AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #1 Del Skrevet 30. september 2011 Har vært på flørteren med en mann i en uke nå. Møttes på byen, og etterpå har vi sendt smser og chattet. Har ikke hatt sex eller kysset. Han spurte meg hva jeg ville idag, og da spurte jeg hva han mente. "Jeg vil ikke ha forhold iallefall" var svaret. Er ikke det litt tidlig å si?? Og hvis vi skal treffes må jeg da regne med det kun blir vennskap eller pulevenner? Burde jeg styre unna eller er det sjans for at han endrer mening hvis vi "styrer " på litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 30. september 2011 #2 Del Skrevet 30. september 2011 Du var jo heldig i denne situasjonen. Han fortalte deg rett ut hva han ønsker - ikke forhold, bare sex (sannsynligvis). Mange menn venter mye lengre før de forteller hva de egentlig ønsker, og det kan være ugunstig hvis kvinnen har begynt å få følelser eller forventer et seriøst forhold. Hvis han ikke vil ha et forhold med deg, regner jeg med at han bare vil pule. Så om det er det du vil også kan du jo møte han.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Håpløs Skrevet 30. september 2011 #3 Del Skrevet 30. september 2011 Har vært på flørteren med en mann i en uke nå. Møttes på byen, og etterpå har vi sendt smser og chattet. Har ikke hatt sex eller kysset. Han spurte meg hva jeg ville idag, og da spurte jeg hva han mente. "Jeg vil ikke ha forhold iallefall" var svaret. Er ikke det litt tidlig å si?? Og hvis vi skal treffes må jeg da regne med det kun blir vennskap eller pulevenner? Burde jeg styre unna eller er det sjans for at han endrer mening hvis vi "styrer " på litt? Jeg ville ha styrt unna! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oblivion Skrevet 1. oktober 2011 #4 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg gir kudos til denne mannen altså - man møter jo på nye folk selv om man ikke vil inn i noe forhold, så det at han sa i fra med en gang er fantastisk bra og ærlig. Så nå har du valget -vennskap? Sex? Det går faktisk an for to mennesker å møtes og bli kjent uten å tenke "jeg vil ha mer"! Det du må finne ut av nå er om du er av den typen som kan ha en mannlig kompis/pulekompis uten å lett få følelser eller sitter med følelsen av å ha bli lurt selv om han startet bekjentskapet ærlig. Jeg sier go for it om du veit at du takler det -kanskje dere vil få mye moro sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 1. oktober 2011 #5 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg ville ha styrt unna! Hvorfor skal hun styre unna en mann som er dønn ærlig og som står for sine meninger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2011 #6 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvorfor skal hun styre unna en mann som er dønn ærlig og som står for sine meninger? fordi hun ut i fra innlegget later til å gå inn i dette fordi hun ønsker mer. Han sier at han ikke vil. Sånt blir det bare vonde følelser av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 1. oktober 2011 #7 Del Skrevet 1. oktober 2011 Kan jo hende han ombestemmer seg, men du er nå ihvertfall forberedt på det verste siden han er såpass ærlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2011 #8 Del Skrevet 1. oktober 2011 Du trenger ikke ta til takke med å ha bare sex med en som egentlig ikke vil ha noe forhold. Sats heller på at du møter en etter hvert som ønsker det samme som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annne Skrevet 1. oktober 2011 #9 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg gikk in i et slikt "forhold" for 6 måneder siden. Han var åpen og ærlig og sa han ikke ville annet enn sex og kos. Det gikk fint i 2 uker, så falt jeg fullstendig for han. Ble så forelsket som jeg aldri har vært før. Da han skjønte jeg hadde fått følelser trakk han seg unna og nå sitter jeg tilbake med en bunnløs kjærlighetssorg. Gråter hver dag og klarer ikke se lyspunkter i noe. Har du lett for å få følelser så vær så snill: HOLD DEG UNNA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. oktober 2011 #10 Del Skrevet 1. oktober 2011 Styr unna, hvis du selv ønsker et forhold. Han har vært ærlig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. oktober 2011 #11 Del Skrevet 2. oktober 2011 Styr unna, hvis du selv ønsker et forhold. Han har vært ærlig med deg. prøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 2. oktober 2011 #12 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei du har ikke sjans! Han har vært ærlig og sagt at han ikke ønsker et forhold. Da hjelper det ikke hvor mye du enn drømmer og ønsketenker at han skal endre mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. oktober 2011 #13 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har vært på flørteren med en mann i en uke nå. Møttes på byen, og etterpå har vi sendt smser og chattet. Har ikke hatt sex eller kysset. Han spurte meg hva jeg ville idag, og da spurte jeg hva han mente. "Jeg vil ikke ha forhold iallefall" var svaret. Er ikke det litt tidlig å si?? Og hvis vi skal treffes må jeg da regne med det kun blir vennskap eller pulevenner? Burde jeg styre unna eller er det sjans for at han endrer mening hvis vi "styrer " på litt? Menn som er så direkte på dette så tidlig vil nok med all sannsynlighet ikke endre seg. Han vil nok helt sikkert være pulevenn, eller "ti-på-to-venn", men noe forhold eller skikkelig dating vil du nok umulig få ut av denne mannen. Finn en annen, eller innfinn deg med tanken før du faller skikkelig for ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #14 Del Skrevet 2. oktober 2011 Når menn sier noe sånt, betyr det at de virkelig mener det. Så hvis du tror du kan forandre han på dette, tar du feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlyOne Skrevet 2. oktober 2011 #15 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg sier go for it, hvis du selv er klar over at han mest sannsynlig aldri kommer til å falle for deg/ville være i et forhold. Dersom du kun går inn med denne instillingen tror jeg du kommer til å bli såret. Rett og slett fordi jeg tror han er kun er ute etter en knullekompis Creds for han at han var ærlig om det da ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå