Gå til innhold

Skjønner ikke dette med fastrente


Capricorn

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede fastrente, men er ikke sikker på når den avtalen går ut. Kan heller ikke finne noe info om det på mine sider, men jeg ser det går an å avslutte avtalen.

Kan jeg avslutte avtalen og lage en ny 12. okt ved neste fastrentefastesettelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fastrenteavtale i lånekassen så får du opp all info hvis du logger deg inn på sidene deres. Du kan ikke si opp avtalen og lage ny når det passer. Du må eventuelt betale overkurs hvis den renten du har er høyere enn den som nå foreligger og det er den sannsynligvis siden du ønsker å tegne ny avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fastrenteavtale i lånekassen så får du opp all info hvis du logger deg inn på sidene deres. Du kan ikke si opp avtalen og lage ny når det passer. Du må eventuelt betale overkurs hvis den renten du har er høyere enn den som nå foreligger og det er den sannsynligvis siden du ønsker å tegne ny avtale.

Ja, den er rundt 1% høyere. Jeg har lett overalt, men finner ikke ut når avtalen går ut.

Mulig jeg er helt ør. Skal sjekke igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke inngått ny fastrenteavtale før det er gått minst to måneder hvis du har sagt opp en fastrenteavtale (gjelder ikke hvis avtaleperioden er gått ut).

Kilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...