Gå til innhold

Har du noengang skrapet opp noen sin bil med nøkkel el. lignende med vitende vilje?

Gjest Ruccola

31 stemmer

1. 1. Har du skrapet/bulket noen sin bil med vilje?

• Ja
      0
    • Nei
      31

Anbefalte innlegg

Ja, jeg lurer da på hva som får folk til å gjøre slikt jeg da....

Her jeg bor har det vert endel sånt i det siste, og folk er rett og slett redde for å parkere i sentrum lenger.

Så da lurer jeg på hva driver dere som gjør dette?

Er det spesifikke bilmerker dere "tagger" ?

er det personen som eier bilen?

er det fordi noen har tatt "din" parkeringsplass?

skulle du tøffe deg for venner?

er det nye biler?

:vetikke:

Naboen min har en helt ny bil, og fikk hele siden oppskrapet nå i helgen. ser ut som om noen har holdt en nøkkel i hånden, og bare dratt den inntil bilsiden mens man gikk.....

Skikkelig dype merker, og eieren må sikkert ut med bortimot 10.000 for lakkering.

For meg er det helt uvirkelig å tenke på at noen gjør dette med vitende vilje! Er sånn at jeg håper det er unger som rett og slett ikke viste bedre, men ofte er det voksne mennesker har jeg hørt....

Ble politianmeldt tror jeg, for så politibilen hos naboen for litt siden. Er vel ikke mulig å finne synderen, men er jo lov å håpe!

Så da håper jeg noen av dere som har gjort noe slikt kan legge igjen noen ord her og skrive hve som driver dere, for jeg forstår det bare ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vage minner om at jeg som 4-5 åring ripet litt i en tilfeldig bil på en gårdsplass, med stein. Aner ikke hvorfor, det var bare et innfall. Så vel på det som en rampestrek på lik linje som å ringe på og stikke av, jeg skjønte jo ikke hvor dyrt det ville bli for eieren.

Dette svarer vel egentlig ikke på det du spør om, men... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En idiot laget en utrolig stor stygg ripe i panseret mitt også, det er så jævlig synd. Skjønner ikke hva slike folk tenker med, totalt ansvarsløse naut som ikke skjønner verdien av penger og andres eiendeler, og minst av alt RESPEKT FOR ANDRE OG DERES EIENDOM. Håper de blir tatt på fersken en gang, fortjener å få en ripe i egen lakk, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men noen har gjort det på min, riktignok før jeg kjøpte den. Dette er en bruktbil som ikke var så fryktelig dyr da, så jeg bryr meg ikke så mye om det egentlig. Kommer ikke til å bruke penger på å fikse det hvertfall. Men er jo sinnsykt unødvendig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri gjort, og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Stakkars bilen, får da være måte på å hevne seg på materielle verdier! :sjokkert:

Hvis jeg plutselig skulle få trang til å overfalle en bil, håper jeg inderlig jeg kun hadde tappet ut luft i dekkene.. :filer:

(Men tror ikke d heller noengang skjer.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjærte opp dekkene til naboen min. De var noen østeuropeiske drittsekker som drev og skrek på gata til langt på natt, og hadde kalt moren min for "gammel hore". De drev også å kjørte inn og ut med den møkkakassa av en bil de hadde hele tiden. En dag fikk jeg nok, tok en kniv og skjærte opp dekkene dems. Til pass, og syyykt tilfredsstillende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lyst til å ta bilsider med kanten på sykkelstyret. Men det er fordi de står parkert slik at det er umulig å sykle forbi. Det er noen bileiere som skal prise seg lykkelig for at gummihåndtakene på styret mitt fremdeles er intakte.

Ut over det har det aldri falt meg inn å gjøre noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...