Lemon Skrevet 15. mai 2002 #1 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg har en stund vært anonym her inne men nå har jeg vært så "modig" og registrert meg Mye mer spennende med ett nick og en "identitet". Har lest mange innlegg av mange forskjellige brukere her inne. Vil bare fortelle dere, hver enkelt, at det inntrykket jeg har fått av dere er at dere er noen fantastisk, gode mennesker. Reflekterte og kloke! Synes det er utrolig bra at det finnes ett diskusjonsforum som består av seriøse innlegg og seriøse medlemmer (finnes selfølgelig også tilfeller der det desverre oppstår det motsatte, men finner det mest riktig å overse slike innlegg) Og ikke minst, Gry, du fortjener en stor takk! *bukker og neier* Stå på alle sammen,for KG Mange klemmer i fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. mai 2002 #2 Del Skrevet 15. mai 2002 Gratulerer med nick. Det er hyggelig å høre at du trives her. Dersom du vil gjøre en insats for KG kan du jo kikke her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...&forum=1&1512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 15. mai 2002 #3 Del Skrevet 15. mai 2002 Velkommen Lemon!! Kjempefint at du har registrert deg Har lagt merke til at det har vært et nytt nick her inne i det siste, ja... Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 16. mai 2002 #4 Del Skrevet 16. mai 2002 Velkommen Lemon Klem fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 16. mai 2002 #5 Del Skrevet 16. mai 2002 Velkommen til Lemon fra meg også..fint å se at anonyme registrerer seg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå