katinkatinka Skrevet 30. september 2011 #21 Del Skrevet 30. september 2011 TS her Yes :gjeiper: og syk med feber i tillegg. (Prøver å finne god unnskyldning ) Det viktigste er at du beklager deg. Er han en bra fyr forstår han at du hadde et svakt øyeblikk. Du er ikke alene om å være urimelig av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 30. september 2011 #22 Del Skrevet 30. september 2011 Ja, for faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 30. september 2011 #23 Del Skrevet 30. september 2011 Ja, du overdrev veldig. Jeg har drømt at hun jeg var forelska i før har kyssa meg, men da ble jeg bare livreddd for å ha vært utro i drømmen, hehe! Men uansett, kjæresten min ble da hverken sjalu eller sint av det, man kan jo ikke noe for hva man drømmer. Jeg vil absolutt ikke kysse denne jenta, og det vet kjæresten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. september 2011 #24 Del Skrevet 30. september 2011 Dere ville fått det mye bedre om dere sluttet å pirke og grafse oppi hjernen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #25 Del Skrevet 30. september 2011 Hadde drømmen skjedd i virkeligheten hadde jeg skjønt at du ble sur ... men dette var en drøm, og det er bare å le av det hele. Jeg drømmer en sjelden gang at jeg har sex med postmannen, sjefen min og broren til kjæresten min!!! Jeg er veldig forelska i kjæresten min, og skjønner ikke hvorfor jeg drømmer disse drømmene. Husker jeg gråt pga disse drømmene fordi jeg fikk så dårlig samvittighet, og kjæresten min bare lo av de og meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polybos Skrevet 30. september 2011 #26 Del Skrevet 30. september 2011 Han sa det bare var en drøm, og det vet jeg! Men alikevell! Neste gang du spør så tenker jeg at bak i hodet et sted så lurer følelsen av at han ikke er helt oppriktig ettersom du tilter i vinkel av et realt ærlig svar. Du har nå allerede signalisert at du ikke vil dette, kanskje du heller vil ha noe annet.. som er perfekt, så perfekt som man bare kan drømme om. Ja, ja.. en kan lure på hvem du egentlig er forelsket i? Det er mye verre ting der nede som ikke tåler dagens lys, som regel så legger man ikke merke til disse impulsene som i ett splitt sekund trekker oss i en retning og hva er så kanskje disse rare drømmene som dukker opp annet enn nettopp det.. eller er kanskje alt så tindrende klart, opplest og vedtatt.. *BANG* .. solgt til hu derre med det fjonge hodeplagget? på tredje rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 30. september 2011 #27 Del Skrevet 30. september 2011 Håper han har blitt mer skeptisk til deg etter dette, for dette lukter sykelig sjalusi lang vei! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 30. september 2011 #28 Del Skrevet 30. september 2011 Jøye papegøye.. Dette hadde ikke jeg gjort engang (selv når mensen er på sitt værste) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 30. september 2011 #29 Del Skrevet 30. september 2011 Er det rart menn lyver om ett og alt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. september 2011 #30 Del Skrevet 30. september 2011 Dere ville fått det mye bedre om dere sluttet å pirke og grafse oppi hjernen vår. De vil ikke høre Baktusbror, det hjælper ikke om vi roper i kor engang... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 30. september 2011 #31 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) den som kan styre drømmen sin er heldig. jeg prøvde en gang da jeg oppdaget at det som skjedde var for sykt til å være noe annet enn en drøm, men drømmen gjorde motstand :gjeiper: den vant til slutt Endret 30. september 2011 av nupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 30. september 2011 #32 Del Skrevet 30. september 2011 Drømte i natt om min fastlege. Jeg ble forelska i ham, hahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 30. september 2011 #33 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg drømmer også slike ting, det er ikke noe jeg kan kontrollere. Her ei natt drømte jeg at jeg giftet meg med en annen på KG (som jeg ikke kjenner, og aldri har møtt) Jeg har også drømt at jeg har sex eller romantiske møter med andre enn sambo, men dette betyr jo ingen verdens ting i virkeligheten! Jeg våkner ofte opp og tenker "HÆÆ?". Så ja, jeg synes du overreagerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #34 Del Skrevet 30. september 2011 Når du ikke tåler å høre svaret, bør du heller ikke stille spørsmålet. Du overreagerer, for er det noe vi ikke styrer, så er det drømmene våre. Til en annen gang, ahr du kanskje lært å ikke spørre han, siden du tydeligvis ikke tåler å høre sannheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. september 2011 #35 Del Skrevet 30. september 2011 Trådstarter, du kan jo by ham på følgende forsoningsmåltid: 6 ss olivenolje 3 fedd hvitløk ½ flaske rødvin 1 persillekvast 3 ts salt 1 ts pepper ½ løk 1 ss timian 2 ss rosmarin 2 ss husholdningssaft 2 ss soyaolje ¼ presset sitron Rosenkål og poteter Del kaninen hans i 6 deler, forbein, skrog og lår. Har han ikke kanin, får katta hans duge. Varm oljen og brun kaninstykkene gyllen i en gryte. Ta kaninen ut og skru ned temperaturen. Fres hvitløk og løk til de er myke og hell i rødvin, soyaolje, saft og sitron. Legg kaninen tilbake i gryten, salte og pepre og ha i urtene. Sett gryten i ovnen med lokk på 190 grader i 50 minutter. Smørdamp rosenkål med litt mørsalt eller aromatkrydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2011 #36 Del Skrevet 1. oktober 2011 Trådstarter, du kan jo by ham på følgende forsoningsmåltid: 6 ss olivenolje 3 fedd hvitløk ½ flaske rødvin 1 persillekvast 3 ts salt 1 ts pepper ½ løk 1 ss timian 2 ss rosmarin 2 ss husholdningssaft 2 ss soyaolje ¼ presset sitron Rosenkål og poteter Del kaninen hans i 6 deler, forbein, skrog og lår. Har han ikke kanin, får katta hans duge. Varm oljen og brun kaninstykkene gyllen i en gryte. Ta kaninen ut og skru ned temperaturen. Fres hvitløk og løk til de er myke og hell i rødvin, soyaolje, saft og sitron. Legg kaninen tilbake i gryten, salte og pepre og ha i urtene. Sett gryten i ovnen med lokk på 190 grader i 50 minutter. Smørdamp rosenkål med litt mørsalt eller aromatkrydder. Helt ærlig, så ville jeg aldri tatt imot noe unnskyldning fra en sånn som TS. Hun måtte spist maten sin sjøl, og funnet seg ny type. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2011 #37 Del Skrevet 1. oktober 2011 Helt ærlig, så ville jeg aldri tatt imot noe unnskyldning fra en sånn som TS. Hun måtte spist maten sin sjøl, og funnet seg ny type. Og om det var min kanin/katte hun hadde kokt, hadde jeg ikke blidd overraska etter en sånn reaksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 1. oktober 2011 #38 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er det rart menn lyver om ett og alt? Akkurat den skal du få all mulig kudos på. En mann som ikke lyver vet ikke å ta hensyn til sin kvinnes noe sammensatte og i overkant intense følelsesliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2011 #39 Del Skrevet 1. oktober 2011 Synes dere virkelig at menn som drømmer om utroskap er noe å samle på??? Drømmer er avslørende, og det er på tide at noen finner opp en måte å registrere og "lese av" drømmeinnholdet på, slik at grumset kan komme frem i lyset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. oktober 2011 #40 Del Skrevet 1. oktober 2011 Synes dere virkelig at menn som drømmer om utroskap er noe å samle på??? Drømmer er avslørende, og det er på tide at noen finner opp en måte å registrere og "lese av" drømmeinnholdet på, slik at grumset kan komme frem i lyset!! Ja, det er faktisk forsket endel på det der. Blant annet er trolig mareritt, forfølgelses- og katastrofedrømmer hjernens måte å forberede seg på ulike uønskede hendelser, for at individet skal være bedre i stand til å overleve slike scenario om de skulle oppstå i virkeligheten. Det er litt på samme måten som når du har brannøvelse på skolen eller i borettslaget. Når du har tenkt gjennom hva som kan hende, og gjerne også beveget deg i samsvar med tankene, vil du reagere automatisk, og handle rett, om det virkelig skulle begynne å brenne. Dette kan kjøpe deg nok tid til at du overlever, eller at du bidrar til at andre gjør det. - Det er samme mekanismen som gjør at sladdeøvelsene på glattkjøringsbanene, gjør deg forberedt på vintersladden. Trolig dreide drømmen hans seg om å motstå disse fristelsene. Slik at han skal stå bedre rustet IRL, når alle damene prøver å sjekke ham opp. Da er det kanskje ikke lurt å "deprogrammere" ham, slik at han aldri mer tør å drømme slike drømmer igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå