Gjest lostlove Skrevet 1. oktober 2011 #1 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hei jenter, jeg vurderer og gå til innkjøp av Pearly ! Pearly Da jeg er så lite glad i å proppe kroppen full av hormoner hver eneste dag! Merker på hele meg etter jeg har begynt på p-piller igjen at humøret påvirkes med en gang, huden er uren - ellers har matlysten økt kraftig osv.. Har prøvd mange forskjellige typer p-piller, har vurdert p-plaster, p-sprøyte, p-stav og p-ring, men liker ikke tanken på noe av det ! Så, ang Pearly? Har noen prøvd den? Ser den må sendes tilbake til de man bestiller den av hver 2år for batteri skifte.. Går det ikke ann å skifte batteri selv? Råd og erfaringer mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bårdsen Skrevet 1. oktober 2011 #2 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvis noe ser ut til å være for godt til å være sant... Rart vi ikke har hørt mer om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 1. oktober 2011 #3 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ja, jeg har hørt om det der. Men tror den egentlig er bedre å bruke hvis man vil bli gravid... syns det er for stor risk til å bruke den som det eneste sikre middelet for at man ikke skal bli gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellekvelle Skrevet 1. oktober 2011 #4 Del Skrevet 1. oktober 2011 Av det jeg har hørt så er det en grei sak om du er i et forhold der et uhell ikke er krise, for den er ikke til å stole på 100%, selv om den tar høyde for normal levetid på sæd osv Ladycomp er sikrere, har jeg hørt. Vurderer samme selv, fikser ikke piller. Problemet mitt er at baby er utelukket. Har 2 Men jeg at telt dager selv og hoppet av i svingen på usikre dager i 10 år uten å bli gravid. De jeg har var planlagt. Så jeg har troen på at man kan styre med en slik dings. Når jeg ikke bruker piller kenner jeg på meg selv når eggløsningen er der. Men forholdet jeg er i nå er ikke klart for en liten ops, så derfor må jeg vel sikre mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 1. oktober 2011 #5 Del Skrevet 1. oktober 2011 I mine kretser har vi en vits om dette: "Hva kaller du noen som bruker naturmetoden (feks pearly)? -foreldre." Poenget er at det er et flott alternativ med minimale bivirkninger, for folk som ikke synes det er så farlig å bli gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2011 #6 Del Skrevet 1. oktober 2011 Sats på FAM heller. Fertilityfriend, ovusoft, og pernille.info får deg langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå