AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg ser det er flere tråder om både vekt og ting rundt det, men lager en egen allikevel jeg Jeg har gått på antidepressiva en stund nå og det gikk for så vidt greit det, hadde ikke for mye bivirkninger til å begynne med. Men de siste 2-3 ukene begynte det å skje no i form av at jeg kunne føle dyp sorg langt inni meg som bare ikke fikk kommet ut. Klarte ikke gråte, akkurat som om sjela vi var fanga der inne med tristheta, men kom kroppen reagerte ikke i det hele tatt. Glede var det heller ikke mye av, ble vel litt tam rett og slett. Jeg ble også mer sulten og spiste hele tida. Ja, jeg vet det er dumt å gi etter for det. Våkner så for to dager siden, ser meg i speilet og tenker "hva faen har skjedd med meg?!". Vet jeg har spist mer enn normalt, men det var akkurat som om jeg hadde est ut over natta. Jeg har sliti med spiseforstyrrelser i mange år, så det ble siste spiker'n i kista for de pillene, bråslutta på dagen! Bør kanskje komme til poenget nå ja... jeg føler meg fortsatt sulten!! Det er akurat som om kroppen vil ha noe konstant og det er så vanvittig slitsomt å bli dratt mellom delen som vil ha mat og delen som vil gå ned igjen. Det høres kanskje sutrete ut dette, men det gjør meg så trist og jeg vil bare tilbake til "normalen" igjen :cry: Er det noen her som kjenner seg igjen og som kanskje kan gi meg noen tips eller råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WendyClear Skrevet 1. oktober 2011 #2 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg var selv i en sånn periode for en stund tilbake. Jeg ble sykemeldt pga depresjonen, noe som førte til at jeg hadde fri tilgang til kjøkkenskapene at all time. Når jeg kjedet meg eller følte meg trist spiste jeg. Jeg følte at jeg ble smellfeit (i realiteten gikk jeg bare opp noen få kg, men i tilstanden jeg var føltes det som mye mer). Løsningen for meg ble å holde meg i aktivitet, sånn at jeg ikke hadde tid til å tenke på det som gjorde meg deprimert og mat. En til to lange turer om dagen og turer på treningssenter annenhver dag hjalp meg veldig. Er det noen ting du er glad i å holde på med, eller som du likte å gjøre før du ble deprimert? I såfall er dette tiden å begynne med det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå