Gå til innhold

Pan Am


Gjest shirelle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sett reklame for det på tv3, og siden jeg alltid har hatt lyst til å bli flyvertinne så tror jeg at jeg skal få med meg denne serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

kult, visste ikke at den kom på norsk tv så fort ^^

Det er jo ikke for sent å bli flyvertinne da ^^ Eller kanskje hvis du er 40+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serien har premiere på TV3 27. oktober kl 21.00

Jeg har selv lastet ned de første to episodene, gleder meg til å se dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett første episode, men skjønnte ikke helt greia med hun bridget, og hun ene søsteren.

Hva slgs oppdrag og det der?? noen som vil forklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er under den "kalde krigen", og land spionerer på hverandre? Jeg har aldri hatt om dtte, så vet ikke. Google på "cold war", så kommer det sikkert noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir trist av å tenke på at flyturene ikke er slik i dag. Hvorfor doller ikke dere kvinner dere slik opp lengre, dere har mye å lære av disse flyvertinnene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir trist av å tenke på at flyturene ikke er slik i dag. Hvorfor doller ikke dere kvinner dere slik opp lengre, dere har mye å lære av disse flyvertinnene!

Ja, vi skal jobbe fulltid, ta oss av barn, hus og mann samtidig som vi ser ut som strøkne damer som pynter oss.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skal jobbe fulltid, ta oss av barn, hus og mann samtidig som vi ser ut som strøkne damer som pynter oss.

Nei, se på serien da. Her sluttet damene som flyvertinner når de giftet seg. Dermed var de i tipptopp stand under flyturene. De blir til og med veid, slik at kundene har noe fint å se på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes da flyvertinnene idag også er veldig pene damer jeg da. Ser ren og pen ut, og innen en viss vektklasse for å kunne smyge seg rundt uten problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes da flyvertinnene idag også er veldig pene damer jeg da. Ser ren og pen ut, og innen en viss vektklasse for å kunne smyge seg rundt uten problemer.

Joda, det er ikke noen krise. Du finner av og til en med en bak, du kan stirre litt på. Men har forstått at det var bedre før i tiden...

Sas har f. eks. mange eldre flyvertinner som er gamle mødre osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg vil ha trente mannlige flyverter med tettsittende tynn skjorte.

LOL, hehe ;) Er glad "likestillingen" ikke har kommet så langt enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Skuffa! Jeg som trodde dette var en tråd om Pan-Am og alle deres Clippere :snurt:

Men ja, det VAR virkelig mye bedre å fly før. Ok, det er tryggere i dag, men komforten og stemningen før... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffa! Jeg som trodde dette var en tråd om Pan-Am og alle deres Clippere :snurt:

Men ja, det VAR virkelig mye bedre å fly før. Ok, det er tryggere i dag, men komforten og stemningen før... :sukk:

Hva er en clipper? Du trodde det var dokumentar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...