Gå til innhold

Tollfri butikk


Nina K

Anbefalte innlegg

Hei! jeg var litt rundt og søkte på nettet, også kom jeg innom denne nettsiden, tollfri.com.

Poenget her er at man skal kunne kjøpe varer fra USA, som er mye billigere, og de som driver dette betaler frakten. Det høres veldig rimelig ut, og veeeldig fristende. Er det noen som har vært her, eller kjøpt noe? er det troverdig?

Nina :)

Endret av Nina K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte sjekke siden, og hele butikken virker amatørmessig. Det er utallige skrivefeil og dårlige formuleringer på sidene deres.

Navnet på butikken er misvisende; varene deres er slett ikke mer tollfrie enn de du kan finne på eBay.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hele siden bærer preg av å ha blitt oversatt i Google Translate. Jeg ville neppe tatt sjansen på å handle der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig lite troverdig ut, og det hjelper ikke akkurat at navnet på nettsiden er misvisende, da det ikke er tollfritt..

Ville heller satset på seriøse, utenlandske nettsteder som følger nøyaktig samme tollregler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legge til:

The shopping assistent har ingen ratings på siden, kun dato for stiftelse (januar i år) og ett googlesøk gir fint lite tilbakemeldinger, så jeg er fortsatt skeptisk :)

Endret av Lykkelitenen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt var det der også. Betalte 249 kr for denne Lego Tankbilen i en norsk leke butikk, på tollfri koster den 280 kr. Til sammenligning så kan samme bil kjøpes fra biit.no for 113 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...