i BMI ville jeg ikke sett ned på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sajk Skrevet 2. oktober 2011 #30 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei det gjør jeg ikke : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. oktober 2011 #31 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei, det gjer eg som regel ikkje. Men er einig med dei som skriv at det er irriterande med mennesker som klagar på overvekt og ikkje gidder og gjera noko som helst med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kml Skrevet 2. oktober 2011 #32 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg ser ikke ned på mennesker som er lubne. Er de skikkelig feite derimot, tenker jeg jo mine tanker Men kan ikke si at jeg ser ned på de. Jeg ser ned på de som er overvektige, og klager over at de er overvektige samtidig som de stapper hele trynet dems ned i en kebab eller no sånt. De ser jeg vel litt ned på (mest fordi de gidder å plage andre med problemet deres omkring dårlig selvdisiplin). signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. oktober 2011 #33 Del Skrevet 2. oktober 2011 Men hvordan er vennene dine da hvis det er så mange du ser ned på? Hehe... Som sagt: fordommene mine forsvinner med en gang jeg begynner å prate med et menneske. Avhengig av hvordan mennesket er, kan de komme tilbake, andre kan dukke opp eller jeg kan like mennesket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 2. oktober 2011 #34 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, det gjør jeg. Men det har sikkert noe å gjøre med at de fleste overvektige jeg kjenner, klager konstant over at de er feite uten å gjøre en dritt med det og er late som faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 2. oktober 2011 #35 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei, men jeg har vanskelig for å skjønne det. At de har latt seg bli så overvektige og at de ikke gjør noe med det. Men det er vel ikke bare enkelt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 2. oktober 2011 #36 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har aldri tenkt over det en gang, så nei, det gjør jeg ikke. Har aldri skjønt hvorfor folk har en sånn trang til å reflektere, tenke og dømme andre som ser anderledes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #37 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ser ikke ned på overvektige mennesker i det hele tatt. Det kan være mange grunner til at en person er overvektig. Men, sitter du og spiser McCheeze med cola, og klager over at du ikke går ned i vekt. Da må jeg desverre himle med øya. Selvinnsikt is a B***h Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #38 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei jeg ser ikke ned på andre mennesker. Heller ikke om jeg ser de spise fastfood. Hva vet vel jeg om dette er et første usunt måltid etter månedsvis med slanking. Men mennesker som klager konstant på at de er tykke, men samtidig spiser usunt flere dager i uken blir jeg litt paff av. Jeg var i en lignende periode selv, men klagde kun til meg selv fordi jeg visste det var matvanene sin feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roo Skrevet 2. oktober 2011 #39 Del Skrevet 2. oktober 2011 Absolutt ikke!! Selv er jeg slank, men er langt ifra sunn og trent fordeom.. Det er mange grunner til at folk er overvektige. Heller lubben og sunn, enn slank og usunn (Dog er det jo selvsagt forskjell på lubben og sykelig overvektig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 2. oktober 2011 #40 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg ser ikke ned på overvektige mennesker, selv om en person har noen kilo for mye, betyr det ikke nødvendigvis at vedkommende spiser kun usunn mat og gir f.. i alt som heter trening eller fysisk aktivitet. Det er veldig mange andre faktorer som kan være årsaken til at folk er overvektige.. Og hva så om noen som er overvektig spiser en sjokolade..? De må jo også få kose seg som alle andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå