Gå til innhold

Jeg leter etter to nettsider


Gjest Varpunen

Anbefalte innlegg

Gjest Varpunen

Noen som kan hjelpe meg?

Den ene nettsiden tror jeg var svensk, og her kunne man gå inn og lage helt personlige a-planer/kalendere med ulikt oppsett, personlige bilder, legge inn viktige datoer etc. Noen som vet adressen til siden eller til noe tilsvarende?

Den andre siden var på matprat tidligere nemlig "kokeboka mi", en side hvor man kunne lage personlige kokebøker som man kunne trykke opp og få tilsendt i posten. Jeg tror matprat sin side er nede for vedlikehold (og det spørs om den kommer tilbake før jul), men er det noen som vet om noen tilsvarende sider andre steder hvor man kan lage hjemmelagde kokebøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er den første.

Kan ikke hjelpe deg med kokeboka, selv om jeg helt bakerst i hjernen et sted har et lite minne om å ha lest om noe liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varpunen

Her er den første.

Kan ikke hjelpe deg med kokeboka, selv om jeg helt bakerst i hjernen et sted har et lite minne om å ha lest om noe liknende.

Takk for den :) Du får si i fra hvis du tilfeldigvis dumper over den andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den første.

Kan ikke hjelpe deg med kokeboka, selv om jeg helt bakerst i hjernen et sted har et lite minne om å ha lest om noe liknende.

For en fantastisk side :strix:

:skal DEFINITIVT bestille meg almanakk for 2012:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende jeg husker feil, men trooooor muligheten ble fjernet i november eller noe før jul i fjor. Det var i alle fall prat om at dersom man skulle lage julegave, så måtte man raska på før de fjernet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varpunen

Det kan nok stemme det med den matpratgreia, men det må vel finnes en annen lignende side et annet sted noe sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.blurb.com/

Ei veninne prøvde denne siden.Hu synes den var kjempebra og rask levering.

Har tenkt å prøve den ut sjøl.men er jo endel arbeid som må til i forveien.men trur resultaten kan bli kjempebra.

Er det ikke noe sånt at det ikke er toll på bøker ? har lest noe om det tiligere.men er ikke sikker.

Kan jo vere et bra alternativ for det du er på jakt etter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...