Gå til innhold

Pan Am


Gjest shirelle

Anbefalte innlegg

Jeg kjenne rjeg bare blir utrolig glad for at de ikke er lov å røyke på flyet lenger!

Ellers sytns jeg det er en utrolig søt serie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Det ser ut til at serien bli kansellert :( Flere som er skuffet?

Hva??? Er det sant? Det er jo utrolig dumt! Liker serien kjempe godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva??? Er det sant? Det er jo utrolig dumt! Liker serien kjempe godt!

http://serienytt.no/2011/11/kanskje-slutt-for-cougar-town-definitivt-slutt-for-pan-am/

Den skal visst det. Synd egentlig, syns det var en kjempeide for en serie, men i realiteten var den litt mer kjedelig enn jeg så for meg. Men fortsatt god.

Det er mange serier som kanselleres i USA etter bare 1 eller sesonger for tiden, irriteres fortsatt over at jeg aldri får vite hva som skjedde videre i Eastwick :snurt: Det virker som det lages for mange serier, det er ikke plass/tid til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange serier som kanselleres i USA etter bare 1 eller sesonger for tiden, irriteres fortsatt over at jeg aldri får vite hva som skjedde videre i Eastwick :snurt: Det virker som det lages for mange serier, det er ikke plass/tid til alle.

Ja, akkurat dette har jeg også tenkt over, og irritert meg over flere ganger. Det skal visst veldig mye til i disse dager for å få lage flere sesonger av en serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker denne serien kjempegodt, jeg :)

Men skal denne kanselleres også??? SÅ mye drit av noen serier som sendes sesong etter sesong etter sesong, og så kansellerer de flere serier som faktisk er bra :sur: (Chicagokoden digget jeg også, og den ble kansellert etter første sesong også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er så rart at den ble kansellert. Ideen var god og jeg elsket klærne, men serien ble for platt og overfladisk for min del. Så vel to episoder og syntes det var mer enn nok. Selvsagt er det synd for fansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, den er ikke offisielt kansellert nei :) Såvidt jeg har skjønt det kommer det an på hvorvidt den nye serien "Good Christian Belles" gjør det bra eller ikke. Tror den overtar i "timesloten" til Pan Am på søndager (fra og med mars?). Så det er vel fortsatt håp, men ja.. Spørs hvor mye håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo ett godt utgangspunkt da, så så lenge de gtar seg opp litt, og gjør det litt mer spennende så har jeg håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg ble Pan Am et forsøk på å kaste seg på 60-tallsbølgen, i kjølvannet av Mad Mens suksess. Jeg falt ikke for den, så en kansellering vil ikke gjøre noe for min del.

Det produseres veldig mange serier i USA. Virker som kun et fåtall blir fornyet etter første sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok kansellert. Slo godt ann uten for usa, men ikke nok til at de vil holde den i live. Synd, jeg synes det var en hyggelig damse serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...