Gå til innhold

Pearly - det naturlig prevensjonsmiddelet?

Gjest lostlove

Anbefalte innlegg

Gjest lostlove

Hei jenter,

jeg vurderer og gå til innkjøp av Pearly !

Pearly

Da jeg er så lite glad i å proppe kroppen full av hormoner hver eneste dag!

Merker på hele meg etter jeg har begynt på p-piller igjen at humøret påvirkes med en gang, huden er uren - ellers har matlysten økt kraftig osv.. Har prøvd mange forskjellige typer p-piller, har vurdert p-plaster, p-sprøyte, p-stav og p-ring, men liker ikke tanken på noe av det !

Så, ang Pearly? Har noen prøvd den? Ser den må sendes tilbake til de man bestiller den av hver 2år for batteri skifte.. Går det ikke ann å skifte batteri selv?

Råd og erfaringer mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solmåne

Ja, jeg har hørt om det der. Men tror den egentlig er bedre å bruke hvis man vil bli gravid...

syns det er for stor risk til å bruke den som det eneste sikre middelet for at man ikke skal bli gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det jeg har hørt så er det en grei sak om du er i et forhold der et uhell ikke er krise, for den er ikke til å stole på 100%, selv om den tar høyde for normal levetid på sæd osv

Ladycomp er sikrere, har jeg hørt.

Vurderer samme selv, fikser ikke piller. Problemet mitt er at baby er utelukket. Har 2

Men jeg at telt dager selv og hoppet av i svingen på usikre dager i 10 år uten å bli gravid. De jeg har var planlagt.

Så jeg har troen på at man kan styre med en slik dings.

Når jeg ikke bruker piller kenner jeg på meg selv når eggløsningen er der.

Men forholdet jeg er i nå er ikke klart for en liten ops, så derfor må jeg vel sikre mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine kretser har vi en vits om dette:

"Hva kaller du noen som bruker naturmetoden (feks pearly)? -foreldre."

Poenget er at det er et flott alternativ med minimale bivirkninger, for folk som ikke synes det er så farlig å bli gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...