Capricorn Skrevet 30. september 2011 #1 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har allerede fastrente, men er ikke sikker på når den avtalen går ut. Kan heller ikke finne noe info om det på mine sider, men jeg ser det går an å avslutte avtalen. Kan jeg avslutte avtalen og lage en ny 12. okt ved neste fastrentefastesettelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 30. september 2011 #2 Del Skrevet 30. september 2011 Har du fastrenteavtale i lånekassen så får du opp all info hvis du logger deg inn på sidene deres. Du kan ikke si opp avtalen og lage ny når det passer. Du må eventuelt betale overkurs hvis den renten du har er høyere enn den som nå foreligger og det er den sannsynligvis siden du ønsker å tegne ny avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 30. september 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 30. september 2011 Har du fastrenteavtale i lånekassen så får du opp all info hvis du logger deg inn på sidene deres. Du kan ikke si opp avtalen og lage ny når det passer. Du må eventuelt betale overkurs hvis den renten du har er høyere enn den som nå foreligger og det er den sannsynligvis siden du ønsker å tegne ny avtale. Ja, den er rundt 1% høyere. Jeg har lett overalt, men finner ikke ut når avtalen går ut. Mulig jeg er helt ør. Skal sjekke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 30. september 2011 #4 Del Skrevet 30. september 2011 Du får ikke inngått ny fastrenteavtale før det er gått minst to måneder hvis du har sagt opp en fastrenteavtale (gjelder ikke hvis avtaleperioden er gått ut). Kilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #5 Del Skrevet 30. september 2011 Tror dere det kan lønne seg med fastrente nå som renta er blitt så lav? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå