Gå til innhold

Underlivsproblemer

dr.magnus

Anbefalte innlegg

Kjære dere! Jeg trenger gode råd om noen har noen erfaringer med dette. I 1 1/2 år nå har jeg hatt en kremaktig, litt kladdete hvit utflod med svie og litt lukt.Ikke kløe. Jeg har tatt alle prøver som tenkes kan,ingen utslag på noe, tatt alle kurer med Diflucan, Fluxanol, melkesyrebakterier m.m Gått på disse forskjellige kurene i 3 mnd om gangen uten bedring. Har vært hos 4 forskjellige gynekologer uten at de finner ut hva det er. Selv om det kan minne om sopp, så er det altså ikke det. Jeg holder på å bli sprø! Og det er ikke moro å ha sex når jeg må skylle og spyle først og ha en sviende rød vagina etterpå, pluss at han kommer ut med hvitt belegg på seg. Så HJELP! Noen som vet noe? Legene har gitt meg opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke jeg altså! Første jeg tenkte var sopp, men det er det jo ikke.

Høres hvertfall ikke morsomt ut å ha det sånn!

Men håper det ordner seg, og at du finner ut av det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Kan være sopp som ikke er så lett å ta knekken på? Har du vært til gynekolog?

Eller så kan det kanskje være vestibulitt, men det kommer ofte av sopp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være sopp som ikke er så lett å ta knekken på? Har du vært til gynekolog?

Eller så kan det kanskje være vestibulitt, men det kommer ofte av sopp da.

Jeg mener ikke å være frekk, men har du i det hele tatt lest innlegget til ts? :klo:

Jeg har aldri hørt om lignende ts. Jeg sliter selv med smerter... Men det som er sikkert og visst er at du ikke bør spyle vagina noe særlig..

Be om henvisning til Vulva klinikken på Rikshospitalet :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Jeg mener ikke å være frekk, men har du i det hele tatt lest innlegget til ts? :klo:

Jeg har aldri hørt om lignende ts. Jeg sliter selv med smerter... Men det som er sikkert og visst er at du ikke bør spyle vagina noe særlig..

Be om henvisning til Vulva klinikken på Rikshospitalet :)

Leste kanskje ikke godt nok. Men ts sier ikke noe om at hun har snakket om vestibulitt & sopp med gynekolog. Det er det jeg lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette vanlig utflod da? Noen har blank, anre mer kremaktig eller hvit. Så lenge den ikke lukter og alle prøver tatt så er det nok normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære dere, takk for at dere prøver å hjelpe :) men dette er IKKE vanlig utflod, believe me! Og ja jeg har snakket om sopp, det er blitt foretatt dyrkning flere ganger, undersøkt i mikroskop, celleprøver m.m. Og ja det er snakket og undersøkt for alle mulige kjønnssykdommer, vaginose, vestibulitt. Har vært hos privat gynekolog, på Akershus U-sykehus og Olafiaklinikken. De finner ingenting! Og her koker og bobler det, svir og brenner. Dette er ikke normalt og helt for jæ....ig. Underlivet er da ikke et å stort område, noen må da vite NOE! Har aldri hatt noe slikt før. Og det som er ironisk da er at dette begynte rett etter jeg hadde hatt heftig sex med det som nå er min X, og rett før bruddet. Takk for det liksom :( Noen som vet om noe alternativt å prøve da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vulva klinikken? Det skal jeg undersøke. Hva gjør de der? Undersøker vulva regner jeg med....he he...men noen som har vært der og fått hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vulva klinikken? Det skal jeg undersøke. Hva gjør de der? Undersøker vulva regner jeg med....he he...men noen som har vært der og fått hjelp?

Jeg har fått henvisning dit, men innkallelsen (som kom over ett år etterpå) kom på samme tidspunkt som jeg måtte jobbe. Jeg fikk ikke bytte og da måtte jeg bare avbestille..

De er veldig strenge siden de har så mye press på seg. Men få en henvisning dit du. Jeg føler virkelig med deg. Jeg har aldri hørt om lignende.

Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært hos hudlege? De tester også for kjønnsykdommer og hudproblemer på kjønnsorganer. Det er faktisk mye som kan være relatert til hud/slimhinner.

Hva har gynekologene kommet med som forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder dette en bestemt partner eller med ulike?

Det går nemlig ann å være allergisk for partnerens sæd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo uhørt at legene bare skal gi deg opp! Du kan jo ikke leve slik. Om de norske legene ikke vet, får de ta kontakt med eksperter i utlandet.

Har dessverre ikke noen gode å råd å komme med, annet enn å stå på videre. Du skal IKKE akseptere å bli skyvd til side slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme partner i 15 år.... ikke vært hos hudlege. Gynekologer bare prøver ut forskjellige soppkurer uten at det hjelper. De sier: alt som er hvitt i skjeden er sopp, men når kurene ikke hjelper, så gir de meg opp. Da vet de ikke. Har gått på soppkur i 6mnd. Så her er jeg igjen, rykket tilbake til start. Kan det ha noe med kostholdet å gjøre? Soppen lever av sukker. Noen som har testen ut det? Kutte ut sukker for å bli kvitt sopp? Bare tankedrodling her nå, er så drittlei temaet.... Legene sier det har ingen effekt....HJELP! Noen som vet om noen utenlandske som kan om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...