AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #1 Del Skrevet 30. september 2011 Han sov hos meg, vi våknet på morningen. Jeg spurte hva han hadde drømt, og han svarte med at det ville jeg vel ikke vite. Og jo (klart) jeg ville det. Han sa han hadde drømt at "alle damene ville plutselig ha han, og at han lå i senga med eksen (uten sex påsto han), så hadde hennes kjæreste kommt å skulle drepe han." Okey.. jeg klikket og ble DØDS fornærmet. (Ba han reise hjem, snudde meg til motsatt side ol.) Her lå han i senga med jenta han nettopp har blitt sammen med (meg), og drømmer at han ligger i seng med eksen!! Han sa det bare var en drøm, og det vet jeg! Men alikevell! Tenker han på henne eller? Æsj, jeg vil ikke ha en mann som drømmer om andre! Hadde ikke reagert om vi hadde vært sammen i flere år, men vi er nylig blitt sammen. Vi ble "venner" igjen etter kvarters tid, men jeg tenker på det fortsatt.. Overdrev jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 30. september 2011 #2 Del Skrevet 30. september 2011 Ja, det gjorde du! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #3 Del Skrevet 30. september 2011 Veldig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kareen Skrevet 30. september 2011 #4 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg drømmer ofte om folk jeg kun har sett på avstand eller folk fra fortiden som jeg aldri tenker på. Dette er ikke noe man kan kontrollere. Han er likevel ærlig med deg og forteller deg det, det burde du kanskje ta som at han ikke har noe å skjule? Drømmer er virkelig absurde... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 30. september 2011 #5 Del Skrevet 30. september 2011 Veldig effektiv måte å bli kvitt han på. Viss han blir er det også ein effektiv måte å få han til å slutte å svare sant på ting du spør han om. Du risikerer at har blir ein slik som seier det han trur du vil høyre heller enn det han eigentleg meiner. Det er ein no-win-situasjon, spør du meg. Legg deg flat, be om unnskyldning og lov dyrt og hellig å aldri gjere det igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 30. september 2011 #6 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har drømt at jeg kar klina eller hatt sex med flere etter at jeg ble sammen med samboeren min. Betyr ikke at jeg har lyst til det.... Så ja, du overdrev. Si unnskyld, lag god middag til han og gi han en skikkelig runde i senga så skal du se at han drømmer om noe annet i natt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 30. september 2011 #7 Del Skrevet 30. september 2011 Hva i all verden? Stakkars gutt, nå må han kunne kontrollere drømmene sine også? Jeg har hørt om å sette høye krav, men dette tar virkelig kaka. Jeg tror dessuten ikke det er så uvanlig å drømme om eksen når man nettopp har fått ny kjæresten. Nettopp fordi man har fått ny kjæreste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 30. september 2011 #8 Del Skrevet 30. september 2011 Ja, du overdrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #9 Del Skrevet 30. september 2011 Man kan ikke kontrollere hva man drømmer. Noen ganger havner folk og handlinger sammen i drømmer, uten at det har noen mening. Jeg husker jeg drømte at jeg var sammen med en vif-spiller, mest sannsynlig fordi jeg hadde sett fotballkamp før jeg la meg. Har aldri lagt merke til eller likt denne spillern før. Likevel ble bare drømmen slik, det trenger ikke bety noe som helst. Be han om unnskyldning, det er det eneste du kan gjøre nå (Og hadde jeg vært han, hadde jeg ikke fortalt den drømmen til kjæresten min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #10 Del Skrevet 30. september 2011 Gratulerer. Du har nettopp bidratt til at han vil nøle med å snakke med deg om noe som helst. Lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 30. september 2011 #11 Del Skrevet 30. september 2011 (Og hadde jeg vært han, hadde jeg ikke fortalt den drømmen til kjæresten min) Enig i den. Det er noe med å tenke seg om to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 30. september 2011 #12 Del Skrevet 30. september 2011 Er det mulig... JA, du overdreiv noe ekstremt og det er du nok fullt klar over. Men det er jo veldig greit å få vite at nye-dama er litt små-gal i begynnelsen av forholdet slik at man kan velge om det er noe man orker å leve med eller ei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #13 Del Skrevet 30. september 2011 Ja, du overdrev. JEg har reagert med sjalusi på noe lignende selv, men skjønte hvor idiotisk det var. Så jeg holdt kjeft og glemte det fort. Man kan ikke gjøre noe med hva man drømmer. Har du aldri hatt en upassende drøm kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bårdsen Skrevet 30. september 2011 #14 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg drømte om at jeg krangla med kjæresten min i natt, og fortalte henne det. Vi lo litt rolig sammen Speilbilde! xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 30. september 2011 #15 Del Skrevet 30. september 2011 Skjerp deg ts seriøst. Hvor gammel er du egentlig? Hvis du forsetter sånn så vil ingen være med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 30. september 2011 #16 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg drømmer i tide og u tide at jeg har sex med andre enn kjæresten, typen blir ikke drit forbanna på meg av den grunn. Det var en DRØM og ikke en realitiet. Hadde han ville vært med eksen hadde han ikke vært med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 30. september 2011 #17 Del Skrevet 30. september 2011 Hadde jeg vært typen din hadde jeg med glede kommet meg ut av senga di og aldri nærmet meg den eller deg igjen. Om du overreagerte? I aller høyeste grad! Å bli forbanna på noen på grunn av en drøm er bare latterlig! Drømmer er faktisk noe man ikke har noe som helst kontroll på! Det er ikke slik at med en gang man blir sammen med noen, så drømmer man utelukkende om dem. Jeg har en samboer jeg elsker, det er ingen andre jeg går rundt og drømmer om, allikevel har jeg hatt drømmer om andre menn i løpet av tiden vi har vært sammen. Det betyr ingen verdens ting! Det du bør gjøre er å legge deg langflat og be om unnskylding for at du har oppført deg som en sjalu og spinnevill drittunge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 30. september 2011 #18 Del Skrevet 30. september 2011 Morgengretten, much? Si unnskyld og innrøm at du overdrev så går det nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 30. september 2011 #19 Del Skrevet 30. september 2011 Overdrev jeg? Ja det vil jeg si at du gjorde. Selv om det er enkelte som tror det så er det ikke slik at alle drømmer egentlig er undertrykte ønsker eller noe en faktisk ville gjort IRL. Stakkars mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #20 Del Skrevet 30. september 2011 Morgengretten, much? Si unnskyld og innrøm at du overdrev så går det nok bra! TS her Yes :gjeiper: og syk med feber i tillegg. (Prøver å finne god unnskyldning ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå