AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #1 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har en lei tendens til å mase så mye at jeg mister de jeg er intr i . Først er de veldig "på" meg, og så blir jeg på en måte besatt (ja det er sykt) og tenker på han hele tiden,selv om jeg ikke kjenner han noe særlig. Så sender jeg smser eller skriver på msn, og til slutt blir de lei. Jeg er så utrolig lei meg for at jeg ikke greier slutte mase!! Hvis jeg sender en mld og ikke får svar,sender jeg en til HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 30. september 2011 #2 Del Skrevet 30. september 2011 Verste som finnes er jo bombandering av mld osv... Får du ikke svar med en gang, bør en vente... Sitter jo ikke med tlf 24/7 heller.. du må gi folk litt tid, og finne på noe annet i mellomtiden:) Kansje du bør slappe av litt, ikke være så "avhengig/besatt" av andre og gjerne jobbe litt mer med deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #3 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg har en lei tendens til å mase så mye at jeg mister de jeg er intr i . Først er de veldig "på" meg, og så blir jeg på en måte besatt (ja det er sykt) og tenker på han hele tiden,selv om jeg ikke kjenner han noe særlig. Så sender jeg smser eller skriver på msn, og til slutt blir de lei. Jeg er så utrolig lei meg for at jeg ikke greier slutte mase!! Hvis jeg sender en mld og ikke får svar,sender jeg en til HJELP! Uff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 30. september 2011 #4 Del Skrevet 30. september 2011 Kanskje du kan prøve å tenke over hvorfor du gjør dette. Hva er det du er redd for at skal skje egentlig? Jeg kjenner meg veldig godt igjen. Det er lett å være redd for at ha ikke skal være interessert. Men hvis du tar ett eller fem skritt tilbake, så vil nok han gå noen skritt mot deg igjen. Så blir forholdet likegydlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2011 #5 Del Skrevet 30. september 2011 Rart hva folk kan bli skremt av, hvis en gutt blir skremt fordi jeg sender han 1 sms for my eller 2, så er ikke han noe å spare på. Jeg liker å folk svarer på min sms innen 6 timer maks. Ellers tar jeg det frekt og dropper fyren! Om ikke han har super god grunn da. Det spør jo litt på hva mld min gjaldt også. Hvis det er en mld på halla hva skjer? så er det greit at personen venter flere dager for min del. Men hvis det er en mld ang noe som er viktig eller haster og personen ikke svarer. da sender jeg aldri mld igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idapia89 Skrevet 1. oktober 2011 #6 Del Skrevet 1. oktober 2011 Kanskje du kan prøve å tenke over hvorfor du gjør dette. Hva er det du er redd for at skal skje egentlig? Jeg kjenner meg veldig godt igjen. Det er lett å være redd for at ha ikke skal være interessert. Men hvis du tar ett eller fem skritt tilbake, så vil nok han gå noen skritt mot deg igjen. Så blir forholdet likegydlig Jeg tror kanskje du mente likeverdig istedet for likegyldig her? hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twelve Skrevet 1. oktober 2011 #7 Del Skrevet 1. oktober 2011 NR. 1: Send mindre meldinger. Finn deg masse spennende ting å holde på med, skriv lister over ting du MÅ få gjort innen da og da, så du har andre ting å gjøre på, så plutselig har du glemt å sende meldinig, og kanskje dukker det opp en ut av det blå, UTEN at du har måttet "mase" først, og lover deg at den følelsen er bedre enn å få en "pliktmelding" etter mye mas fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryell Skrevet 1. oktober 2011 #8 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det som er veldig positivt her er jo at du ser problemet selv Vet det kan være en prøvelse å vente på svar, men finn på noe og prøv å få tiden til å gå. Du kommer til å vinne så veldig mye mer på å ha litt is i magen! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 1. oktober 2011 #9 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Jeg tror kanskje du mente likeverdig istedet for likegyldig her? hehe ehe.. Takk! Da lærte jeg noe nytt i dag også. Har alltid brukt det ordet i den sammenhengen huff! Endret 1. oktober 2011 av ssecret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MAS Skrevet 1. oktober 2011 #10 Del Skrevet 1. oktober 2011 Neste gang ... ikke mas! Gutter liker ikke mas! De liker å jakte og at du er litt vanskelig å gå tak i. De liker at du er opptatt med ditt og at du bare ikke sitter med hendene i fanget og venter på neste kommando. Skal du beholde en gutt, må du være litt selvstendig og være opptatt med ditt. Sender du en meld, så gjør noe annet. Rydd, vask, gjør lekse, se film, besøk er venninne, gå til butikken eller gå en tur. Så vil han kanskje svare etterhvert. Jeg syns det er slitsomt med folk som forventer svar med en gang. Jeg har et liv, og noen ganger skjer det mye på en gang eller jeg er veldig opptatt. Da kan jeg ikke svare før jeg blir ledig. Som regel svarer jeg så fort jeg ser meldingen, men andre ganger kjører jeg bil, eller er midt opp i en konflikt eller er på besøk hos noen, eller er rett og slett opptatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #11 Del Skrevet 1. oktober 2011 Huff det må være slitsomt å være en "typisk mann" om litt for mange meldinger får en slik mann til å trekke seg. Ikke særlig mann må jeg si. Er mann selv og om jeg i det hele tatt er en smule interessert i en jente og hun er den masete typen så plager det meg ikke i det hele tatt. Gidder ikke lage masse fordommer i hode mitt og bare stikke. Svarer så fort jeg kan og om hun tar helt av fordi jeg ikke svarer fort nok, ja da får hun bare ta helt av. Ser ikke problemet. Om jeg ikke er interessert så har det ikke noe å si om hun er masete eller ikke. Jeg sier enkelt å greit at jeg ikke er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paladin Skrevet 1. oktober 2011 #12 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg ville ikke blitt skremt bort av å få endel smser. Det er innholdet i meldingene som betyr noe. Om de er positive og viser interesse så synes jeg det er helt greit. Dersom meldingene istedet blir av karakteren "hvorfor svarer ikke du meg nå" eller "liker du meg ikke lenger" så ville jeg begynt å lure på om at damen har et problem med usikkerhet. Jeg pleier å svare på smser som jeg får. Er jeg opptatt så skriver jeg kort at jeg tar kontakt senere, men det hender jeg er opptatt på jobben og tar det fra bussen når jeg reiser hjem. Det er ikke noe gøy å sende en hyggelig sms hvor man spør om kjæresten vil treffes senere på dagen og så får man ikke noe svar. Da må man jo holde åpent at man kanskje får svar til slutt og ikke finne på noe annet. På den annen side kan man ikke forvente umiddelbart svar, spesielt ikke i arbeidstiden. Det er jo lov å være opptatt. Så menn er forskjellige. Noen liker ikke masse kontakt på sms, telefon, email etc. mens andre synes det er helt ok. Faktisk tror jeg at endel menn også har en tendens til å "spamme" kjæresten sin med unødvendig kontakt. TS bør kanskje tenke gjennom HVORFOR hun sender disse meldingene. Er det noe nyttig informasjon der som forventer et svar eller sender hun meldingene kun for å få bekreftelse på at han er der og svarer? Hvis det er det siste så burde hun jobbe med det fordi det kan bli slitsomt i lengden å hele tiden svare på slike henvendelser. Man er jo glad i hverandre selv om man ikke sier det hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 2. oktober 2011 #13 Del Skrevet 2. oktober 2011 :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå