AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #1 Del Skrevet 30. september 2011 hadde ikke hatt sex på en stund, og så hadde jeg det tre dager på rad med ny partner hver dag, uten komdom. etter dette er utfloden min blitt ganske tykk. allerede dagen etter. kan dette være noe galt, eller er det bare tilfeldig? har slitt med bakteriell vaginoese i lang tid og, men det er ikke ille lukt lengre, bare blank utflod. men nå etter jeg hadde sex er den ganske tykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #2 Del Skrevet 30. september 2011 ??? NY partner hver dag.... Og uten kondom i tillegg Er du tilbakestående eller? Men over til spørsmålet ditt.... Kom utfloden med engang? Eller har det gått noen dager/uker? Hvor i syklusen din er du? Går du på p-piller? Dette kan det være : * Du har eggløsning og det er eggløsningslim du tar som utflod * Sopp * Kjønnsykdom Ville dratt meg til lengen og fått tatt en bredspektret kjønnsykdomstest, altså ALLE du kan komme på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 30. september 2011 #3 Del Skrevet 30. september 2011 Har tanken på kjønnssykdommer streifet deg? Er du ikke livredd for å bli smitta med noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå